Friday, October 23, 2009

Nizar Mas Ngesot: DAP Pun Dah Tahu Songlap Menyonglap.

Apa nie mana you punya CAT Guan Eng.? Seperti yang diceritakan Screwkuat

DAP selama ini menyalak tentang integriti, ketelusan dan yang sewaktu dengannya untuk menunjukkan bahawa parti komunis ini layak memerintah Tanah Melayu.

BN terutamanya UMNO sebagai parti rasuah dan penuh penyelewengan perlu dilunyaikan dengan apa cara sekalipun bagi menafikan hak-hak Melayu supaya parti komunis ini boleh mengaut segala harta Melayu.

Apa yang Tukang Screw nak paparkan kali ini ialah wujudnya penyelewengan dalam DAP Perak yang amat dirisaukan oleh Ustaz Ngeh dan Ustaz Nga.Ustaz Nga dalam satu sembang-sembang dengan Tukang Screw terbuka cerita ini.

Alkisahnya, Jawatankuasa Disiplin DAP Pusat telah bersidang pada 3 Oktober lepas di PJ bagi menyiasat beberapa kes disiplin yang membabitkan pemimpin parti komunis ini di Perak. Yang dok menyonglap duit DAP kali ini ialah Leong Mee Meng, ADUN JALONG yang juga bendahari DAP Perak yang dah songlap lebih RM 30,000 duit DAP Perak.

Banyak jugak bukti yang didedahkan oleh beberapa orang ahli DAP cawangan yang membuatkan Leong Mee Meng terkedu tak boleh nak menepis. Khabarnya lagi DAP Perak cukup takut kalau-kalau kes ini terdedah kepada BN Perak sebab banyak peluru akan ditembak ke DAP Perak. Leong Mee Meng dikatakan hanya diberikan amaran dan sekiranya isu ini terdedah maka tindakan lain akan dibuat termasuk dipecat atau digugur dari jawatan ADUN. PRK lagilah nampknye!Nampaknya baru DAP sedar yang bukan senang nak memerintah.

Kita tak boleh nak tolong rakyat dengan air liur aje (ceramah sana sini). Duit pun kene huluq gak. Satu perkara lagi, DAP pun tak yakin boleh menang besar dalam PRU 13 jadi baiklah songlap apa yang ada depan mata. Bak kata pepatah "membujur lalu melintang patah, membujur aku sebat dulu melintang aku sesah". Sampai di sini aje Tukang Screw nak khabarkan.
Tokey - Bukan ker DAP dulu ada masalah gender..? Mungkin nak buat revenge kat Guan Eng dan penghina gender songlap duit lagi bagus.

Cuba tanya PAS Perak kalu kerajaan bubar DUN konfiden tak nak menang besar..! Jawapannya hanya Nizar Camry yang tahu.

6 comments:

poppiapap said...

Perumpamaan Melayu ada mengatakan "bagai kera naik junjung". Inilah yg tepat kpd DAP. Maklum tak pernah termimpi memerintah, maka jadilah "spt tikus jatuh keberas". Pulunlah selagi ada sbb PR sekali lg belum tentu haprak ni akan menang. Kalo Melayu bg juga haprak ni menang mcm yg skg, pastikan banga Melayu itu sedang "menggali kuburnya sendiri". Mohon dijauhkan Allah, kerana "sesal dulu pendapatan, sesal kemudian tidak berguna" kerana jika ini berlaku, "air mata darah" sekali pun jika kita keluarkan, sudah tidak bermakna lagi, bak dikatakan "sesal dulu pendapatan, sesal kemudian tidak berguna". Jgnlah "berpatah arang" kerana kita sebangsa erana "cincang air takkan putus" jika kita sebagai Melayu sanggup berfikir secara rasional dgn mengenepikan segala emosi yg tidak bertempat.

Anti DAP said...

DAP memang suka main bangsat..kalu ada demo yang PAS buat mesti kit siang turun dok depan sekali kononnya nak tunjuk penyokong dungu PAS yang dia pun berjuang sekali. Kepala butoh..! ahli2 DAP disuruh jangan join biar ahli2 bodoh PAS yang buat..

DAP memang bijak tetapi PAS yang bodoh tak tahu main politik.

groundzero said...

PAS mmg bodoh, tp tak sedar diri tu bodoh dan diperkudakan DAP. Lulus tinggi pun takde makna sbb otak depa mmg jenis suka kena "perkuda".

CHAIRMAN KAGA said...

MUHAHAHHAHA
TIGA PULUH RIBU WAAH BESARNYA
PANGGILAH MACC
UPAHLAH PELACUR
NAIKLAH JET PERIBADI
HAL SEPULUH RIBU JUTA KAT PKFZ KITA TAK DENGARLAH
MUHAHAHHAA
NI BUKAN PERJUANGAN ORANG MELAYU
NI PERJUANGAN PARPUISMA
HE HE HE HE

Anonymous said...

Salam tokey....

DUN Jalong terletak dalam Parlimen Sungai Siput... Situasi kat sana mmg 50-50 antara BN n Pakatan Haram. Untuk BN, DUN nie diserahkan pada parti komponen khasnya mewakili org cina... Tewas di PRU12 disebabkan pengundi India khasnya yang termakan umpan janji dari HINDRAF... juga penyebab tewasnya penyandang MP setelah 9 penggal... Tetapi sekarang keadaan telah berubah... kelebihan mungkin berpihak kepada BN... dengan kerja keras UMNO.. dengan kerjasama parti komponen mampu merampas kembali jika ada PRK... DAP pastinya akan memainkan sentimen 'Kejatuhan Kerajaan Cina' seperti di Bukit Gantang... Dengan bantuan MP sekarang yang tidak ada yang di usahakan selain mengayuh basikal dari Kedah ke Parlimen.. kebodohannya amat terserlah sekali...

InsyaAllah... BN Sungai Siput khasnya UMNO.. sentiasa bersedia.

Anonymous said...

SAHABAT,

KITA TUNGGU BAJET 2010 KALU SEDAP DALAM PERUT RAKYAT PASTI ANWAR DAN BALACI TAK SEDAP DUDUK

PERCAYALAH.... DEPA PASTI PUSING CERITA HABISAN