Friday, October 09, 2009

Nizar Aedes: Nasruddin Mengelabah Puyuh.!

GEMPAR..!!! Gestapo PAS tidak menjadi.
Pertemuan Tokey dengan sumber malam tadi benar-benar mengiyakan kerja jahat PAS. Sumber Tokey seorang ahli PAS yang mengiringi pemimpinnya ke IPD Port Dickson telah membuka cerita berhubung insiden samurai di sebuah taman perumahan.

Petang kelmarin, Ketua Militan PAS, Nasruddin Hassan Tantawi, Abd Wahid Endut, Hj Ramli Ismail dan Asmuni Awi telah dipanggil untuk memberi keterangan. Dalam petemuan itu, depa gagal untuk mengesahkan punca sebenar insiden itu dan paling melucukan adalah kedengkelan pemimpin PAS yang menunding jari sesama mereka ketika diajukan persoalan siapa lelaki yang ditetak itu.

Nasruddin yang diketahui lantang melancarkan jihad mengelabah puyuh ketakutan kerana perbuatan gestapo depa sudah tidak dapat disembunyikan lagi. Lubang sudah pecah.! Ini kerana pemimpin PAS secara umumnya gagal mengesahkan laporan Malaysiainsider dan Malaysiakini yang memperbesarkan insiden ini sehingga markas induk yang diceritakan juga gagal disahkan oleh Nasruddin.

Polis juga meminta supaya kesemua petugas yang terlibat termasuk individu yang ditetak untuk hadir membuat laporan bagi memudahkan penyiasatan dan tindakan segera akan diambil jika depa gagal berbuat demikian. Fitnah PAS kali ini sudah masuk perangkap.

Sumber juga memberitahu mimik muka Nasruddin berubah takut kerana pihak Polis akan membuat laporan keatas penyebaran maklumat dalam internet dan SMS yang disebarkan olehnya yang menyeru ahli meramaikan Bagan Pinang dan tindakan akan dikenakan jika dia gagal.

Sebelum beredar, sumber memberitahu pasti Nasruddin tidak akan mengarahkan anak buahnya membuat laporan dan Tokey berpendapat gestapo PAS tidak menjadi.

5 comments:

YANG GAMBI said...

Kenapa pulak dilepaskan, Tantawi sekor ini telah buat fitnah jahat, menghasut samseng-samseng PAS dari Kelantan datang ke Bagan Pinang..., dakwa sekali malaysiakini dan malaysiainsider termasuk harakahdaily....... ini semua propaganda komunis dalam bandar....

Anonymous said...

mana ketua pemuda UMNO??? sepi jer??? Ambil tindakan... buat laporan polis atas fitnah2 tersebut.... Ketua Pemuda UMNO pengecut ker???? Kalau tidak kami tetap akan salahkan pemuda UBN.... Buktikan !!!!! Kami tidak mahu nama UBN terus di cemar

Tantawi said...

hahaha...

Nasruddin Hassan Militan Tantawi jahat macam yahudi

Amir said...

bro.....
PAS no hal bai.Kita kena picit PKR sampai berdarah bai. korang kalau bunga depan rumah dimakan dek lembu,korang nak marah sapa...?lembu ke atau tuan punya lembu.Kita picit PKR bai sampai x bernafas dan lembik.....

hanizam said...

semua tau cerita sebenar mamat macam ayam kena langgar dengan kereta tu angkara fitnah PAS...sanggup jadi pak turut, jadi lembu untuk sedapkan cerita...anak sapelah tu ye, bangang betul..

kalau ayam, bila dah jadi macam tu, sembelih ye...pastu masak gulai, tapi ni macam mayat hidup, ape pun tak guna...yang sakit badan sendiri...nak jadi pelakon pun tengok-tengoklah skit...kalau dapat 2-3 ribu takpe gak, ni takat dapat 2-3 puluh renggit sebab jadi pelakon, baik tak payah....

dah jadi sejarah pun lawak paling bangang dalam sejarah PRK ni...directornya si solahuddin..kru yang lain adalah yang datang buat report kat balai...malu sendiri semua...balik rumah, tanggalkan je kopiah tu, tak payah nak tunjuk kononya baik sangat pada orang...