Saturday, May 23, 2009

Ayuh Mengkuang Kita Tolak PKR..!

Pesta di Mengkuang baru sahaja bermula. Pesta ini tidak seperti pesta-pesta sebelum ini yang lebih kepada penyatupaduan dosa-dosa fitnah oleh puak-puak yang dahagakan keseronokan berfitnah. Kami dah bosan dengan pesta fitnah bawaan Pakatan Sialan


Ayuh rakyat marhaen Mengkuang kita tolak PKR. Kita pilih calon yang boleh memberi keuntungan kepada kita. Kita tolak calon yang memudaratkan keharmonian negara. Tolak PKR sama juga kita menolak kepada petualang Anwar Ibrahim. Nama yang sangat kita benci kerana telah menyebabkan kita susah bukan memberi kita kesenangan tetapi manusia yang bernama Anwar Ibrahim ini telah menyusahkan kita dengan memaksa kita membuang undi demi keuntungan perut nasi kroninya.


Rakyat marhean Mengkuang, jangan kita tertipu lagi dengan lagak poyo tawaduk Anwar Ibrahim, jangan kita terpedaya dengan lenggok bunyi retorik ceramahnya yang langsung tidak memberi apa-apa faedah kepada kita.


Kali ini Mengkuang akan halau manusia ini terus ke laut atau humban ke Pulau Aman. Biar di pulau rakyat baru aman bumi Malaysia ini.


Kita lihat contoh YB bangang kita sebelum ini, Fairus Al- Pemalas langsung haram nak jejak kaki balik melawat kita di Mengkuang. Sahabat-sahabat kita dahulu dilanda kesusahan kita minta bantuan tapi macam anjing depa kat KOMTAR tuh halau kita. Kita juga yang menyesal memilih YB Pemalas ini.


Rakyat marhaen Mengkuang ini peluang kita untuk mengajar kedurjanaan mereka. Inilah masa yang paling sesuai untuk kita balas balik perbuatan mereka. Kita halau mereka macam anjing seperti mana kita pernah rasa di KOMTAR dulu. PKR dan Anwar Ibrahim sama-sama kita halau mereka.


Usah kita terpedaya dengan sembang AUTA Anwar Ibrahim. Manusia ini tidak pernah serik dengan perbuatan terkutuknya. PKR perlu kita nyahkan daripada bumi Mengkuang. Biar sesiapa yang jadi YB yang pasti manusia bernama Anwar Ibrahim perlu kita buang terus kelaut atau kita humban ke Pulau Aman bersama-sama parti sex bebasnya yang bernama PKR.


Ayuh Mengkuang kita tolak PKR..!

No comments: