Thursday, October 08, 2009

Nizar Oii..! Strategi Jahat PAS

Heboh didalam Facebook komplot pembangkang mengatakan petugas depa dipukul bertalu-talu oleh 200 orang UMNO. Ulang sekali lagi...200 orang dan dikhabarkan seorang petugas PAS di TETAK.! Dalam Harakah dan Malaysiakini boleh tengok depa highlight isu ini.

Tokey mendapat khabar bahawa puncanya berlaku adalah kerana kesilapan petugas PAS kayu yang kononnya merasa besar dan hebat bila timbulnya pilihanraya.

Kejadian yang berlaku di sebuah kawasan perumahan di Bagan Pinang kerana PAS merasakan mereka jaguh dengan mendirikan khemah 'one stop center' tanpa meminta permit daripada pihak yang berwajib.

Itu adalah cerita yang tersurat yang digembar-gemburkan. Jika benar petugas PAS kayu ini dibelasah dengan begitu ramai orang sudah pasti dia sudah hampir nyawa-nyawa ikan. Ini tidak dia masih lagi boleh melemparkan senyum dan berkata-kata fitnah menabur cerita tahyul.

Bagi Tokey, kes pondan PAS kena pukul nie sebenarnya saja diperbesarkan sebabnya pilihanraya saja nak kasi busuk lawan depa. PAS saja bikin provokasi di kawasan BN. PAS sudah main jahat dengan menyebarkan SMS berbau hasutan dikalangan penyokongnya.

Antara SMSnya, PAS mengatakan 9 orang ahlinya diserang dan seorang ditetak oleh penyokong UMNO. Kalau dilihat didalam Facebook Hassan Tantawi boleh dilihat kerja jahat PAS. Depa sedang menjalankan provokasi.

PAS tahu depa dah tak boleh nak raih undi pos sebab pengundi pos sedar PAS tidak layak untuk menjadi pentadbir yang berkualiti. Hasilnya PAS cuba menimbulkan suasana tidak tenteram dengan menyebarkan SMS yang berbaur hasutan perihal petugasnya diserang bagi menggambarkan UMNO sudah mula menggunakan samseng untuk meraih undi.

Budak-budak PAS nie bila berdemo tunjuk gagah berani. Sanggup ambil baling teargas yang dilemparkan FRU. Lepaih tuh bile FRU nak mengasak mahu perangi depa lagi depa melenting dan buat human sheild nak tunjuk hero. Kali ini depa jadi pondan.

7 comments:

Anak Perelih said...

dah sah sah ada gamabr kepala berdarah, mata lebam kena pukul... Azeez Putera tu ada gambar ke dia kena pukul..?? gambar dia tak kena pukul adalah.... dia buat gempaq keling lebih yg masuk hospital tu....

Anonymous said...

hamPAs NI BANYAK BERLAKON AJE...ITU YANG MERAH TU BUKAN DARAH..ITU CILI SOS yang dicurahkan keatas kepala dia...lepas tu suruh ambil gambar..
ini lah fitah hamPAS...

hasssan ali pun banyak berlakon di selangor... macam cerita wayang tamil.. lepas tu peluk si babi ronnie tu..

Pas kayu said...

HAHAHA,

AZEEZ PUTRA BENGKAK SATU BADAN MANA NAK NAMPAK BRO...

BUDAK PAS TUH NTAH2 TAROK SIRAP PEKAK LEPAS TUH PANGGIL REPORT AMBIK GAMBOR..INI CERITA SEMUA ORANG DAH TAU BRO

lin said...

kahkahkahkah siazeez mamak kutty kena taboh, ngan 9 orang plak tu... tapi bukti sah sah tunjuk dia lalu kut jalan penyokong pas duk elok pun. itulah dia ni boleh jadi bakal pemenang pelakon filem tamil tajuk dia mamak the movie...kahkahkahkah... pastu malaun umnongok mana tah nak balas dendam la konon. tu yang p taboh ahli pas kat khemah pas tak semena2.ngok sungguh la pemuda umno ni.siap minum ayaq kencing setan lagi. kalu tak pekena ayaq tu mana depa berani.

Anonymous said...

kah..kah..kah...

budak2 pas nie jadi mangsa kerja gila anuwar. dia sedih ceramah pas tak dapat sambutan. kosong jer padang itu yang suruh budak2 bodoh nie buat kacau.

bodoh sungguh korang. salahuddin nak bagi duit ubat ker.

MASYUK said...

baik umno dan pas memang gila politik.

TAK PERGI SEMAYANG KER.

Ultimate said...

pas saja bikin panas. reporter yang amik statement pun tak caya dia kena belasah.

dioarang bikin kecoh je bro