Monday, June 29, 2009

Sedutan Ceramah Di Kajang. Rakyat Dah Bosan

Tahun 1998 rakyat telah ditipu tetapi kali ini mereka sudah bosan dengan manusia yang bernama Anwar Ibrahim
Kali ini GM paparkan ceramah PAS di Kajang malam kelmarin. Penceramah 3 orang, Badrul Amin, Sany Hamzah dan Juara Akademi Nasyid Azhan Atan. GM cuma nak siarkan ceramah yang disampaikan Badrul Amin, manusia yang ingin memancung kepala Ustaz Mohd Asri kerana tidak sebulu dengannya.

Ucapan oleh Dr. Badrul Amin Bahrom.

1. Menegaskan bahawa kalau mahu bercakap tentang perpaduan, tangkap dahulu mereka yang mengamalkan rasuah kerana masih ada yang bebas melakukan rasuah, membunuh serta merogol di Melaka dan kalau mahukan PKR menerima perpaduan selesaikan dahulu pergaduhan tahun 1998 di mana Anwar Ibrahim di tangkap dan di penjarakan atas tuduhan liwat.

2. Menuntut supaya di tangkap orang yang memecah belahkan orang Melayu kerana membuat fitnah terhadap Anwar iaitu Tun Dr. Mahathir, Ketua Polis Negara, Peguam Negara dan orang yang menghakimi (hakim gula-gula hacks) iaitu Tan Sri Augustine Paul yang masih bebas dan hidup dalam keadaan senang lenang.

3. Mendakwa bahawa Azizan dan Ummi Hafilda telah di bayar sebanyak RM 1 juta tiap-tiap seorang untuk mengaku diliwat dan menjadi saksi kes yang kini telah menjadi kaya raya melalui ciptaan kes palsu ini.

4. Menuntut supaya kesemua mereka ini di tangkap, dibicarakan dan dijatuhkan hukuman barulah PKR boleh berdamai dengan UMNO tetapi belum diusahakan perdamaian ini telah timbul pula satu lagi kes di mana bulan hadapan Anwar akan di bicarakan dengan satu lagi kes liwat.

5. Mendakwa bahawa hasil pemeriksaan yang di jalankan ke atas Saiful Bukhari Azlan oleh 4 orang doktor iaitu di pusrawi dan doktor di Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia mengesahkan bahawa Saiful masih lagi teruna kerana tiada berlaku sebarang kemasukkan.

6. Menyatakan bahawa Majlis Peguam bersepakat untuk mencadangkan dan menuntut supaya kes ini di gugurkan kerana tiada kes di atas Anwar Ibrahim, tetapi masih lagi mahu di bicarakan pada 8 jul 09 nanti semata-mata untuk mensabitkan kesalahan dan memenjarakan Anwar Ibrahim.

7. Mengatakan bahawa negara ini memerlukan pemimpin islam yang bersemangat seperti Umar Al Khatab dan Salahuddin Al Ayubi, tetapi pemimpin islam di negara ini adalah perasuah, penipu, pembazir dan macam-macam lagi sifat buruk.

8. Mendakwa bahawa terdapat 2 buah tempayan yang bersadurkan emas di rumah Najib Tun Razak yang di import dari negara cina dengan harga RM 500,000 setiap satu di mana pembaziran yang di lakukan tanpa memikirkan tentang kemiskinan yang sedang melanda rakyat di negara ini .

9. Mendakwa bahawa 2,000 juta umat islam di dunia tidak mampu merampas kembali masjid al aqsa kerana mereka berpecah sedangkan terdapat 70 pemimpin pertubuhan negara islam (OIC) di bawah kepimpinan perdana menteri malaysia tidak mampu di satukan.

10. Mengatakan bahawa Malaysia yang mempunyai 25 juta penduduk tidak perlu dibanggakan oleh Najib Tun Razak kerana UMNO pun beliau tidak mampu untuk mengawalnya.

