Wednesday, June 03, 2009

Perlis: Anwar Sedang Mengerakkan Strategi Akhir

1. GM pernah memberi amaran tahap oren kepada kepimpinan Najib berkaitan 4 orang Ahli Parlimen yang ingin melompat parti dan usaha-usaha kearah itu sedang giat dijalankan. Klik. Keempat-empat AP ini yang dikategori sebagai kecewa akan melakukan apa sahaja untuk meneruskan survival politik mereka.

2. GM mulakan dengan Perlis. Perlis adalah negeri kecil yang mula menampakan keretakan dalaman. Kumpulan pro bekas MB mula mengacu-acukan gertakan untuk keluar daripada UMNO. GM ingin katakan pergilah jika itu membuatkan diri hangpa semua tenang.

3. Keretakan yang berlaku di Perlis sebenarnya dimulakan oleh seorang AP yang tidak punyai kedudukan di dalam UMNO negeri tetapi punyai ikatan dengan bekas orang no.1 Perlis. Gerak gerinya sudah lama dikesan akan berpaling tadah kerana beliau hanya AP tetapi apa guna AP jika kerongkong disekat.

4. Disinilah peranan Anwar Ibrahim bermula. Beliau sedar akan keretakan yang berlaku di Perlis. Dioffernya ‘sesuatu’ kepada AP itu. Cita-cita 16 Sept masih lagi membara. Pertemuan pertama disebuah hotel bersama beberapa lagi AP dari Selangor, Melaka dan Terengganu.Mungkin kerana khuatir dihidu oleh orang ramai, Anwar Ibrahim mahu berjumpa di Indonesia. Lokasi awal di sebuah hotel di Jakarta.

5. Bagaimana pun hasrat untuk ke Indonesia dapat dihidu dan surat pekeliling untuk menghalang daripada keluar negara telah sampai kepengetahuan keempat-empat AP itu. Salah seorang AP adalah bekas Timbalan Menteri yang tidak mendapat tempat di dalam kabinet baru Najib.

6. Isu di Perlis adalah permulaan kepada ‘trade’ yang sedang dirancang oleh Anwar Ibrahim. Harus diingat dipihak yang paling beruntung disini adalah PKR. UMNO akan terus dilihat sebagai parti yang lemah dan PKR akan dijulang sebagai parti yang sangat berpengaruh ketika ini.

7. GM akan dedahkan lagi beberapa langkah yang sedang dirancang oleh Anwar Ibrahim menjelangnya tarik keramat 1 Julai. Anwar gagal semasa di Hulu Langat kini beliau sedaya upaya untuk melepaskan diri dengan proksi yang sedang digeraknya.

4 comments:

zizOu21 said...

menjelang 1julai ni, mcm2 taktikal la yg akan direncanakan anwar aljuburi ni.. nak bg dia nampak hero.. walaupun begitu, umno sepatutnya tidak mendiamkan diri.. rancanglah sesuatu untuk menggagalkan dakyah jahat dia..
lagipun dia kan dah xlama.. tinggal plus minus 1bulan ja.. hehe..

Rahman,Ahchong,Muniandy said...

Wahai Melayu UMNO.Harapan kami semua adalah kpd anda.Jgn lah berpaling tadah justru teruslah bersama UMNO Demi Memperjuangkan Agama Bangsa dan Negara.

eXception said...

Anwar sentiasa menggunakan taktik kotor yg dianggap suci

http://exception2008.blogspot.com/

iman rahman said...

Nice blog and article, thanks for sharing. However want to statement on few common issues, The website taste is great, the articles is in point of fact excellent.
Alat bantu sex
Liquid sex
Eye super pills
Vimax oil Asli
Perangsang Black ant
Penis tekuk silikon
Kapsul Penggeli Vagina
Perangsang gairah wanita
Celana pembesar penis
Opium spray
Vagina pantat nungging
Penis dua kepala
Vagina bulu getar
Vibrator penggeli vagina
Alat masturbasi pria
Cream pembesar payudara
Vagina pinggul getar
Obat pembesar payudara
Lintah Oil papua
Penggetar vagina
Dildo getar
alat masturbasi wanita
Vimax Canada
Vimax pills
Obat perangsang wanita