Wednesday, June 24, 2009

Perhimpunan Rakyat Sokong Saiful

SEBAGAI TANDA SOKONGAN PADU KEPADA SAUDARA KITA SAIFUL BUKHARI


AYUH TOLONG SEBARKAN KEPADA SAHABAT, SAUDARA, KENALAN ATAU SESIAPA JUGA!!

14 comments:

Gedung Akal said...

Kah..kah..kah..kah Melayu memang sudah hilang kemaluan..,tapi masih ada teloq.

Tuan,
Politik perkauman adalah politik gaya lama.
Generasi muda yang cerdik akan menolak sama sekali politik jenis ini. Ini politik nostalgik orang tua yang takut kepada bintang tiga dan Jepun.

Apa pulak politik baru? Sila baca ini: http://gedungakal.blogspot.com/2009/05/politik-baru-itu-apa.html

Politik gaya lama hanya pentingkan kuasa, bersifat perkauman,politik untuk perut dan kemaluan.
Pemipin politik gaya lama tidak pernah rasa berslah kepada bangsa sendiri. Sila baca ini:
http://gedungakal.blogspot.com/2009/05/1.html

Blogger lama mahu pun baharu yang gaya politiknya lama wajib baca yang ini:
http://gedungakal.blogspot.com/2009/06/blogger-selak-kain-blogger-gaya-lama.html

Anonymous said...

kalau nak berimpun kerajaan selangor nak bagi stadium... mai ramai ramai.. mai...

lawak org umno.. lawak.. kah kah kahhh kahh..

The Hobbit Frodo said...

Berani kerana benar, takut kerana salah ~ Semoga Allah tunjukkan kebenaran kepada kita!!!


Sokonk saiful .... berani, konsisten, x putar belit & bersumpah laknat ((sumpah ni mukan main2 nyew sumpah wokeh))

Takbir

TokMudim said...

Gedung Akal....aku setuju politik ketuanan dah berlalu ..dah tak relevant lagi...cuma si baghal-baghal cuba menghidupkan politik ketuanan ni...bila kata bodoh..melenting.

Nasib UMNO kat bontot si Saiful...


B...P...M....

YANG GAMBI said...

Kenapa si bodoh penadah Anwar ni terlalu bongkak..... kalau tidak kerana ketuanan Melayu, entah apa dia orang jadi.......

Jangan terlalu takbur wahai gedung akal dn tok mudim, esok awak merimpat di tanah sendiri, tak taulah kalau awak semua kaki jilat jubur si Anwar, Lim Kit Siang dan Karpal Sing.....

DR 1221 said...

gedungakal ni pun stail lama gak. Berlagak pandai atau dari golongan elit. Kedua, apalagi nak promosi blog dia ler tu.

TAKBIRRR

Anonymous said...

politik kaum cara lama.
kalu meniaga macam mana pulak
hang pi la tengok kalau2 org dog n cat nak meniaga dengan hang

Jeffry said...

PERSETANKAN PENCACAI2 PENJAGE BTG 'ANU'WAR!!..AYUH BERSAMA2 GAP KITA BERIKAN SOKONGAN PD SDR SAIFUL. TUNJUKKAN YG SAIFUL BKN BERJUANG BERSENDIRIAN!. KITA AKAN BERSAMA2NYA DI SANA!!..AYUH RAKAN2 SEKELIAN!!!...ALLAHUAKHBARRR!!!

TokMudim said...

Dmubfcuk

Mesti datang beramai-ramai mesti sokong Saiful Bukhari...Nasib UMNO kat dubur di Saiful.

B.....P....M.......

garamanis said...

YANG PASTI KITA BERANI KERANA KITA DIPIHAK YANG BENAR..

YANG BERSALAH PASTI MENCARI ALASAN..

BEGITULAH LUMARAH DUNIA..JIKA SYAITAN TUA ANWAR TERLEPAS SEKALI PUN SEKSAAN KETIKA MALAIKAT MAUT MENJEMPUT PASTI AKAN MENJADI CERITA SENSASI INSYALLAH..

BUKAN NASIB UMNO YANG KITA INGIN CARI TETAPI POLITIK SURVIVAL ANWAR YANG MAKIN TERHIMPIT KERANA KEBERANIAN SAIFUL MEMALU GENDANG DAN ANWAR TERNYATA TERKUCIL-KUCIL MELARIKAN DIRI...

pkr simata satu said...

Gedung akal,
Politik gaya barulah sangat,berkongsi kuasa samaratalah sangat.

Masa zaman Rasulullah Piagam Madinah,siapa pegang kuasa 100%? Bukan Islam ada kuasa ke?

Gedung akallah sangat.

noi/moi said...

