Thursday, June 25, 2009

Sedutan Ceramah Di Sungai Siput. Cerita Bubar DUN Tak Habis Lagi

GM tonjolkan ceramah yang diadakan semalam di Dewan Serbaguna, Salak Baru, Sungai Siput melalui seorang sahabat ceramah itu tidak mendapat sambutan dan cuma yang datang tak sampai 100. Mesej yang menunjukkan rakyat sudah bosan dengan cerita tahyul 'BUBAR DUN'.

Annuar Zakaria, S/U Perhubungan PKR Perak

- rakyat perlu sokong DUN Perak dibubarkan kerana hak rakyat memilih pemimpin dirampas.
- Didalam dunia rakyat yang tentukan hak bagi memerintah dan telah berlaku satu rampasan kuasa yang tidak sah di negeri perak.
- Mahkamah tinggi telah mengumumkan yang Nizar adalah MB Perak yang sah dan pada saat itu juga Nizar mengumumkan akan bertemu dengan sultan perak bagi memohon perkenan baginda untuk bubar DUN Perak.
- Media cina rakyat tahu apa berlaku baik buruk sedangakn media seperti Utusan Malaysia dan Berita Harian menjadikan bangsa Melayu ketinggalan kerana berita yang tidak betul.
- UMNO sebuah peti kotor dan mengamalkan rasuah dan menjadi tunggak BN.
- sistem negara tidak bagus kerana semua jabatan kerajaan telah dikonkong oleh PM


Dr Khairudin Bin Abd Malik , Ydp PAS Tambun

- Krisis rampasan kuasa di negeri Perak adalah yang paling besar dari krisis yang lain dinegara ini.
- Mahkamah dan polis tidak boleh kita harapkan kerana mereka sudah dikuasai oleh bn.
- Seks dan rasuah adalah punca utama kerajaan pakatan rakyat ditumbangkan.
- Dr Zambrey dan mufti Perak tidak merasa apa-pun sedangkan mereka tahu yang kerajaan perak sekarang dibina dengan seks dan rasuah.
- Persoalannya tuanku Sultan Perak mengizinkan kerajaan seks dan rasuah betapak di nergri perak.
- Pada PRU ke 12 manifesto PR dibuat oleh PKR dan PAS dan DAP tidak membuat sebarang manifesto kerana mereka mahu jadi pembangkang sahaja, bukan pas yang ikut dap sebaliknya dap yang ikut pas, umno memberi pengajaran islam yang salah.


Ulasan GM: Sebenarnya ada 3 orang lagi yang berucap dalam ceramah malam tadi tapi GM tertarik dengan dua manusia ini. Apa yang GM rasakan menarik adalah kerana kedua-dua manusia ini mahu menegakkan benang yang basah. Gagal mentafsirkan kebenaran. Apa salah kerajaan BN Perak jika mereka mempunyai kuasa majoriti yang lebih sedikit daripada pakatan sialan. Yang paling dikesali mengatakan kerajaan yang mendapat perkenan Tuanku Sultan sebagai kerajaan rasuah dan seks. Ini secara tidak sedar telah menghina keputusan mahkamah dan menghina keputusan Tuanku Sultan dan memperlihatkan contoh sikap komunis era moden yang akan merosakkan keharmonian negara. Aminn....

8 comments:

Parpu Kari said...

DEPA DAH TAKDE MODAL BRO.....ASYIK ULANG BENDA YANG SAMA JE...LAMA-LAMA ORG PERAK DAH MENYAMPAH BRO

Jeffry said...

SALAM BRO..ADOIYAII KONCO2 NIZAR TAK HABIS2 LG MEROYAN?..SUDAHH LAAA..HENTI2KAN LERRR!!..JGN KACO DS ZAMBRY NAK WAT KEJE WEIII!!

garamanis said...

SOKONG BRO,

DEPA SEMUA DAH TEPU OTAK SEBAB AHARI-HARI DOK TENGOK IKLAN UBAT KUAT..

mior johari said...

aku memang tak caya orang PAS ni...kuat seks.

Anonymous said...

hat kuat seks tu join UMNO...
ke ke ke..
pasai tempat tu yang sesuai dgn Org Kuat seks. tempat org kuat seks.. adalah UMNO.. ke ke ke

rakyat takde masalaah denan Pakatan, boleh ceramah sini, boleh pi sana.. yang bermasalah MB HARAM pulak tak boleh ceramah sin sana ..takut kena halau.. nak sembahyang jummat pun pakai Polis iring.. tu pun sembahyang masjid kampung.. ke ke ke ke....

kita kena siasat Zambry tu sah ke tak.. boleh bawa mahkamah persekutuan.. pasai Dia bukan bumiputera...

kah kah kahhh..

dah lah kulit gelaap.. hati pun gelap.. kah kah kah...

Tempat aku org Umnopun tak boleh buat apa.. org tak iktiraf MB.. kah kah...

shonzu said...
This comment has been removed by the author.
shonzu said...

Betui la anon, yang kuat seks semuanya orang UMNO, kah kah kah...

Eli Wong dengan balak dia pun orang 'UMNO', kah kah kah...

Ustad Rashid Ari2 Mau dari Dewan Ularmak Perlis pun orang 'UMNO' gak, kah kah kah..

V.Arumugam bekas ADUN Bukit Selambau pun orang 'UMNO' jugak, kah kah kah..

Zul Hassan, Ahli Majlis Daerah Perak Tengah yang pernah cakap rasuah seks tu umpama sedekah pun orang 'UMNO' juga, koh koh koh.....

Mat Sabu kena tangkap khalwat di Hotel Perdana, KB pun orang 'UMNO' jugak, hoh hoh hoh.....

Banyak juga orang 'UMNO' yang kuat seks ni ye... ke ke ke... setuju, memang setuju 101%...

iman rahman said...

I like it this really good information
Vimax Canada
Vimax pills
Obat perangsang wanita
Boneka sex ful body
Obat Vimax
Meizitang Botanical
Herbal Slim
Vimax oil
Semenax
Vimax asli
Pelangsing tubuh alami
Obat pelangsing alami
Celana Hernia
Selaput dara buatan
Obat kuat malang
Vakum pembesar penis
Vimax canada
Vimax
Viagra usa
Ciri Vimax asli
Foto abg bugil
Vimax Izon
Ciri ciri vimax asli
Harga vimax asli
vimax asli Testimoni vimax
Pembesar penis alami
Dildo vibrator
Red cialis viagra
Obat kuat pria
Vibrator lidah getar
Obat pemutih kulit
Obat pemutih gigi
Dildo getar
Alat masturbasi wanita
Vimax Asli Canada