Wednesday, June 24, 2009

Anwar Sudah Rancang Mungkin Beratus Cara Alih Perhatian Rakyat Supaya KES LIWATNYA Dilupakan

1.Dengan tiba-tiba sahaja heboh pasal rekod perubatan bekas pembantu Datuk Seri Anwar Ibrahim, Mohd Saiful Bukhari Azlan dari pusat perubatan swasta dihebahkan di laman web yang kononnya Saiful tidak pernah diliwat. Serentak itu juga Anwar terus meminta supaya kes liwatnya itu digugurkan serta merta. Pada hal perkara itu belum tentu sesahih mana dan dalam peringkat tidak menentu lagi kerana ia bukan disiarkan oleh pihak yang layak membuat hebahan seumpama itu.


2.Ini adalah salah satu lagi tektik pihak Anwar yang begitu banyak menguasai blog dan laman web pada ketika ini untuk dipergunakan bagi mencelah kesempatan mengalih pandangan orang ramai supaya tidak mempercayai apa yang Anwar perjuangkan mencari jalan menutup malunya dituduh meliwat.


3.Tidak dinafikan sama sekali bahawa masih ramai yang masih tidak percaya Anwar terjebak dalam aktiviti liwat sejak dari dulu lagi dalam round pertamanya semasa Tun Mahathir menjadi perdana menteri. Dan apabila timbul round ke dua ini, masih lagi di tahap yang sama, penyokong taksub dan orang yang melihat Anwar hebat dari pertuturannya yang berupa orang bijaksana tidak mudah menerima bahawa ia mungkin ada kebenaran disebalik tuduhan itu yang memungkinkan ia dijadikan kes dan memang cukup memalukan.


4.Kebijaksanaan boleh dilihat dalam dua aspek iaitu dari aspek positif dan negatif. Yang negatif pun misalnya, ada yang sanggup menyangkal hingga ke paras apa salahnya kalau Anwar meliwat pun kerana itu dianggap peribadi yang tidak ada kena mengena dengan kepimpinan yang ditunjukkan layak jadi perdana menteri. Kalau boleh semasa debat pasal minyak di TV pun ada orang berkata bahawa apa salahnya kalau beri peluang kepada Anwar jadi perdana menteri dalam waktu percubaan selama enam bulan atau setahun.


5.Begitu sekali pandangan orang yang taksub dengan seseorang yang boleh berfikir hingga ke tahap tidak munasabah kerajaan sekarang mahu menyerah untuk menyelesaikan soal kenaikan harga minyak dengan menyerahkan kepada beliau untuk mentadbir negara sedangkan kesnya yang menunggu didakwa cukup memalukan bangsa agama dan negara kita di mata dunia terutama dunia Islam. Macam cerita Hindi pula yang boleh buat filem memberi pinjaman jawatan sepenting perdana menteri sehari sebagai menyambut cabaran dari pihak pembangkang.


6.Kalau dilihat secara positif pun perkara ini, ia juga memerlukan makanisme lojika di mana apabila seseorang sudah membuat dakwaan dan polis sudah mengambil kes itu dalam keadaan susah payah dan berhati-hati supaya tidak timbul kes lebam mata kali kedua, Anwar semakin dilihat mengada-ngada. Sikapnya terhadap kes liwat ini telah menampakkan Anwar dari peringkat awal pun sudah menunjukkan beliau bertindak seperti orang sasau kononnya beliau hendak dibunuh lantas mendapatkan perlindungan di kedutaan luar negara. Dia meracau-racau tidak tentu kalu walaupun akhirnya memberanikan diri keluar menyertai debat yang tiada kaitan dengan kes liwatnya. Lepas itu tidak takut pula ada orang mahu membunuhnya dan boleh pergi pula ke BPR membuat kenyataan atas laporannya terhadap peguam negara dan ketua polis mahu mendapat pembelaan terhadap kesnya di round pertama dulu.


7. Tetapi Anwar bersikap enggan membuat kenyataan kepada polis terhadap kes liwatnya hingga polis terpaksa bertindak menangkapnya sebelum dia kembali berkurung di rumah yang sudah pasti penuh dengan kumpulan reformasi untuk menimbulkan kekecohan jika Anwar ditangkap di rumahnya. Walaupun tempoh diberi hanya sejam lebih awal, tetapi polis sudah mendapat maklumat bahawa Anwar kalau tidak diserbu secara begitu, beliau akan merancang perkara lain pula yang boleh dengan mudah membabitkan nama buruk polis.


