Sunday, May 17, 2009

Anwar Melenting Pula.


Melenting sungguh Anwar apabila Anifah Aman membongkar tingkah laku tidak beretika Anwar ketika Anifah bertemu Hillary Clinton baru-baru ini. Anifah memberitahu, Anwar pernah menawarkannya jawatan TPM jika projek gila 16 Sept sampai kemuncaknya.


Yang menghairankan kali in Anwar benar-benar tersentap dengan pengakuan itu hingga mengarahkan Sankara Botak, Peguan liwat Anwar untuk menyaman Anifah Aman. Apakah Anwar risau status Anifah sebagai wakil Najib untuk bertemu dengan wakil-wakil negara di seluruh dunia. Anwar yakin pasti beliau akan di conteng muka perihal kejinya menghuru-hara bumi Malaysia terutamanya kredibiliti Anwar yang kepingin untuk menjadi PM ke-6 gagal.


Sebelum ini, Fuad Zakarshi pernah membongkar kelibat Anwar memancing beliau untuk melompat namun ditepis baik oleh Ahli Parlimen Batu Pahat itu. Anwar langsung memandang sebelah mata pengakuan Fuad Zarkashi malah hendak disaman pun tidak sanggup Anwar lakukan.


Biasalah Anwar gempak mahu lebih untuk menaikkan populariti beliau yang semakin merundum gara-gara insiden Perak. Pasti ada kerja kotor yang sedang diusahakannya. Beliau mungkin terlupa segala dosa-dosa yang pernah dilakukannya ketika begitu yakin untuk menumbangkan kerajaan dengan projek 16 Sept.


Anwar terlupa dosanya memburukkan Najib diseluruh dunia dengan isu Altantuya. Merugikan ekonomi Malaysia dengan menimbulkan persepsi ketidakstabilan negara yang melampaui. Daripada Anwar sibuk hal orang lain lebih elok beliau tumpu kepada kes mahkamah yang hendak dihadap bulan Julai nanti.


Jika benar beliau difitnah kononnya terdapat cubaan bunuh ketika hendak mengumumkan kemasukan "4 orang Ahli Parlimen BN" di atas bumbung sebuah SUV tahun lalu buktikan dengan berhemah bulan Julai nanti. Itu yang terbaik.


Hendak disuruh Anwar ke Mekah berdoa dihadapan kaabah dengan penuh keinsafan beliau difitnah, rasanya peliwat itu lebih rela berpanas di Bukit Selambau daripada berpanas di Padang Arafah untuk menunaikan Umrah. Berubahlah ibarat rakyat Malaysia kata pergi, kubur belum tentu mahu terima jasadnya.


“Terdapat beberapa maklumat yang saya terima mengatakan bahawa DSAI akan berlepas ke Washington D.C, Amerika Syarikat pada 25hb Jun 2009, 6 hari sebelum perbicaraan utama bermula.Jika benar maklumat tersebut, saya harap beliau dapat pulang dan hadir pada hari perbicaraan utama kelak. Janganlah ''lari'' mohon perlindungan disana pula. Jika maklumat ini tidak benar, baguslah kalau begitu”.

Sumber : Petikan Daripada Blog Saiful (http://mohdsaifulbukhari.blogspot.com/)

3 comments:

Arjuna said...

salam perjuangan,
maka terkincit-kincit beliau melarikan diri.
Beliau takut pada bayang2 sendiri..
Kenderaan rasmi akan menunggu beliau untuk membawa ke tempat rehat yang paling selesa sekali di sg buluh

TAAVEEKUN PERAK said...

BIASALAH TU.PEROSAK NEGARA.ADE JE BENDA YG NAK DIROSAKKAN NYA.KHILAF TAK HABIS2.BERTAUBATLAH WAHAI ANWAR.

PAPA GOMO said...

SALAM BRO...
MANTAP...

HE HE HE....
ANWAR MANA BERANI...
PENAKUT...

GEMPAK LEBIH, TELOR KECUT.
HE HE HE....

JULAI NANTI, KITA TUNGGU