Friday, October 09, 2009

Nizar Cirit Dalam Seluar: Kepercayaan Diri Ahli PAS Sebabnya Disini.

Siapa yang baca dan layari laman diatas anda pasti setuju dengan Tokey. Daripada dulu sampai sekarang inilah laman web rasmi PAS yang selalu memutar belitkan fakta. Penyokong dan ahli totok PAS mengalami masalah kepercayaan diri adalah kerana terlalu banyak membaca sumber daripada sini. Ini kerana depa menerima bulat-bulat apa yang dipaparkan tanpa menggunakan akal kurniaan illahi untuk berfikir.

Iklan-iklan seperti minuman, pakaian, pendidikan dan paling meninggalkan kesan adalah ubat kuat yang telah menjejaskan mentaliti ahli PAS untuk menerima sumber informasi lain. Begitunya blog, penulisan tanpa sempadan medium ini telah mewarni dunia maklumat hari ini yang memberi pelbagai bahan untuk tatapan dan pembacaan songsang.

Tokey - Tak kira media cetak dan media elektronik komplot pembangkang depa tidak pernah untuk cuba menjadi komplot yang terbaik melainkan menimbulkan sifat syok sendiri dalam diri masing-masing.

8 comments:

mudz said...

Kenapa UMNO pilih Isa III

Kesetian ibu-bapa aku kepada UMNO hancur berkecai bila Isa dipilih menjadi calon PRK N31 Bagan Pinang walaupun beliau didapati bersalah kerana rasuah.Adakah UMNO ketandusan calon yang berwibawa dan bersih? Berilah peluang kepada pelapis untuk menerajui UMNO.

Pemilihan Isa bermakna UMNO merestui PRK yang paling kotor dalam sejarah.Penipuan, rasuah dalam bentuk wang atau
bukan wang, sogokan akan menjadi modal UMNO untuk menang kali ini.

Sifat jijik UMNO ini sudah sebati sejiwa sukar untuk dikikis bukan lagi bersifat rakyat.

UMNO tidak perlu PAS, DAP atau PKR untuk menamatkan usianya. UMNO akan mati berangan.UMNO dah tenat.

Ibu- bapa aku dulu lantang bersuara memperjuangkan UMNO, tapi sekarang membisu kelu menunggu matinya UMNO.

Aku merayu kepada penduduk Bagan Pinang, demi masa depan UMNO,hanya kekalahan dapat mengembalikan UMNO ke landasan yang betul.

Pastikan UMNO kalah di Bagan Pinang.

shonzu said...

Betul la mudz, aku teringin sangat nak masuk syurga Niky Ajeh. Tapi aku lagi suka masuk syurga Allah. Kalau orang tu dah bertaubat, kenapa kita nak riuh2 lagi. Yang paling risau ada calon PRK bersetuju dan bersubahat untuk berkawan dengan syaitan. Dari dulu sampai sekarang tak bertaubat2 lagi.

Jadi aku rasa marilah kita bersama2 mengundi Isa Samad.

Jangan marah....
PAS 4 all = Israel 4 all
www.israel4all.com

shonzu said...

"Perkara bohong kalau disebut berulang kali dan berterusan lama kelamaan akan diterima juga oleh orang bodoh"
- itulah yang terjadi bila kita membaca haprakdaily tiap2 hari. Minda hanya akan jadi seperti katak dibawah tempurung sahaja.


PAS 4 all = Israel 4 all
www.israel4all.com

YANG GAMBI said...

Pemimpin PAS pandai mencari peluang di atas kebodohan penyokong mereka dengan memburuk-burukkan media yang berpihak kerajaan atas 2 sebab ;

1. Ahli-ahli PAS akan hanya membeli harakah untuk keuntungan poket PAS.

2. Bimbang ahli-ahli akan lebih terbuka jika mendapat berita dari luar dan jadi cerdik akhirnya meninggalkan PAS.

Sebab itu PAS tidak akan berhenti memperbodohkan penyokong-penyokong mereka melalui kuliah agama, ceramah dan juga harakah...

Anti Harakah said...

harakahdaily dan tko adalah syaitan yang menyesatkan

Anonymous said...

Patutnya HaprakDaily tu diwarnakan hijau...baru sama..

Jeffry said...

SLM BRO..SI MUDZ TU DH KENEN2 KAT NIKI AJIS NK MINTAK TIKET SYURGA FIRST KLASS. TU YG BERIYA2 SGT MEMBODEK KONTOL NIKI AJIZ DGN 2 BLAH TGN MCM ORG BERDOA KEHKEHKEH ADOIYAII...BAGAN PINANG INSYALLAH KEKAL DLM BN DGN MAJORITI 2000 PENGUNDI BEB!! HUHUHU

PdgSakti said...

Biasalah HARAKAH...

Lepas ni nama Zaid Ibrahim akan menjadi mulia, semulia nama Anwar Ibrahim...

Apabila Zaid (yang dengar ceritanya akan menjadi calon PKR di salah-satu PRK akan datang) masuk PKR, segala dosa-dosanya telah di ampunkan oleh Tuan Guru dan PAS...

Calon PKR, petugas PAS kerja macam nak rak, bila mai calon PAS, Anwar pun mencicit lari.... apahal?