Ulasan GM: Badrol Amin meminta Majlis Peguam untuk bertindak mendesak supaya kes liwat Anwar Ibrahim digugurkan dengan alasan kes itu tidak mempunyai sebarang petunjuk atau pun bukti yang nyata berdasarkan kpada penjelasan satu pihak. Bagaimana sebuah badan keadilan bertindak membelakangi nilai demokrasi hanya kerana mahu mengikuti telunjuk sebelah pihak. Sepatutnya Majlis Peguam menjadi pejuang keadilan yang telus kerana kes liwat syaitan tua itu masih belum dibicarakan dan penghujahan daripada kedua-dua pihak masih belum diperdengarkan. Kredibiliti Majlis Peguam benar-benar boleh dibeli dan tidak layak untuk menjadi orang tengah sistem keadilan negara. Ah..sudah jelak GM berkata keadilan kerana keadilan hari ini telah dilacurkan oleh Anwar Ibrahim, si pelacur keadilan. Apakah benar Anwar melakukan perbuatan itu..? tiada yang mustahil kerana makin dekat hari perbicaraan makin jelas lubang kesundalan Anwar terbuka.

17 comments:

karen said...

sekarang dah pandai nak block comment.. takut berhujjah kut!! macam Najib.. Nak debat takut.. lepas tu seronok sorang2 cakap dalam TV...

Padan muka orang melayu...
Biasiswa dihapuskan Najis kah kah kah..
baru Cina jamu makan malam dah gadai melayu.. kah kah kah.. siapa barua Cina kah kah kah...

Najib tak tau ke Biasiswa ni hak melayu tercatat dalam perlembagaan... kah kah.. siapa yang hapuskan .. bukan Umno..

kah kah kahhh.... sokong Umno, Najib tak sampai sebulan jadi PM dah gadai negara pada lee kuan yew dan cina,... kah kah kah...

mai orang umno ramai ramai termasuk Mufti Perak..raja raja melayu kita demontrasi.. kah kah... mana pi jenis semangat melayu terlebih ni..

kah kah kah...

garamanis said...

KAREN,

HUA..HUA..HUA..INI LAGI PENAKUT PUNYA MANUSIA.

DS NAJIB BAGI BIASISWA ITUKAN YANG DIIDAMKAN PAKATAN RAKYAT MACAM KHALID GAGAP NAK BAGI 10% PERATUS KAUM BUKAN BUMI MASUK UITM...BUKAN BUMI DOK TUNGGU MASA NAK NGAP UITM

AGAKNYA PAKATAN SIALAN MAKIN KETAKUTAN DENGAN TINDAKAN NAJIB YANG TAK DIDUGA DEK AKAL...

MASING2 RISAU KEGILAAN NAJIB YANG BOLEH MEMBUNGKUSKAN MEREKA NANTI..

ITU SEBENARNYA YANG DEPA RISAU...LANTAK LER NAJIB TUH NAK GADAIKAN APA BETUL TAK..PAKATAN PUN TAHU RENTAK GILA NIE..DEPA SAHAJA PERBESARKAN ISU..YELA NANTI PAKAT2 ORANG DOK SOKONG NAJIB, KAMBING DAN LEMBU YANG DOK SOKONG PAKATAN..

BETUL TAK..

UDAHLER TUH YEOP DEME HIPOKRIT BETUL..

ALAH, NAK BERDEBAT AMENDE, NIK AJIS CAKAP KELANTAN NAJIB HARAM TAK PAHAM..LAST2 DUA-DUA JADI BADUT SARKAS KEPALA DONGGA..

SORANG DOK PAKAI SERBAN PERASAN KAKI SEBELAH MASUK SYURGA SORANG LAGI OTAK GILA IGAUAN PAKATAN SIALAN...

KAREN,
BUATLAH SATU BLOG JANGAN RASA HEBAT DOK KRITIK ORANG...

ITULAH HARI-HARI DOK TENGOK IKLAN UBAT SEKS KAT BLOG SEBELAH SINUN..OTAK PUN TEPU..

MASUK KEJAP DAH TERPANCUT YE TAK..

karen said...

kahh kahh kahh..
ape nak takut seronok ade le... dulu najib boleh main isu Melayu.. sekaarang Najib dah tanggaikan semua kain orang UMNO.. kira dah bertelanjang lah Umno sekarang.. kah kah kah.. dulu dok kata kat orang.. last last Umno yang lebih.. ke ke ke... kurang kurang Pakatan takde sampai 100% merit.. aklau 100% maknaya anak orang kaya tauke judipun boleh dapat.. kah kah.. macam umno bagi gunung ngan pulau kat tauke judi.. kah kah

bagi pakatan biasiswa cuma penekanan 100% yang miskin tak mampu diberi biasiswa.. maknanya melayu ramai lagi terbela.. sampai kat najib lebih sudu dari kuah.. ke ke ke... orang lain main acah acah je.. dia terus terjun dalam gaung.. kah kah kahhh.. betui la Najib ni...

