Friday, October 16, 2009

Nizar News: Tokey Menyokong, Anda Bagaimana.?

Tokey memetik kenyataan Mujahid Yusuf berkaitan pembentukan sayap baru PAS:-

Kelab Penyokong PAS akan ditingkatkan status sebagai sebuah sayap PAS yang mempunyai perlembagaan mereka sendiri tidak lama lagi.

Demikian dinyatakan oleh Pengerusi Lajnah Perpaduan Nasional PAS Pusat, Dr.Mujahid Yusof selepas menyampaikan sumbangan sempena sambutan Deepavali kepada penduduk keturunan India di Pokok Machang, Tasek Gelugor.

Sumber: Harakah Daily

Tokey : Menyokong penuh pembentukan sayap baru PAS. Anda bagaimana.? Inilah dikatakan Islam sebagai alat. PAS memang macam tu.!!

7 comments:

GOMO said...

he he he...
aku setuju jugak...errr sempat ke depa nak buat bro??? aku rasa macam tak sempat....

kah kah kah.....

Jeffry said...

WA RASE MURUGAN, AH KEONG, JOHN LABU KENA POTONG SKET KAT UJUNG2 TAKUK DLU BUAT SYARAT KOT KEHKEHKEH

TokeyGaram said...

SAHABAT,

SOKONG BRO...

Anonymous said...

dah register jadi ahli syurga pas lama dah..bila mati takda pun depa tanya hang nie umno ka pas..?

hanizam said...

tubuh sayap untuk kesyurga nik ajis kot...kah..kah..kah...

ybspenang said...

Itulah dasar PAS dulu cakap bila UMNO kongsi kuasa dengan MCA,MIC depa kata haram tapi la ni depa pula yang jilat cakap depa tu.Pada pandangan akula depa bukan nak menegakan dasar Islam dan berjuang Islam tapi untuk diri sendiri dan bila ada kuasa mesti ada gaji bulanan dan yang menjadi mangsa adalah orang-orang kampong dan golongan bawahan dok tak bercakap antara satu sama lain kerana berbeza fahaman politik.Bagi aku kalau PAS menang piliharaya akan datang tanpa ada campuran PKR dan DAP,Aku tabik kerana ia perjuangan asli macam dulu-dulu ketika PAS ditubuhkan.

Anonymous said...

PAS parti LAHNATTULLAH .....cakap tak serupa buat