Monday, June 15, 2009

Reaksi Lewat GM.



Nizar Basted sekali lagi membuat gila meroyan sejurus selepas menandatangani surat sumpah Ahli Parlimen dihadapan Speaker Dewan Rakyat. Selepas melafazkan taat akan perlembangaan dan akan menjaga nama baik Parlimen Malaysia, Nizar dengan angkuh melaungkang “Hidup Rakyat Bubar DUN”. Tahi keangkuhan benar-benar melekat dengan Nizar.


Sebelum sidang bermula, sepupu Nizar Basted Ustaz Nga Kor telah mengedarkan ‘armband’ kepada kesemua beruk pakatan sialan untuk dipakaikan di lengan atau dililitkan di kepala.


Paling kurang ajar beruk dari Kuala Selangor yang mempertikaikan arahan Speaker supaya beruk-beruk yang memakai armband keluar dari dewan. Katanya, dulu ada yang pakai riben merah dan putih tanda sokongan mansuhkan ISA langsung tidak diarah keluar.


Selama 52 tahun bumi bertuah ini merdeka belum lagi terjadi sketsa beruk laparkan pisang yang dicuri orang. Betapa teruk dan angkuhnya Nizar Basted mahukan DUN Perak dibubarkan..! Kepada 7 ekor beruk yang digantung dua hari selama menikmati pisang goreng sakit jiwa buatan sendiri.


Agak keras nada suara GM dan hanya layak untuk mereka yang kurang ajar dan tidak bertamadun. GM mengakui benar kata Anwar Asshole, Malaysia amalkan 'Jungle Law' kerana Malaysia dipenuhi oleh beruk-beruk meroyan pisang goreng demokrasi. Hari ini terbukti..!

4 comments:

YANG GAMBI said...

Orang tua-tua kata, bila dah masuk bab gila meroyan, memang perangai gila macam-macam, dia tak kira ada ijazah ke Phd ke, kena bawak balik ke zoo taiping, jumpa doktor haiwan berubat lebih sikit....

Sharps Shooters said...

KahKahkAHkah sEjaK biLe jAdI usTaz ngAa kOR NgoKk tueE? warghhkahAKAHkahka! HaRamM pUnyA usStAzzz!

MK IV said...

kite pakat2 bunuh depa nak? boleh ada PKR satu malaysia...

SUARA RAKYAT said...

Beruk-beruk tu tersesat, terkejut nampak speaker yang segak dan handsome, jadi terkejut, teronta-ronta. Beruk2 tu salah masuk kandang