Friday, June 05, 2009

Maklumat Yang Baru GM Terima: Husam Bungkus

Maklumat yang baru GM terima:


Habis wang pertaruhan. Habis bungkus semuanya. Proksi no.1 Anwar dipulau oleh perwakilan Muktamar PAS. Husam Musa tewas dengan malu dan cacat celanya. Ustaz Nasharuddin Mat Isa, Timbalan Presiden PAS yang berjaya mengekalkan status quo kumpulan professional pro Ulama. Ustaz Nasha mengekalkan jawatannya.


3 tempat Naib Presiden kini dipercayai dimiliki oleh Salahuddin Ayub, Datuk Mahfuz Omar dan Tuan Ibrahim Tuan Man. Perwakilan PAS lebih menyayangi kepimpinan Ulama daripada menjadi kuda tunggangan Anwar.


Selepas ini Husam Musa akan dipulau dan beliau langsung tidak ada apa-apa jawatan dalam PAS. Kegopohan Husam dan kejijikan Anwar mencucuk jarum liberal gagal dan dipatahkan oleh perwakilan yang sedar akan kehinaan Anwar Ibrahim.

7 comments:

Senjaliza said...

Salam Ziarah, Alhamdulillah. Sesungguhnya Allah SWT jua yang lebih tahu "Nawaitu yang luhur dan Nawitau yang menyimpang". Maka sedarlah bahawa PKR itu penumpang sebenar dalam PAS. Cuma Pak Nuar itu penumpang yang kurang beradat; seolah-olah perahu PAS milik dia yang boleh dikongsinya dengan musuh dalam selimut yang berTABIAT dan berTABIEE "utilitarianisme". Dia bole guna PKR yg "kaki tukar warna" tapi sudah tentu muslimin dan muslimat berwadah sufi dan ilmuan seperti jauhari menolaknya. Allahuwallam.

Cucu Tok Selampit said...

Alhamdulillah. Harapnya sumber Garamanis adalah dari sumber yang soheh.

Lord Garam said...

BEGITULAH YANG DIHARAPKAN OLEH SEMUA AHLI PAS BAWAHAN..

MEREKA SUDAH LETIH DI'KENCING' OLEH PEMIMPIN YANG BERSIFAT TALAM DUA MUKA

zizOu21 said...

menikam kalbu lagi ayat kak liza.. hehe.. harap2 sumber GM sumber yg tepat lagi soheh!
takbir..

pa'loi said...

Jika PAS bangkit menolak anwarisme dan segala sekutunya dr Nik Aziz, Husam dll.

Maka Islam dan Melayu akan selamat drpd dipermainkan PKR dan DAP.

OTAI (Otak Tenang Akal Inovatif) said...

habislah taikoo kelantan yang kaya raya. pas kelantan dapat duit dan dana yang banyak dari "min yuen" tapi tak ada pendedahan...sekarang si kusam kena join PKR lah utk terus jadi TPM islam.

Anonymous said...

salam bro,
dasyat ye tau awal hehe