Thursday, June 18, 2009

Siri 11: 2 Keraguan Solat Hajat Dan Hajat Tak Sampai Anwar

Keraguan 24


Anwar buat solat hajat laknat terhadap KPN dan Peguam Negara. Betul ke?



Setahu GM, dalam Islam kaedah “matlamat menghalalkan cara” tidak dibenarkan sekali. Dah tu yang pegi buat solat hajat laknat tu apsal. Depa ni dah tak siuman ke? Mintalah hajat lain macam solat hajat minta negara selamat ke, rakyat makmur, minta supaya kes liwat Anwar Asshole nie tak pecah belahkan umat Islam lagi bagus. Ni minta solat hajat laknat. Apa kejadahnya..!seolah-olah boleh jadi syirik. Benarlah Allah S.W.T maha pengasih dan maha penyayang dan dia boleh makbulkan permintaan hambanya. Tapi benda berdosa tetap berdosa esok di ‘sana’ tanggunglah sendiri.


Satu lagi kalau betul setan nie teraniaya, takkan dari tahun 1998 sampai sekarang Allah S.W.T tak jawab-jawab permintaan dia. Malah makin teruk jadinya. Cuba fikirkan, mesti ada sebabnya dan mungkin Anwar Asshole tahu kenapa. Manusia macam nie tak pernah serik dan tak pernah menyesal. Mungkin sedar dapat ‘kemut’ yang lebih setan nie jadi bapa segala setan. Tapi kita kena beringat. Dalam kita meminta-minta Allah S.W.T melaknat seseorang, takut kena kat kita balik. Kita pun tak tahu betul ker salah kes dia sebab dia yang tak mahu bagi kerjasama kepada Polis untuk lengkapkan kes main bontotnya. Yelah takkan Polis dungu sangat nak aniaya dia. Neraka jahanam ubatnya.


Keraguan 25

Anwar kata Najib terlibat dalam bermacam-macam penyelewengan termasuk jadi tok dalang isu liwat. Betul ke?


Apa salah Najib pada Anwar? Yang GM tahu selama nie Anwar yang buat macam-macam pada Najib. Banyak serangan peribadi dibuat Anwar Asshole dan pemuja taksubnya terhadap Najib. Najib pula jarang kita dengar rembat Anwar habis-habisan. GM pelik juga kenapa Anwar marah sangat dengan Najib. Ada ke Najib usik Kak Wan? Siapa boleh bagi jawapan. Hajat setan nie tak sampai.


Bagi GM, kalau setan nie nak marah dia patut marah pada Tun M sebab Tun M yang pecat dia dari UMNO dan kerajaan, bukannya Najib. Ini mesti ada sebab lain setan nie benci sangat dengan Najib. Mungkin sebab Najib jadi PM ke 6, Anwar melopong. Orang kampong cakap mati beragan. Satu perkara yang GM nak tanya korang, perasan tak muka Anwar makin hari makin gelap. Cuba tenung betul-betul, muka dia kejap macam serigala dan musang. Tapi GM nampak muka setan nie dah macam karipap pun ada rasa nak telan je.! La nie Anwar heboh kat media kata dalam laporan hospital tiada kesan tusukan pada bontot Saiful. Dari tahun lepas sampai la nie, Anwar dok main aci nyorok-nyorok dan dekat tiba masa bicara Anwar boleh buat sawan khinzir depan rakyat Malaysia. Apsal dari dulu tak nak kemukakan laporan ‘kononnya’ tiada kes liwat. Fikirkan balik, betul ke takda kes liwat atau setan nie dah memang terdesak tahap dewa ke-10. kalau dah goyang pasti otak pun jadi mereng. Sah-sah Anwar dilanda sindrom sawan khirzir yang teruk. Gm dah boleh baca langkah sumbang Anwar.

