Thursday, June 11, 2009

Siri 8: 2 Keraguan Sumpah Berbogel

Ihsan Gambar: GAP


Keraguan 16

Anwar kata dia sanggup bersumpah dengan nama Allah yang dia tak buat perbuatan terkutuk tu. Betul ke?


Nak bersumpah-sumpah jelah jangan bagi macam-macam syarat tahyulistik. Kejap nak refer kat ulama besarlah, kejap nak tanya lawyer keldai lah, kejap cakap amalan bersumpah tak ikut syariat, kejap kata sumpah Saiful nie orang tak beragamalah. Syaitan ni sebenarnya takut. Yang anehnya ada pula manusia yang mengaku tok guru boleh pula sokong kata sumpah tak sah kerana “Ini amalan orang kristian sumpah dengan menjunjung kitab”. Bila masa pula ikut amalan orang kristian. Yang kita hari-hari bersembahyang dengan lafaz “amin” apa pula tuh. Bukankah kristian pun ada lafaz “amen” tak ker bunyinya sama. Itu nak dikategorikan dalam apa pula wahai tok guru yang usang. Tok guru, sah atau tidak yang paling penting adalah keikhlasan untuk bersumpah bagi membersihkan nama yang dicemar teruk. Biarlah urusan itu dengan Allah untuk mengatakan sah atau tidak. Anwar..ceh..! berani kerat jari la nak bersumpah. Buat akuan bersumpah syaitan nie jaguh la..Dengan penyokong dia boleh la tipu-tipu tapi Allah maha mengetahui. Sebabnya mudah berani kerana benar, takut kerana dah memang lendir melekat kat dalam tuh. Mader faker punya manusia.


Keraguan 17

Anwar kata dia dimalukan ketika dalam tahanan Polis. Dia kata dia dibogelkan dan maruah tercemar. Betul ke?


Siapa yang malukan siapa? Yang banyak mulut bercerita dia, cerita kena bogel, kena korek @%$#%$@ bukan Polis bukan doktor tapi diri sendiri. Dalam Islam pun disuruh tutup pekung jangan jaja keaiban sendiri. Anwar asshole yang malukan diri sendiri. Tentu ada sebab dan sebabnya adalah supaya orang marah kepada kerajaan yang kononnya aniaya dia. Kalau bogel pun dah memang prosedur apabila doktor memeriksa kes-kes melibatkan rogol dan liwat. Ntah-ntah ada pakai “bearing’ kot nak kasi geli lebih skit. Yang mencemarkan maruah dia dan keluarga bukan orang lain, syaitan tua nie juga. Sendiri yang buka pekung didada sebab nak raih simpati murahan. Betapa terdesaknya Anwar Asshole menjaja cerita dan memutarbelitkan ‘screw driver’ yang digengam kuat berhari-hari.

10 comments:

zizOu21 said...

GM.. nak kerat jari apa kalo dia bsumpah :) kuku jari ke jari ayam? hehe..

tp zizOu pun sependapat dgn GM laa.. dia xkan bsumpah la.. mcm2 ulama laa yg dirujuk (kononnya laa)..
yg psl tok guru kata tu zizOu xtaw la plak.. tp geng2 depa ni, skali tok suru bsuara, terus jd fatwa.. kalah mufti. elok laa depa sesama depa.. yg pasti, tunggu 1julai.. yeahh..

riza said...

betul apa yang saudara cakap. sumpah sajalah. apa nak berdolak-dalik lagi.

bukan susah pun. panggil alim ulama pas yang berlambak tu jadi saksi, pilih lokasi sesuai iaitu masjid atau markaz pas, panggil wartawan seantero dunia, broadcast melalui cnn, bbc, al-jazeera, kemudian sumpah.

tokmoh said...

this guy is master of kelentong.Semua orang dia boleh jual.watch out .malaysia pun dia nak gadai.

garamanis said...

SAHABAT,

APA NAK BUAT..BILA HATI DAH HITAM TAK KENAL DAH YANG MANA BETUL BENAR YANG MANA SATU KELENTONG..

SUNGGUH MENYEDIHKAN ANWAR IBRAHIM SUDAH JAUH BENAR SESATNYA...

sahabat said...

orang macam ni umpama sumpah sumpah, kejap dia boleh jadi kayu, kejap dia boleh jadi daun, dan macam-macam lagi la, tp yang penting dia tidak pernah lupa mangsanya. so hati-hatilah. kalau jumpa katok sampai mampuih....

Rahman,Ahchong,Muniandy said...

Anwar tu mmg lah sebelah kaki tu kafir sebelah lagi munafik. Si Tua nak Mampuih Nik ajih tu pulak mcm berminat nak masuk kristian pulak.Ulamak hampeh.

Junah said...

Salam,

dia mnta benarkan chin peng pulang, takkan tak nampak lagi dia sebelah siapa?

pakatan rakyat (dulunya rakyat cina dan india).

Anonymous said...

tak kenai maka tak tau la...kalu dah kenai...hmmm..lagu tu lah bunyi nya...saja la nak habaq mai..org yg suka main pungkok nie...bg hak depan pon dah tak mau...dia ckp sedap lagi yg belakang..tak tau la kat mana sedap nya...tanya la dia nanti kot2 kalu terjumpa

amateur wife slut interracial stories said...

Eric swung his weapon quickly toward Andrew, locking his sights betweenhis former proteges eyes. COLLINS Hello.
gay cowboy stories
nifty free stories
free incest porn pics and stories
black lesbian sex stories
free same sex stories
Eric swung his weapon quickly toward Andrew, locking his sights betweenhis former proteges eyes. COLLINS Hello.

erotic stories xxx said...

Danny wants to see Becky. She tells me to hang up the phone.
bdsm bestiality stories
xxx sex stories post
sexy blow job stories
true spanking stories
erotic stories young free
Danny wants to see Becky. She tells me to hang up the phone.