Thursday, June 25, 2009

Sepatutnya Dari Dulu Lagi Dah Buat.

Pemuda UMNO Kelantan hari ini membuat laporan Polis terhadap Nik Aziz berikutan kenyataannya menyamakan UMNO dengan komunis dan ajaran sesat. Sepatutnya laporan ini dibuat lama dah bukan tempoh sekarang. Pemimpin pakatan ini sepatutnya dari dulu lagi dibuat laporan Polis untuk mereka lebih beretika bila mengeluarkan kenyataan. Yang menghairankan mana Pemuda lain yang sehati dan setiakawan untuk membuat laporan Polis. Biar tepat dan serius kalau setakat hendak cari publisiti lebih baik gunakan taktik lain.

Rasanya bukan masa hendak beradab dan berlemah lembut lagi. Bukan masa hendak berasa selesa kalau dah terasa diri sendiri terancam.Jika paku keras diberi maka wajarlah disambut dengan tukul yang berat. Kepada Pemuda UMNO jangankan Nik Aziz, buat terus laporan terhadap ADUN DAP yang turut menghina pertubuhan Melayu dan menimbulkan syak sangka terhadap modul latihan BTN. Itu boleh dikira menghasut dan menimbulkan kegusaran orang ramai.

4 comments:

Anonymous said...

tahniah tok guru..

aku sebenrnya dah lama harap ada orang buat report polis dengan kata kata tok guru.. bukan apa, barulah apa yang tok guru cakap disiar media perdana.. bila media luas melaporkan berita ni.. baru rakyat semua tahu siapa UMNO.. kenapa tok guru sanggup kata kat dia macamm tu..

lagi baik kalau Polis tangkap tokguru.. lagicepat , lagi bagus!! boleh pemuda PAS ada alsan turun jalanraya.. berhimpun jatuhkan Najib dan UMNO.. kami tunggu saaat tu.. dengan penyokong Anwar bolehlah Polis tunjuk hero.. dengan peyokong tok guru.. mai cba tengok.. mana i pakida.. mana i pemuda Umno berani turun ke tak..

harap harap Polis berani tangkap tokguru.. he he he pasai tok guru kami lagi besaq darjat dia dari Sultan Perak.. kami sanggup pertahan..

mai anak murid tok guru nak habaq mai pasai apa tok gurucakap macam tu..

ni pasainya..

Anonymous said...

eloklah tolak UMNO.
UMNO Lagi teruk dari yahudi..

Yahudi Bunuh bangsa lain dari dia..
Umno bunuh bangsa dan agama sendiri di MEMALI..

Umno roboh Masjid Islam di terengganu.. surau di selangor..

roboh setinggan melayu Islam selangor n terenngani..

Anak tirikan negeri melayu dekat 20tahun di Kelantan..

Gadai bahasa sendiri.. PPSMI

Hapus MECD.. pi la demontrasi depan najib..

Hapus kan kuota 30%.. pi la maki najib ramai ramai org Umno... mana pi org yg demontrasi masa deb nak hapus tu.

larang anak tukar agama selepas bapak convert.. pi la maki najib..

hapuskan sekolah agama rakyat...


banyakkk le lagi senang cerita.. kesimpulannya UMNO TERUK DARI YAHUDIII!!!

Junah said...

Salam,

Nak cover Boss dia yg nak bawa balik chin peng kita pulak yg kena.

Mcm kerajaan perpaduan la. dia yg utarakan alih2 kita pulak yg dicaci tak tentu pasal.

karen said...

takde sapa nak bawa hipeng.. tapi ada orang dah bawa balik lee kuan yeww kerumah.. kah kah kah.. siap bakarkan sate lagi dari pompuan puaka.. ke ke ke

nak jual pasir tak dapattt.. fah kena marah dengan sultan Johor... PM beta ni nyanyukk macam mufti beta jugak.. kah kah.. dah la bini gemukkk..