8 comments:

Anonymous said...

betul tu ...

zizOu21 said...

a'kum GM..
yg psl solat hajat tu, zizOu xtaw la, sbb xpnh dgr pun cita tu.. kalo btol laa apa yg GM kata, mmg dabel laknat la utk barua bangsa ni.. huhu..
yg zizOu ttrik psl keragun ke25.. hehe.. dia ni mmg akan skt ati dan buat dajal kat sapa2 yg nak hlng cita2 dia.. nak buat kat Tun, nak kutuk Tun, serg peribadi Tun.. utk apa?? xguna sbb Tun 'nobody' skrg ni.. dulu boleh la.. sbb tu dia wat kat DS najib.
sebb dai tgh bermimpi n mengelamun yg dia blh jd pm mesia ni..
maw sedaq sket la.. 'hotel' sg buloh dok memanggil dia dah.. hehe..
zizOu rasa laa kan, laa ni kalo nik ajis pendita pujangga tua atau hadi bawang yg jd PM, serupa tu jgk la anuar al juburi akan tentang.. dia xkira dah pakatan tak pakatan. yg dia taw, org kebas tpt dia. tpt dia?? kononnya la.. hehe.. uiks.. da mcm blog sendiri la bg komen.. jgn mare GM. hehe
wassalam..

wakdanial said...

salam..bro saya bkn ap..klu lapang ushar blog neyh..rasa nkhentak2...
http://id-top.blogspot.com/

Lord Garam said...

ZIZOU,
TARAHALKASI KELUAR SEMUA AMARAH TUH..SOLAT HAJAT TUH ADA DAN DIPIMPIN OLEH OLEH BADRUL AMIN.

WAK DANIAL,
NANTI GM SAMPAI SANA.

kifli said...

Kesian, sungguh kesian kepada Dato’ Seri Najib Razak yang semasa itu adalah Timbalan Perdana Menteri kerana telah tertipu oleh Saiful Bahri, jantan tidak siap yang mengaku dirogol. Agaknya mungkin ada sesumpah yang termasuk ke dalam lubang duburnya.

Hanya bangkai bernyawa yang kerjanya hanya pandai berdusta.

Peguam Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini mendedahkan bahawa kebanyakan bukti penting - yang diperlukan untuk mensabitkan ketua pembangkang itu dengan tuduhan liwat - tidak ada dalam laporan perubatan yang disediakan oleh Hospital Kuala Lumpur.

Menurut mereka, laporan perubatan itu yang dikeluarkan oleh hospital tersebut, mendedahkan bahawa tiada bukti yang menunjukkan berlaku tusukan pada dubur Mohd Saiful Bukhari Azlan - pengadu di mana kes jenayah itu diasaskan.

Satu salinan laporan perubatan itu disertakan bersama afidavit yang difailkan oleh Anwar semalam untuk mengetepikan tuduhan liwat terhadapnya. Kes itu akan didengar mulai 1 Julai ini.

Laporan perubatan itu bertaikh 13 Julai 2008 dan disahkan oleh tiga pakar dari hospital kerajaan tersebut.

Sebahagian daripada laporan tersebut, yang diedarkan kepada pihak media oleh peguam Anwar hari ini menyebut, tiada bukti klinikal yang konklusif yang menunjukkan berlaku tusukan di dubur dan tiada luka yang signikan pada tubuh pesakit (Mohd Saiful).

Bukti terpenting dalam tuduhan rogol atau liwat ialah menunjukkan bukti berlakunya tusukan, kata peguam Amer Hamzah Arshad.

Dan ianya tidak ada dalam kes ini, tambahnya.

Confirmed, Mamat sial bernama Saiful ni mahluk yang setaraf dengan Sesumpah - Binatang!!

eXception said...

Peguam Anwar buat lawak spastik

http://exception2008.blogspot.com/2009/06/peguam-anwar-buat-lawak-spastik.html

azlishukri said...

ni la bila dah panik mcm2 nak dibuatnya. moga anwar masuk penjara

Anonymous said...

PASAI KES NI JANGAN CAKAP APA2 SBB DALAM PERBICARAAN LAGI. TAPI AKU TAK PERNAH MAHKAMAH DALAM DUNIA TANGGUH KES INI LEBIH 30X, TANGUH, TANGGUH, TANGGUH KECUALI MAHKAMAH MALAYSIA DAN ANALWAR ORANG YANG KENA TUDUH DIA PULA BOLEH TUKAR HAKIM PULA, AKU PENING DENGAN MAHAKAMAH MALAYSIA NI, CAMNA PULA ORANG YANG KENA TUDUH BOLEH KATA AKU TAK SUKA PADA HAKIM INI DAN HAKIM ITU. FIKIR2LAH SENDIRI PERMAINAN POLITIK KOTOR ANALWAR ALJUBURI CELAKA MANUSIA ABAD INI.