Friday, October 30, 2009

Nizar Oii..!: Bocor Nik Aziz Dan Hassan Ali Kena Screw


Malam yang dingin di Anjung Rahmat, tempat 'orang bulan' lepak-lepak. Tukang Screw dipanggil oleh YB parti bulan untuk sembang-sembang dan pekena teh tarik, kopi tarik dan macam-macam tarik lagi. Lepas isya Tukang Screw dengan kain gombang terus pergi Anjung Rahmat. Apalah yang YB ni nak sangat jumpa Tukang Screw malam Jumaat ni. Bini Tukang Screw pun muncung aje nampaknya.

Alkisah, sesampai aje Tukang Screw di sana adelah 3-4 orang lagi ahli mesyuarat kedai kopi yang turut hadir mesyuarat khas parti bulan pada 28 Oktober lepas. YB sahabat Tukang Screw terus buka mulut bertanya Tukang Screw yang tak sempat lagi nak angkat kain gombang. "Apa yang anta tahu pasal mesyuarat semalam?" Tukang Screw pun dengan muka ala-ala Ebby Yus menjawab balik.

" Ek eh, YB ni sudah gaharu cendana pula!" Alah, ana saje nak test anta. Manalah tau, anta dapat info yang lagi pelik. Kata YB kepada Tukang Screw. Apa yang Tukang Screw tahu, mesyuarat malam tu parti bulan nak bersihkan Selangor dan adakan seminar khas pada awal Disember nanti. Nak tahu lebih lanjut [Rujuk] Screwkuat69. Ada YB yang kutuk Tok Guru dalam meeting malam itu.

Tokey - Kesian Hassan Ali nak membela agama dan bangsa pun boleh kena screw.

4 comments:

Anonymous said...

SLM BRO..INI KIRE KES SKRU BAIKK PUNYEEE!!!..ADE LA YG MENANAH PONGGONG LEPAS NI KEHKEHKEH

Galo said...

menanah? kena buasir trus...hehe...

Cheguman said...

PKR dah pecah, PAS nak teruskan dgn DAP ke?

Anonymous said...

screw khalid gagap dah putus dia boleh kata Badrul yang screw...btw bini Badrul tu boleh tahan cun la