Thursday, May 21, 2009

Selamat Datang Ke Dunia

GM minta maaf sebab tidak dapat mengemaskini blog GM dalam sehari dua ini. Isu semasa yang panas mengelagak pun GM tak dapat nak ulas untuk membakarkan semangat Mujahiddin blogger disini.


GM menyambut kelahiran anak GM kelmarin pagi 20/5/2009. Gementar, sayu dan cuak sudah GM rasai dan akan menjadi pengalaman paling berguna untuk masa-masa akan datang. Kelahiran anak lelaki yang akan penyambung keturunan GM dan diharapkan akan menjadi anak yang soleh mentaati ajaran Islam dan akan GM didik dengan penuh nilai-nilai patriotik dan kebangsaan.


Info yang GM terima: Anwar al-Juburi sedang cuba dengan proaktif menarik sokongan 6 orang AP BN untuk melompat parti. Si jahanam ini diberitakan akan mengadakan pertemuan pada 25 Jun 09 di Indonesia sebagai usaha-usaha terakhir menyelamatkan bontotnya daripada dikena sebatan akibat perbuatan meliwat.


GM tidak rasa Al-Juburi ini mampu bertindak sejauh itu kerana semua orang sudah tahu temberang Al-Juburi dalam isu 16 Sept tetapi apakah mungkin jika isu ini diperbesarkan Al-Juburi hanya mahu mencipta gimik untuk rakyat marhaen tidak berbicara soal bontot yang telah dijoloknya.?


Subahanallah…! “Anwar Ibrahim harus bertaubat” memetik kata-kata Karpal Singh



7 comments:

YANG GAMBI said...

Tahniah diatas kunjungan orang baru dalam keluarga GM Rezeki dari Allah......

Begitulah putar belit Al Juburi, yang lurus mungkin cuma kalau sodok kot belakang. Tapi ngapa ramai oarang Melayu aggap Al Juburi ni WIRA Bangasa dan Agama ya.... lebih kurang sama dengan manusia yang mengwar-warkan Chin Peng Kominis Bintang 3 adalah Wira pejuang tanah air, malah Tun Mahathir dikatakan mahafiraun dan mahazalim, pelik sungguh kawan.

kalau GM ada masa cuba buka blog keraspedal.blogspot.com, cuba nilai taraf apa warga ini.....

che_wan said...

Tahniah Bro diatas kehadiran "orang baru" didalam keluarga.

Sama2lah kita menjunjung amanah yang diberikan oleh Allah dengan penuh keikhlasan dan penuh rasa tanggungjawab.

Semoga anak2 kita akan membawa kemuliaan di tanah bertuah ini InsyaAllah.

Salam Perjuangan.

Saiful KONON said...

Salam,

Tahniah moga dia dapat merasa tanah Melayu jika sempat,

Teruskan berjuang.

http://ops-shield.blogspot.com/

megat said...

tahniah bro,syukur alhamdulilah

Malaysian-2Day said...

selamat menimang cahaya mata baruuuuuuu! tahniah! aku doakan baby tu sehat membesar bagai JOHANNN!

Kumbang said...

setinggi-tinggi tahniah bro..
kalau ada masa saya pergi tengok :-)

GOMO said...

SALAM BRO...
TAHNIAH....
GARAMANIS JUNIOR

HE HE HE.....

DADY...DADY...DADY...