8. Dan tempoh sejam itulah yang Anwar gunakan untuk membidas polis yang tidak lagi mempercayai dia kononnya akan pergi membuat kenyataan. Waktu sejam itu adalah waktu kecemasan bagi polis untuk bertindak kerana bagi mengelak daripada menimbulkan kekecohan sebagai salah satu usaha beliau menarik perhatian ramai ke pandangan perkara lain.
Adalah diduga selepas mainan rekod perubatan Saiful, ada banyak lagi yang Anwar dan orang-orangnya telah menyusun strategi mengalih pandangan orang ramai sambil mencari ruang supaya rakyat bersimpati dengannya semata-mata kerana pada Anwar, kes liwatnya dengan Saiful mesti ditutup rapat-rapat.


9. Daripada rentetan perkembangan yang boleh dikatakan setiap hari ini, Anwar berharap dia masih boleh dipercayai bahawa kes liwat itu tidak benar dan terus menerus menuduh dirinya dirancang oleh satu konspirasi menyekat beliau dari mendapat pengaruh untuk menjadi perdana menteri suatu hari nanti yang telah diuar-uarkan pada 16 September akan datang. Tidak menghairankan pula selepas ini adalah pihak yang mengeluarkan hasil siatan polis lebih awal menyebut, kes liwat Anwar dengan Saiful adalah rekaan semata-mata walaupun sebelum peguam negara membuat pernyataan sama ada dia perlu didakwa atau tidak. Soal buang kes, tidak timbul langsung dalam hal ini kerana kalau Anwar tidak didakwa, Saiful tetap akan didakwa kerana membuat laporan palsu. Sebaliknya kalau Saiful didapati ada kes, Anwar tetap akan didakwa. Yang tidak timbul sekarang ini ialah Anwar tidak mendakwa Saiful membuat laporan palsu atau bersedia menyaman Saiful jika dia fikir dia benar.


10.Anwar tidak mahu dirinya menjalani pemeriksaan DNA. Dia juga tidak mahu menyambut cabaran supaya dia bersumpah mengikut hukum syarak. Dia tidak mahu hadir kepada polis hingga ditangkap. Jadi, apa yang dia mahu ialah rakyat percaya dengan dia. Dia mahu orang percaya bahawa polis membiarkan dia tidur atas simin kosong mengakibatkan dia sakit-sakit tulang kononnya dia sudah tua. Itu yang mahu diperbesarkan kerana Anwar tahu, sebilangan besar rakyat negara ini masih jijik dengan penglibatan pemimpin terhadap hubungan pemimpin yang mempunyai rekod kemungkaran terutama terhadap kes liwat, hubungan seks dengan bukan muhrim dan terkejar-kejar perempuan untuk memuaskan nafsunya. Ubah muka dan biadap pun rakyat tak suka lagi dah. Anwar kena ukur dirinya dulu sebelum mahu menjadi pemimpin kepada rakyat yang belum lagi hilang pedoman.

11 comments:

TokMudim said...

Dumbfcuk

Memang kerja manusia merancang....

Bodoh Punya Melayu.

shonzu said...

Suara raja iblis dah melekat dalam hati manusia bernama AnWAR Al-Juburi ni, jadi segala tipu helah untuk menipu rakyat dah jadi darah daging dia. Hanya orang yang jahil je masih tak nampak tipu helah AnWAR ni. Moga kebenaran akan membongkarkan siapa iblis bertopengkan manusia ni. InsyaAllah....

mrakunman said...

Salam Ziarah... biarlah kita percaya.. laporan dari pihak yang diberikuasa. Perang sikologi anwar.. untuk menegak benang basah

YANG GAMBI said...

Apa lagi nak di kata, manusia macam Anwar bijak menggunakan ilmu yang ada pada nya untuk melepaskan diri dari perbuatan maksiatnya.

Tunggulah nanti diakhirat......

Anonymous said...

kah kah kah... lawaknya muka umno yg Bodoh ni.. orang minta hakim bagi keptutsa 22june. hakim yang takut.. apesal tangguh * julai..

itu org tak panggil ngelat.. itu orang panggil taktik, taktik barua Umno Musang Hasan, ngan gan 4 tahil dah gelabah.. tu yg taagguh tu bila anwar dedah laporan HKL..

Jangan Risau... ada lagi pendedahan lepas ni, satu satu la.. Lapran Pusrawipun kita sengaja dedah lambat..

ada lagi.. satu satu la.. nak tengok macam mana barua Najib Altantuya Umno dan Rosmah Puaka... Tungguu..

