Sunday, June 28, 2009

8 Julai: Antara Kebenaran Dan Kebatilan

1. GM mangatakan mader faker kepada ahli politik hari ini. Disatu pihak menuntut kebenaran dan disatu pihak lagi cuba hendak menidakkan kebenaran. Diberitakan Pemuda Pakatan Sialan akan menghantar memorandum kepada Jabatan Peguam Negara bagi menggugurkan kes liwat terhadap syaitan tua Anwar Berahim si penyembah ajaran satanic.

2. Jika benarlah dikata, sudah jelas lagi bersuluh Syaitan nie memang berada di dalam keadaan yang sangat kritikal. Persoalaannya, bagaimana Saiful seorang diri mampu menghadapi ujian getir. Saiful tidak mempunyai bala tentera syaitan sepertimana Anwar yang dikelilingi orang pakar-pakar putar belit yang hebat.

3. Saiful hanya mempunyai semangat dan dorongan rakyat Malaysia yang sudah letih dengan peliwat politik seperti Anwar. Saiful hanya ada mujahiddin maya pembela yang berjuang tanpa senjata cuma ruang maya yang menjadi medan perang yang dahsyat. Anwar jangan kita kisahkan taktik ngeri mengelat diri. Dia hanya mahu melepaskan diri bukan pembela keadilan seperti yang dilaungkan

4. Ketika ini keputusannya mudah jika benarlah syaitan Anwar mengarahkan anak-anak syaitannya mengepung Jabatan Peguam Negara makna terbukti benarlah strategi peperangan Anwar akan memakan diri. Rakyat sudah busan dan membuat keputusan sendiri dengan hal yang berlaku dengan memusatkan pendirian Anwar pesalah yang melelongkan kebenaran dengan harga yang cukup mahal.

5. Kita ikut logik akal, kes belum berlangsung dan keputusannya belum lagi dibuat, pihak defendan sudah takut dan mahu menggugurkan kes. Dimana keadilan seperti yang selalu dilaungkan..? banyak kesilapan demi kesilapan yang telah pihak Anwar lakukan. Bermula dengan kononnya tiada liwat hinggalah mahu menggugurkan kes. Syaitan ini tidak dapat lari lagi. Kebenaran pasti akan muncul jika tidak sekarang pasti keaiban itu akan ditunjukkan oleh Allah S.W.T untuk masa akan datang.

6. Kak Wan wajar bersumpah laknat mengatakan suaminya tidak bersalah dan mempertahankan maruah suaminya jika benar dia difitnah sebegitu rupa tetapi.....Beranikah mereka..?



4 comments:

TAAVEEKUN PERAK said...

bro,salam ziarah.
harap2 yg meliwat tu akan dikurung dalam sel di sg buluh secepat mungkin.Dia tak rasa malu dan hina ke dipanggil sbg peliwat negara?

Cheguman said...

Cadangan yang bagus, bro. Jika Anwar tak berani bersumpah, apa kata Kak Wan pula yang bersumpah? Izzah mungkin tak tau.

Ashley Ahmed said...

Salam,

Takut kerana salah, belum mahkamah jatuh hukum keputusan sudah diketahui.

Unknown said...

sekarang dah pandai nak block comment.. takut berhujjah kut!! macam Najib.. Nak debat takut.. lepas tu seronok sorang2 cakap dalam TV...

Padan muka orang melayu...
Biasiswa dihapuskan Najis kah kah kah..
baru Cina jamu makan malam dah gadai melayu.. kah kah kah.. siapa barua Cina kah kah kah...

Najib tak tau ke Biasiswa ni hak melayu tercatat dalam perlembagaan... kah kah.. siapa yang hapuskan .. bukan Umno..

kah kah kahhh.... sokong Umno, Najib tak sampai sebulan jadi PM dah gadai negara pada lee kuan yew dan cina,... kah kah kah...

mai orang umno ramai ramai termasuk Mufti Perak..raja raja melayu kita demontrasi.. kah kah... mana pi jenis semangat melayu terlebih ni..

kah kah kah...