Thursday, October 15, 2009

Nizar Forsaken: Keinginan Chin Peng Buat Kali Terakhir.


Sahabat Tokey mengirimkan SMS yang mengatakan beberapa pemimpin kanan DAP telah berlepas ke Thailand untuk bertemu dengan Chin Peng bagi membincangkan proses mahkamah untuk membawanya pulang semula ke Malaysia. Antara yang dikenali dalam rombongan itu adalah Ngeh Ko Ham, Wong Wing Onn (bekas AP Kampar), M. Kulasegaran dan Chan Kok Keong, Peguam.

Pemergian wakil DAP bersama peguam adalah susulan daripada keputusan Mahkamah yang menolak kes samannya terhadap kerajaan Malaysia dan enggan membenarkan permintaan Chin Peng untuk bermaustatin di Perak. Nak lebih tahu klik

Malaysian Insider pernah release kisah Chin Peng nie pada 14 Okt lepas. Bagaimana pun apakah sebenarnya punyai maksud tersirat Chin Peng yang kepingin pulang setelah dulu dia pernah meludah untuk tidak menjejaki ke Malaysia.

Kita harus tahu, fahaman ideologi komunis tidak pernah terpadam dalam diri anggota komunis yang berselerak di seluruh negara. Walaupun depa pernah mengisytiharkan tidak lagi menjadi pejuang komunis tetapi itu adalah secara fizikal dan fahaman itu masih lagi subur dalam diri depa.

Melalui pelbagai persatuan dan paling besar Persatuan Persahabatan Berpanjangan/Pheonix pejuang komunis selalu bertemu dan membincangkan keinginan untuk menyebarkan fahaman ini melalui cara halus dan tersusun seperti melalui penyusupan didalam parti politik. DAP adalah salah satu harapan dan kini ideologi songsang ini sudah menular didalam PAS.

Tokey - Itupun PAS berangan-angan mempertikaikan undi Pos Tentera walhal depa juga berjuang untuk ChinPeng kembali ke Malaysia. Sapa yang nak pujuk bekas tentera yang terkorban memerangi Chin Peng. Nak suruh Nik Aziz atau Salahuddin Ayub..?

8 comments:

gotahlantun said...

bintang 3 dah mula buat link.
kita kena berhati2 nih....

putihkeris said...

kenapa sibuk2 nk pertahankan pembelot negara 2??? ramai lg org kite kt PERAK 2 nk d perjuangkan... @ ade sumthin behind da scene yg kita xtau dorang nk buat nih..?? better watchout beb...

YANG GAMBI said...

DAP terlalu bijak membawa agenda komunis dengan menyebarkan fahaman ini secara halus dan tersusun melalui penyusupan didalam parti politik yang bermula dari PKR. DAP tahu kelemahan Anwar dan golongan ini berduyun-duyun membela Anwar di mahkamah walau pun mereka tahu siapa Anwar.

DAP mempergunakan Anwar untuk menyusup masuk kedalam PAS dan mempergunakan PAS sepenuhnya untuk memecahbelahkan orang Melayu Islam agar menjadi lemah dan tidak berkuasa....

DAP tahu kebanyakan pemimpin PAS terlalu bernafsu untuk memiliki jawatan dan kuasa, Islam hanya sebagai landasan untuk mendapatkannya.

Apa yang dilihat DAP sedikit demi sedikit berjaya dalam misi komunisnya untuk mengwujudkan sebuah lagi negara republik macam Singapura dalam gugusan kepulauan Melayu ini....

Kalau orang Melayu masih tertidurdan terlena dengan buaian alun DAP melalui PKR dan PAS, tidak mustahil Malaysia akan menjadi sebuah negara republik komunis moden.......

Jeffry said...

KLU DIORANG NAK BERMANDI DARAH..SILEKAN LERR BWK BALIK!!..INGAT BEKAS PEJUANG2 NEGARA PATUNG CENDANE KE PER??. KIWAK PUNYE DAP!!!..HARKK PTUIHH!!

Anonymous said...

Apa punya bahlol penulis blog nie..lantak pi kat dia la nak pi melawat pakcik dia..

Bakmai said...

Mereka adalah pengkhianat sbb Chin Peng itu pengkhianat. Sumbat saja mereka ke ISA. Kerajaan tidak perlu takut bertindak. Mereka sudah naik tocang. Kalo zaman dulu, pengkhianat2 hukumnya "dipancung" sahaja.

Anonymous said...

Baliklah jika berani, atok aku mati dibunuh kominis. Jgn ingat kami akan biarkan chin peng laknat tu hidup bila balik nnt.

Anonymous said...

J'ai besoin d'aide et d'idées pour démarrer un nouveau site Web?