tapi takde sapa nak percaya dah.. buat lah apa pun... esok najib terperangkap la.. undi melayu tak dapat.. undi cina lagi tak dapat.. kah kah kah..

yang dapat undi orang Bodoh macam Umno.. kah kah kahh...

bab debat..Yg percya cakap mahathir nyanyuk tu buat apa.. takut kut.. dulu masa debat sabery cheek vs anwar dah meleh air liur , lepas ni orang Umno takut muka Najib merah.. bibir jadi lagi besar dari mikey Mouse.. ke ke ke ke.. kah kah kah..

dahlah bawa lari bini orang.. betui betuii Rosmah pauaka.. kah kah..

takutt bini... kah kah .. najib takut bini,... kah kah..

oranh Umno pii la demontrasi.. kah kah kah.. pii lahhh Najib dah tangaikan kain hangpa.. dah telanjangkan hangpa.. mana pi pakida ketuanan melayu.. mufti barua.. raja raja melayu ak letak muka.. selain terjun dalam gaung sama Najib.. kah kah kah...

karen said...

bab ubat seks.. ubat seks mana hang cakapp ni.. aku tak kenai punn..

kalau bab sek hang tanya najib.. kah kah

bab tepancut ni Najib,,,, bila dah terpancutt, dah pregnant anak dara monggolia... dia tak reti nak buat apa... pi Bomm pompuan tu.. kejam kejam... kalau takdak stamina.. jangan bromen dengan pompuan lawa.. cari gemuk lebar macam rosmah puaka je.. ke ke ke kah kahh kahhh.... kah kah kah.. itu je layak dengan bibir besar macam nigger.. kah kahh...

Pedang Bertuah said...

Dear GM
Confirm Karen ni jantan...
Hahahaha, mana lagi penakut? Sembunyi guna alias ore tino?
Sudah-sudah lah... baik gak dia kasi pegnent minah monggolia dari main bontot macam al-jubuuuuuri!
Huagh! Huagh!
Pro-PR ni memang rendah mentaliti lah... jangan bro GM layan sangat diaorg ni

karen said...

lupa nak bagi tahu la pulak...
dalam akuan bersumpah balasubra yang hilang tu kata Najib main bontot jubur monggolia..

kah kah kahh kahhh kahhh.....

sekurang kurangnnya laporan 4 doktor kata Daiful takde kesan liwat.. mungkin Najib takat jilat je kut.. kah kah kah.. lain kali sebelum buat report pegi la cucuk jubur tu dengan batang penyapu ke// lesung batu ke.. timun kee.. tak pun C4.. ke ke ke... baru la ada kesan liwat///

ini tak, sebelum buat report jumpa polis kat Hotel concored.. lepas tu pi kementerian pertahanan.. telefon uncle najib kat sana.. ke ke ke ke... kah kahh..

daripada kes altantuya sampai kes saiful Najib ni memnag tak pandai sangat mereka cipta.. kah kah.. betui betui puaka.. kah akkahh..

Buragas Alam said...

Karen.....biasiswa nasional ngan biasiswa utk org melayu pon x boleh bezakan ker? Nguah 30X!!! Tara baca punya khunsa!!! Muahaahahaha....
Sekarang biasiswa melayu dah bagi....kaum lain pon kita suda bagi....Lacur apa lagi nyah oiii!!!! Pakatan bagi apa.....bagi bontot ngan lubang eli jadi modal melancap!!!! Suda laa woiii....tukar IC la koooo!!!

karen said...

bodohhnya org Umnooo..
Biasiswa ni termaktub dalam perlembagaan untuk Org Melayu..
kah kah kah kena tipu ngan Najib..

Umno dah tipu melayu lebih 50tahun..otak tak boleh baik..kah kah kah.. PTPTN tu ape bendanya? sedekah dari kerajaam atau Along bagi pinjam dengan Faedah.. tak tahu ke dalam perlembagaan semua Bumi wajar dapat Biasiswa??

kah kah kahh.. Bodohhnya..
kalau dah 100% merit, kirim salam la pada orang melayu.. kah kahh.. tambah melayu Umno yg Bodohhh...

patutlah tak pandai perlembagaan... nak marah pun tak boleh.. dengan Hakim hakim pun dah tak reti perlembagaan... kah kah kah.. undang tubuh negeri pun dah tak kenai.. ka ka ka.... dasar Umno membodohkan melayu.. kah kah kah..