Lepas ni da pendedahan tentang Laporan panggila Telefon Saiful pada darling dia Najib dan rosmah puaka..

ada laporan perjumpaan org musangg hasang kat hoel concores..

dan ada kurang2 8 bukti besar termasuk Video..

biAQ bagi Barua Umno ni gelabah... dah nampakpun gelabahnya.. tambah tuan punya web ni..

sian engok org Umno.. raamai yg bodoh...

TokMudim said...

Anon Pro-PR

Tak baik hang cakap..sian orang UMNO
.....ramai yang bodoh...depa sebenaqnya pandai-pandai belaka...pandai buat bodoh kah...kah..kah

B.....P..... M.....

garamanis said...

KAH..KAH..KAH..

INI LAGI SATU PUNYA MANGKUK MANUSIA..

NAK DEDAH AMENDER BERANI MASUK COURT CAKAP DALAM TU LAWAN SAMPAI TERAP..DEDAH BUKTI BERBUKU..

SETAKAT SEMBANG DALAM CERAMAH DOK BAGI CERITA TAHYUL NENEK TUA TAKDA GIGI PUN BERANI BUAT..

SEMBANG KUAT LUAR COURT PENAKUT NAMANYA..

MACAM ORANG POLITIK DALAM DUN BERANI LA HANGPA SEMBANG CAKAP KAT PRESS LUAR DEWAN MAU DATANG SURAT SAMAN 5-6 JUTA...

CERITA NAK DEDAH BUKTI NIE AKU DAH DENGAQ LAMA DAH..CEMUIH PUN ADA..

MACAM PARIA..

Anonymous said...

bodoh .. lagi org UMNO... Tarikh 22 june tu tarikh nak dedah bukti konpirasi Najib Altantuya bersama Rosmah Puaka,musang pelindung Gangster along n Gani penggugur kes bunuh dan barua UMNO.. semua benda dalam mahkamah.. lawyer Umno boleh mencelah..tapi Hakim tak berani nak conduct..
kena terima arahan dulu, pasai musang hasang n Gani 4tahil nak reka bukti baru.. itulah nama dia semakan Kehakiman.. macam hakim mahkamah rayuan yg bodoh 3 beradik barua Umno sampai sekarang tak keluar alasan kehakiman kes nizar.. tu la bacul dah bodoh namanya..hakim bahlul.. dengar arahn VK Lingam..

awakt bodoh punya Org Umno.. tulis artikel panjang berjela.. bab law pun tak tau ka...
bukannya mintak tolakk luar mahkamah... dalam mahkamah bodohhh..

kah kah...

gelak sekali lagi kat org UMNO.. ke ke ke

garamanis said...

ANON,

KO MELALAKLAH KAT SITU SATU MALAYA DAH TAU SYAITAN TUA TUH ADA BUAT KERJA TERKUTUK TUH..

CUMA PUAK PENCACAI NIE BILA DAH TERDESAK KERING KONTANG MAKI HAMUNLAH KERJA KORANG LANGSUNG TAKDA FAKTA..

SERONOK DENGAN CERITA TAHYUL NAK DEDAH BUKTI..MACAM PARIA LANGSUNG TAK BOLEH PAKAI..KENAPA MESTI TUNGGU DEDAHKAN TERUS PANGGIL PRESS SELURUH DUNIA..DUDUK PEGANG BUKTI DAN TERUS CAKAP..

INI DOK MELALAK NAK DEDAH BUKTI LANGSUNG TAKDA ZERO, NOTHING, SEMAMBANG KOSONG MACAM ORANG PAS..SEMABNG KUAT LANGSUNG TAKDA APA-APA

Anonymous said...

rupanya tak faham lagi org Umno dengan Undang Undang...

memang jenis mak bapak makan rasuah kut.. takpun jenis sau duit rakyat, tu sebab benaq.. kah akkahhh kah kahhh..

iman rahman said...

I like it this really good information
Vimax Canada
Vimax pills
Obat perangsang wanita
Boneka sex ful body
Obat Vimax
Meizitang Botanical
Herbal Slim
Vimax oil
Semenax
Vimax asli
Pelangsing tubuh alami
Obat pelangsing alami
Celana Hernia
Selaput dara buatan
Obat kuat malang
Vakum pembesar penis
Vimax canada
Vimax
Viagra usa
Ciri Vimax asli
Foto abg bugil
Vimax Izon
Ciri ciri vimax asli
Harga vimax asli
vimax asli Testimoni vimax
Pembesar penis alami
Dildo vibrator
Red cialis viagra
Obat kuat pria
Vibrator lidah getar
Obat pemutih kulit
Obat pemutih gigi
Dildo getar
Alat masturbasi wanita
Vimax Asli Canada