GARAMANIS SISETAN TUA KUTUK

Atas dasar mereka ini sudah dibutakan mata, hati dan perasaan maka terwujudlah beberapa pihak yang masih terhegeh-hegeh kononnya ingin membela "Saiful Liwat" itu. Biarpun Majlis Peguam Negara (Bar Council) sendiri mengesa kerajaan menimbang kembali perbicaraan kes tersebut, kerana dari sudut perundangan ia jelas bertentangan dengan amalan undang-undang negara hatta antarabangsa sekali pun. Maka satu kumpulan blogger pembela negara yang dikenali sebagai Gabungan Anti PKR (GAP) akan mengetuai satu gerakan terbesar rakyat Malaysia yang terdiri dari kaum Melayu, Cina dan India untuk hadir ke Mahkamah Tinggi Jalan Duta pada 8 Julai 2009 ini, kononya bagi memberi sokongan yang tidak berbelah bagi kepada Saiful Bukhari Azlan uang dikayakan sebagai "mangsa liwat". Anehnya, kumpulan itu tanpa merujuk kepada laporan perubatan doktor pakar HKL masih terkinja-kinja untuk membela Saiful Bukhari. Bukankah "bangang" namanya !! Khabarnya kumpulan yang turut akan disertai oleh barisan blogger dan rakyat itu akan hadir beramai-ramai bagi mempertahankan Saiful yang didakwa menjadi mangsa Anwar. Paling melucukan mereka menggelarkan himpunan aman yang bakal dilakukan itu adalah "himpunan rakyat", bahkan mengajak rakyat tanpa mengira kaum serta fahaman politik untuk sama-sama hadir pada hari tersebut. Bukankah ini jelas membuktikan bahawa puak-puak ini sebenarnya "buta sejarah" dan "tidak mahu menerima kebenaran" sebenarnya. Seolah-olah mereka ini lebih hebat daripada doktor pakar yang mengesahkan Saiful tidak diliwat itu. Malah mereka ingin mempertahankan seorang individu yang telah menjatuhkan maruah dirinya sendiri gara-gara akuan sumpah "diliwat" itu sebenarnya.

[Jika tiada aral melintang, kami juga akan menghantar beberapa orang krew kami untuk hadir menyaksikan sendiri situasi perbicaraan Anwar pada 8 Julai 2009 ini. Apa yang pasti, kini ramai pihak yang mula meragui akan ketelusan mahkamah dalam kes perbicaraan ini. Namun, ada juga yang mengatakan apakah Anwar yang terlewat untuk menyediakan segala bahan-bahan bukti bagi menyokong pembelaannya, setelah hampir setahun kes ini bermain dibibir rakyat. Apakah satu perbicaraan yang adil dan saksama akan terjadi jika pun kes ini diteruskan. Atau apakah mungkin juga, perbicaraan kes liwat ini akan dibatalkan selepas mahkamah mendapati tiada asas yang kukuh untuk mendakwa Datuk Seri Anwar].

kifli said...

DI TUJUKAN KHAS KPD PECINTA PUNGGUNG GARAMANIS SETAN TUA

Rahsia Punggung

Punggung dan paha merupakan pusat segala pergerakan badan. Ia menentukan cara kita bergerak memajukan diri kita dalam kehidupan.Terdapat 5 bentuk punggung dan paha iaitu seimbang, bulat, rata, besar dan tinggi. Yang mana satu anda??

1. Bulat
Individu yang mempunyai punggung yang bulat adalah seseorang yang berjiwa kental, idealistik,periang, sentiasa bersemangat, pandai mengawal perbelanjaan, suka bersosiol dan boleh bergaul dengan sesiapa sahaja.Kuat mengharungi segala cabaran hidup sama ada cabaran yang baik atau yang buruk.

2. Seimbang
Paha dan punggungnya seimbang.Tidak terlalu besar.Tidak terlalu kecil. Tidak terlalu bulat.. Tidak terlalu rata. Pemiliknya dikatakan seorang yang tenang dan pemurah.Bakal ibu dan bapa yang baik. Seorang ibu yang sangat penyayang.Seorang bapa yang jelas pemikiran ke man a hala tuju keluarganya dan sangat berjaya dalam kerjayanya. Perjalanan hidup teratur tanpa banyak masalah dan stabil.

3. Tinggi
Punggung tinggi ke atas. Orang ini dikatakan mempunyai daya seks yang sangat tinggi. Sangat disukai ramai. Tidak kisah dengan kata-kata negative orang lain. Hatinya tidak mudah sensitif dengan kata-kata yang diluahkan orang lain. Suka berse ron ok. Orang ini suka membuat sesuatu mengikut hati dan perasaan bukan fikiran menyebabkannya sukar mendapat status tinggi dalam masyarakat.

4. Besar
Pemilik punggung besar dan paha besar seorang yang ro man tik. Subur. Sihat. Penuh rasa cinta. Sanggup melakukan apa sahaja demi mencapai cita-cita.. Ceria,pemurah dan bijak menguruskan kewangan. Baginya tidak ada yang mustahil. Segalanya boleh diatasi. Jenis no problem.. Sentiasa mengukur kejayaan diri dengan jumlah harta dan wang yang mampu dikumpulkan.

5. Rata
Punggungnya rata atau hampir samarata dengan badan. Ia melambangkan empunya diri yang lurus, bijak danterlalu idealistik. Tidak pandai mencari peluang berniaga. Jika perempuan, ia dikatakan tidak subur dan tidak mempunyai anak lebih dari satu. Tidak mempunyai perancangan masa depan yang jelas. Terlalu berserah kepada keadaan tanpa ada insiatif untuk memajukan diri.

garamanis said...

NOI/KIFLI

HUA..HUA..HUA..

BELUM MASUK COURT DAH JATUH HUKUM...GOYANG NAMPAK..!