Last last Umno cuba memperbodohkan Raja melayu.. kah kahhh kahhs kah..

kah kah kahhh...

tak pernah baca buku ke.. bragas,,, patutlah mangkukk!! kah kah...

Rahman,Ahchong,Muniandy said...

elok buat report polis ke atas si karen.hina raja.hina PM.tak tahu berterima kaseh kerna dapat hidup aman dan mewah dalam malaysia.tlg buat repot polis.ini hasutan.pls pls pls repot polis.

karen said...

tolongg tolongg cepat buat report Polis.. kah kah kahhh.... itu lah modal Umno Polis.. Polis.. Musangg Hasangg.. ke ke kahhh kah..

dah tak boleh berhujjah report Polis.. kah kahh.. Polis Cawangan Umno mana ..kah kah kahhh...

lepas tu tak berani hadapi rakyat.. menyorok belakang Istana.. kah kahh kahh... Sekarang isu derhaka tak boleh pakai dah kut.. kah kah...

nak buat isu apa lagi.. kah kah... kalau pergi balai jangan lupa minta permit untuk buat perhimpunan sokong saiful.. kah kahhh kah..
itupun kalau lebihh 5 orang pergi.. kah kahh..

tak berani nak berhujjah ke.. kah kah .. penakut macam Najib.. orang lain tolong jawab, apesal najib tak jawab.. kah kahh... dah memang umno macam tu.. penakut kah..kahhh

karen said...

esok perhimpunan kat stadium MPPJ!! mai la datang buat laporan.. n bawa lah Polis , SB.. lepas tu hantar laporann..

maii jangan tak maii...

HIMPUNAN PERPADUAN RAKYAT

BILA : Selasa - 30 haribulan Jun 2009-06-29

TEMPAT : Stadium MPPJ Kelana Jaya

WAKTU : 9 Malam

PIDATO UTAMA :

Saudara Anwar Ibrahim
Saudara Lim Kit Siang
Tok Guru Nik Aziz

garamanis said...

BRO,

BIARKAN DIA MENJERIT KAT SITU..OTAK KALU DAH TEPU BEGITULAH...

BIARKAN DIA KESEORANGAN DISITU..

Si KuduS said...

sedey jugak melihat mentaliti orang melayu nie... ilmu x banyak didada... sokong membabi buta jer..
To all UMNO supporter, read,read and read first.. baca blog yg ade fakta2... bukan berita yg semuanya menhentam pembangkang... read MORE and then you know who's right.. wassalam

Pedang Bertuah said...

Dear Karen
Mana mu punya 100 ribu orang?
I was there semalam kat Kelana Jaya, jalan pun tak jam.
Publisiti jer gempak, takde sambutan...
Hahahahaha! Rakyat dah bosan... orang cam u jer tak sedar-sedar lagi. Saper yang kena tipu sekrang?

karen said...

masalahnya aku pun tak pergi semalam.. nak pergi buat apa, aku kat Ipoh!! tak tengok ke aku buat posting jam berapa malam semalam..

biaq org KL je pergi.. kenapa aku tak pergi, aku dah kena masa PROTES dulu.. cari stadium tak jumpa.. duduk ceruk dalam... keluar pi KL balik dah tak jumpa stadium.. jangan kata org Ipoh, org KL pun tak tau..

aku tak berapa setuju tempat tu.. lain lah kalau berarak atas jalan raya... dalam stadium mana best..

aku tunggu 1 OGOS esok.. Anti ISA!! baru best dok atas jalanraya.. macam bersih ngan anti PPSMI.. boleh jalan Lowyat..kah kah kah..

nak jumpa aku ..jumpa 1 Ogos.. kah kah kah...

tak pun tungggu Perak Bubar.. kah kah kahh..

hashimzan said...

DoggieAndPiggie,PakatKencingRakyat,
PakaiAnuSyaitan!PunahRanah!!!
(DAP,PKR,PAS:PR)!!!

Anonymous said...

Orang macam Karen-g ni bila Mesia ni nanti dah jatuh ke tangan anak cucu cicit komunis macam jiran kita tu dia boleh lah makan babi panggang sekali dengan depa tu semua.

Ha ha ha ha ha ha ha ha