Sunday, June 14, 2009

Siri 9: 3 Keraguan Lagi

Ayoyo..ini GM sudah kasi panas line la..mana mau lari lagi..!




Sudah 2 hari GM tak update siri keraguan ini. Makin rancak dan hebat Mujahiddin Blogger yang lain melondehkan kejijikan syaitan yang bernama Anwar B. Ibrahim. GM sambung semula.


Keraguan 18

Anwar buat sembahyang hajat dan munajat minta Allah S.W.T tunjukkan siapa salah siapa benar. Betul ke?

Sejak tahun 1998 sampai sekarang orang tak habis-habis solat hajat dan munajat minta Allah S.W.T turunkan bala keatas mana-mana orang sekiranya mereka menganiaya syaitan tua nie. Kini, dah ada pun pemuja-pemuja ajaran syaitan nie nak kumpulkan manusia diadakan solat hajat satu Negara. Wow..hebat nak buat sembahyang hajat. Kalau ini kebaikan tak kisah. Buatlah sepanjang malam Allah pasti akan membantu.


Yang jelas dah dekat 12 tahun dah benda nie berjalan. Mungkin kita tak perasan. Ye lah, jangan-jangan Allah sebenarnya sedang tunjukkan tanda-tandanya, Cuma kita yang tak sedar sebab kita asyik minta petunjuk yang lain daripada apa yang kita nampak. Lihat Tun. Dr. Mahathir, pemimpin yang Anwar cop sebagai kepala konspirator nampak masih sihat dan okey je. Sakit tuh biasalah dan pun umur dekat 90 tahun orang tua mana yang tak sakit. Tapi Anwar masih muda kalau dibandingkan dengan Tun DM tapi tak habis-habis bala, sakit pingganglah, sakit tengkoklah, sakit jiwa macam-macam ada pakej lengkap macam Astro. Kita semua tahu dia bukan nabi, bukan ulama Cuma ahli politik biasa yang cuba jadi luar biasa. Interestingkan cuba fakir dan lihat siapa yang dalam kehinaan sekarang nie. Lu pikirla sendiri..macam Nabil cakap..!


Keraguan 19

Anwar kata media massa dikuasai kerajaan untuk buruk-burukkan dirinya. Betul ke.?

Yang buat kerja memburuk-burukkan orang atau sapa-sapa GM rasa bukannya media kerajaan. Kalau tak percaya tengoklah RTM 1,2, TV3, BERNAMA atau Astro mana ada cerita yang hasur menghasut, mana ada berita yang menghentam peribadi orang, mana kisah yang mendedahkan kemaluan orang. Kalau ada dah lama dah kena saman berjuta-juta. Macam yang pernah terjadi pada akhbar The Sun dulu. Tapi cuba kita tengok laman web, dalam blog yang anti kerajaan yang sokong Anwar semuanya free style, bebas boleh bantai, boleh telanjang, boleh maki hamun, bileh fitnah. Yang penting boleh puaskan hati masing-masing dank komen ikut suka hati. Sumber yang takda akauntibiliti inilah yang syaitan tua nie kata menyampaikan berita yang pure original. Bro…wake uplah guna akal la bro.


Tujuan Anwar jahanamkan kredibiliti media mainstream nie sebabnya nak suruh rakyat dan pemujanya jangan baca dan dengar berita yang disiarkan sebaliknya beralih kepada sumber alternatif, internetlah. Anwar mahu rakyat tolak apa jua berita yang disiarkan media mainstream termasuk berita yang ada kaitan dengan kes main bontotnya. Sorry to saylah, kalau kita kaji orang Melayu suka benda-benda yang sensasi dan mengumpat nie. kalau tidak tak ramailah orang pergi tengok ceramah PAS atau parti pembangkang yang lain. Memang sedap dengar kalau Mohamad Sabu, Mahfuz Omar, Badrul Amin, Nizar Namrud bagi ceramah sebab ada maki hamun, hasut, fitnah, temberang dan macam-macam lagi. Tapi kalau dengan BN ceramah mesti boring sebab cerita pasal, pendidikan, pembangunan, perpaduan, agama ada sikit-sikit pokonnya suruh orang buat baik walaupun GM tahu bukannya baik sangat pun. Tak gitu..!


Keraguan 20

Anwar kata semua pemimpin BN termasuk dari Sabah dan Sarawak sokong dia. Betul ke?

Kalau betulah seperti apa yang Anwar cakap kenapa sampai sekarang BN masih tak jatuh-jatuh.? Yang GM tahu hubungan parti dalam Pakatan Rakyat macam tak best je. Jadi, lebih elok Anwar jaga pakatan tu sebab mereka ibarat tidur sebantal mimpi lain-lain. Setahu GM dah kedengaran dah ramai YB-YB dalam pakatan nak lompat bila Anwar komfom jadi banduan ada nombor kat dada dia. Pakatan akan karam tak lama lagi adalah elok Anwar cari siapa si celaka yang nak lompat tuh. Masalah dengan Anwar adalah dia tak peduli dengan rakan-rakan dalam pakatan dia nak jaga perut sendiri saja. Yang lain tu “Get Lost” itu yang Anwar tahu.



Tapi kesianla dengan tok-tok lebai berbaju hijau, sibuk angkat Anwar jadi wira depa padahal depa tak sedar syaitan nie nak guna je..Yelah, ditangan kanannya sudah ada ekstrimis Islam PAS dan ditangan kirinya ada komunis yang memang anti-Melayu. Syaitan nie memang hebat melaga-lagakan orang tapi bahlol dalam skill “makan luar”. Kesian Kak Wan, dia rehat kat tingkat 22 Hotel kat Singapura, Anwar dok sedap kat tingkat 19. Itulah yang terjadi ketika berlakunya rundingan projek 16 Sept Anwar kat Singapura. Memang syaitan bermukakan manusia. Ilmu tepuk belakangnya dan menjerat Anwar..!

2 comments:

zizOu21 said...

waaa.. lama GM rehat. xsng duduk xbc keraguan2 GM. hehe..

btl la apa yg GM tulis tu.. psl keraguan19 tu,
dlm kajian yg ntah siapa buat, zizOu pun xtaw, tp 1 blog pro kerajaan yg ada skrg nie, 15 blog anti kerajaan yg dihasilkan. maknanya 1:15.. menang kat depa lg la.. jauh tue.. huhu..

keraguan 20 lak.. mmg dia ni semua org taw.. kuar kencing.. kalo btl laa rmai MP dr borneo nak lompat masuk PR, mana dia mereka tuu semua?? harap abang botak SAPP sorg tu je laa.. 2pn habuk.. hampeh.. haprak. apa pun tadak.

Ashley Ahmed said...

Keraguan 18

Anwar buat sembahyang hajat dan munajat minta Allah S.W.T tunjukkan siapa salah siapa benar. Betul ke?

Sejak tahun 1998 sampai sekarang orang tak habis-habis solat hajat

Wahahaha berapa rakaat agaknya?