Tuesday, October 06, 2009

Bagan Pinang: Hipokrit No.1 Adalah PAS.

Belum pernah dengaq lagi PAS memberi janji untuk menabur bakti dan pembangunan yang diperlukan oleh rakyat. Apa yang PAS hebat adalah mencari keburukan lawan. Bukankah PAS parti islamik yang melaungkan takbir.!

Bila masa PAS ingin melakukan perubahan dan meyakinkan rakyat bahawa depa juga layak untuk menjadi pentadbir yang disegani. Mengapa mesti PAS bermain politik murahan dan tidak meyakinkan.

Malam tadi di Taman Eastern, PAS lantang mengkritik lawannya yang disifatkan murahan dan second hand. Lawan yang dilemparkan tohmahan kerana kesalahan politik wang. Betul politik wang telah menjatuhkannya dari hirarki tertinggi parti.

Dihinanya dakwaan menjual tanah dan mengenetepikan rakyat marhaen bernama nelayan dan paling lucu lawannya tidak melakukan perubahan di tanah kelahirannya sendiri. Dr. Hatta berucap di hadapan rakyat bawahan Bagan Pinang. Hilang rasa hormatnya dengan menghina orang kampung Bagan Pinang.

Bodohkah rakyat Bagan Pinang.? Butakah depa jasa yang pernah ditaburkan. Cara PAS berkempen adalah cara orang yang tahu akan kekalahannya. Orang yang takut untuk berhadapan dengan realiti.

Jika PAS mengatakan lawannya pernah menjual habis tanah rizab orang Melayu N9 sepanjang 22 tahun pentadbiran lawannya, bagaimana pula pendirian PAS yang baru 11 bulan mentadbir Perak habis gondol rizab Melayu dijadikan 999 tahun..!

Tokey tidaklah menyokong tetapi kehodohan politik PAS sebenarnya telah menyedarkan rakyat bahawa parti celup islam ini tidak lebih hanya menggunakan agama demi kepentingan politik.

Contoh sudah diberi apabila tidak sampai 100 orang yang hadir ketika ceramah tadi. Ramai tak.!

No comments: