Thursday, May 07, 2009

Bodohnya Nizar Camry


Hua..hua..hua..

Bodohnya Nizar Camry nie..simply matematik pun tak boleh nak kira...31 lebih banyak daripada 28..itu pun tak dapat nak jawab..

Hua..hua..hua..

Bodohnya Nizar Camy nie..beliau perasan dipecat oleh Sultan padahal Sultan tak pernah pecat beliau pun..Sultan suruh beliau letak jawatan..Mengelabah sangat menjerit satu malaya..

Hua..hua..hua..

Sivakurap nie lagi bongok..suruh 10 ADUN BN yang digantungnya keluar baru nak mula sidang DUN..padahal beliau dah tahu mahkamah dah putuskan pengantungan itu tak sah.. Terang-terang hina mahkamah..Lagi bongoknya Sivakurap nie..

Hua..hua..hua..

Yang lagi tak tahan tengok..masa Speaker BN kemuka bermacam usul, Sivakurap macam orang gila atas pentas menjerit sapa pun tak peduli..meroyan ler tuh..

Hua..hua..hua..

Lagi best Sivakurap rasa beliau lebih hebat berkuasa jadi speaker padahal setiap tutur kata dalam DUN di kontrol oleh ADUN Diktator DAP terseNGEH dan terNGA-NGA..udah ler tuh Sivakurap memang tak tahu buat kerja macam mana boleh jadi ADUN hairan sungguh GM.

Hua..hua..hua..

Mana pergi melayu PAS yang suka berbaring atas jalan..GM tak nampak pun kat situ.? Mungkin dah insaf kot..! kalu ada lagi bagus boleh sumbat dalam kandang bior jadi manusia...

GM tabik kat Datuk Hamidah Osman, boleh dikatakan beliau wanita yang paling steady dalam DUN langsung tak goyang berhadapan dengan ADUN keparat yang diketuai oleh Ngeh dan Nga. Cayalah YB...

Untuk Fuxkatan Riot..get lost or pergi mampos..!

3 comments:

masco said...

agak-agak kau la ape yang raja muda perak sound kat nizar dan ngeh tu, aku tengok sampai berubah muka anjing dua ekor tu..?

YANG GAMBI said...

BERUK MAT YEH, dah sedap duduk atas pokok kelapa, kena rentap turun le...........

rahman,ahchong,muniandy said...

PAKATAN RAKYAT terlupa kekuasaan ini adalah hak ALLAH SWT dan ALLAH yang menentukan kepada siapa untuk diserahkan amanah menjaga Rakyat,Negeri dan Negara.