Friday, October 09, 2009

Nizar Mesin Basuh: Kerja Jahat Nie PAS Adalah Gurunya

Jawapan Tokey mudah untuk memikirkan kekalutan yang ditimbulkan oleh PAS.

Depa semua dalam keadaan terdesak dan hanya orang yang terdesak sanggup lakukan bermacam-macam cara.

Seperti Anwar Ibrahim yang mencari 1001 alasan bagi mengelakkan beliau lari daripada perbicaraan liwat, dia seboleh-boleh mencipta pelbagai tipu helah untuk lari dari jejakkan kaki di Mahkamah Tinggi, Jalan Duta.

Apa yang berlaku hari ini di Bagan Pinang, PAS mengikut telunjuk Anwar untuk mencipta provokasi bodoh mengatakan UMNO bertindak jahat.

Harus kasi peringat, sudah 8 pilihanraya kecil UMNO tentang dan belum pernah berlaku tindakan provokasi yang ditimbulkann depa. Budaya samseng ini bukan budaya UMNO. Ini semua kerja jahat PAS yang berada dalam keadaan tertekan.

Jika hendak diikutkan sebelum ini, UMNO berada dalam keadaan defensef dalams setiap PRK. Paling teruk adalah di Kuala Terengganu kerana UMNO mahu mempertahankan kedudukan. Tetapi adakah kita mendengar tindakan provokasi daripada UMNO.?

Jawapan tiada..! Di Bagan Pinang yang berlaku ketika ini adalah PAS sudah mengetahui depa tidak akan dapat undi Pos kerana menguriskan hati Tentera tapi apa yang boleh depa lakukan menimbulkan provokasi untuk memulangkan taik busuk ke tapak tangan UMNO.

Cuba kita lihat sejarah PAS, depa hebat berdemo dan mengasak pasukan keselamatan. Itu contoh perkara besar yang boleh depa lakukan. Pasukan keselamatan pun depa berani melawan. Di Bagan Pinang, perkara sekecil apala sangat bagi mereka. Ibarat kacang tanah yang dikopek kulit.

Tokey - Sejarah sudah membuktikan tindakan ganas PAS dalam berpilihanraya. Contohnya sudah ada di Ijok dan Lunas.

12 comments:

nalapambu said...

UMNO adalah terkenal dengan RASUAH. Dari dulu hingga kehari ini rasuah tidak boleh di pisahkan dari UMNO.

N31 DUN Bagan Pinang, UMNO telah meletak kan calun nya 100% disahkan mengamalkan RASUAH.

Setahu Nala, RASUAH adalah HARAM bagi penganut agama islam.

Adakah orang islam di Bagan Pinang sudah sokong benda yang HARAM?

Anonymous said...

owh yeka...abis yang peminpin pakatan si anuar xrasuah lak...siap kena penjara lagi...yang2 halal pulak...mmng dasar pembangkang klu kena batang hidung sendiri smua halal...yang haram jagi halal...org laen wat smua haram..nak nasihat org tgk diri sendiri dulu..mmng badut la puak2 pakatan ni..

Anak Perelih said...

hahahaha... di perelih masa pilihanraya tahun lepas, sama sama UMNO pun nak pukui memukui, gaduh sesama sendiri.... pasai tak mau ikut arahan shahidan untuk turunkan bendera BN selepas namanya hampir hampir tak tersenarai....

Anak Perelih said...

itu bukti samseng dan ganas adalah budaya UMNO

Anonymous said...

btl2...maklum la tok guru depa dah jadi tuhan skrang ni...bleh cmfirm org msk syurga ka neraka..depa smua kan "maksum"...kononny la..

Anonymous said...

betoi ka..yang nik ajis ngan nasarudin bergaduh2 xde lak nak cerita..klu nak cerita pasai pas samseng ni..mcm2...demontrasi kat sogo ari2 abis gngu org xsmseng lak..yang kat pematang pauh pas pukul juru kamera..xsmseng lak..mcm biasa salah kan org laen je mereka ni..org depa mmng baik2 belako..maklum la dah jamin msk syurga..

Anonymous said...

Pilihanraya kecil paling bersih adalan di penanti kerana umno tidak ikut bertanding so no samseng.

aji ali said...

RASUAH MESTI UMNO... KLU PAS TU SEDEKAH... KLU GANAS MESTI UMNO... KLU PAS TU BUKAN AHLI PAS....BODOH PUNYA STATEMENT...

MELAYU DENGAN MELAYU TUNJUK SAPA KUAT... CINA NGAN INDIA TEPUK TANGAN

joostspring said...

Anonymous said...

Pilihanraya kecil paling bersih adalan di penanti kerana umno tidak ikut bertanding so no samseng.

1:36 AM, October 09, 2009

----------------------------------

anon dia atas adlh manusia yg paling bodoh dan dungu..tahap pemikiran org2 PR ni mcm bdk tadika..bangang..

Anak Lenggong said...

Jangan tak tau yang buat provok dan samseng jalanan serta yang tidur atas jalan di kuala kangsar tu orang umno..sebab nik ajis nyanyuk kata baju pas boleh dibeli dipasar lambak..pasar malam je..cuba korang tengok kat dahi samseng tu semua mana ada tercetak lambang pas dan nombor ahli pas sahaja..cuma kat dahi nik ajis je yang ada benda ni semua...hooiii nik ajis..kalau dah tak reti nak isu jangan laa buat jawapan bodoh..nanti nampak sangat kebodohan ko...puan bn tak hingin pun nak pakai lambang pas tu..baju bn pun dibagi free jee

TokeyGaram said...

SAHABAT,

KEDENGKELAN PEMIKIRAN PEMBANGKANG KERNA MEREKA TIDAK PERNAH BELAJAR UNTUK MENJADI PENTADBRI YANG BAIK.

BILA SUDAH MENJADI PENTADBIR DI 4 NEGERI TAHAP PEMIKIRAN MASIH DUNGU SEPERTI DULU IAITU MENUDING JARI KEPADA ORANG LAIN.

SEBAGAI PEMERINTAH PERLULAH BEFIKIR SEPERTI PEMERINTAH BUKAN DIPERINTAH. DIPERINTAH AKAN MEMBUAT KITA CEPAT MEMBERONTAK. ITU YANG ADA PADA PR.

SETUJU..!

shonzu said...

Anonymous said...

Pilihanraya kecil paling bersih adalah di penanti kerana umno tidak ikut bertanding so no samseng.

1:36 AM, October 09, 2009
------------------------------------

Betul3.... sebab yang bertanding tu hanya samseng sahaja (tak termasuk Khan Ari, Aminah Abdullah dan Kamarul Ramizu Idris). Jadi tiada perkara yang tidak elok berlaku.

PAS 4 all = Israel 4 all
www.israel4all.com