Wednesday, October 07, 2009

Nizar Sakit Jantung: Undilah PAS Untuk Kesejahteraan Kita Semua



Jangan sesekali engkau (wahai Muhammad) terpedaya akan usaha gerakan orang-orang kafir dalam negeri (yang membawa keuntungan kepada mereka)

Surah Al-Imran~Ayat 196

Tokey ingin mengatakan bahawa perjuangan PAS telah jauh menyimpang dari landasan yang sebenar. Benarkah PAS memperjuangkan Negara Islam? atau Hududologi? PAS telah bercelaru hari dan disebabkan kecelaruan itu umat Islam dewasa ini turut bercelaru kerana dakyah PAS yang makin mencelarukan umat Islam.

Lihatlah betapa NAIFnya Nik Aziz. Kehodohan beliau berdakwah semakin membuka pekung PAS yang telah rosak akibat bersahabat dengan 'SYAITAN'.

PAS, jika ghairah teringin untuk berpolitik adalah lebih elok parti ini membuang imej agama kerana gagal dalam memperjuangkan agama Islam malahan lebih teruk telah memecahbelahkan umat Islam hari ini. Adalah sangat menyedihkan kerana terlalu inginkan sokongan dan dokongan politik, PAS sanggup menjual kesucian agama Islam dan memutarbelitkan ayat-ayat Allah demi menjaga hubungan rakan sepermainan.

PAS sangat terkenal dengan fatwa-fatwa karut marut jika tidak memihak kepada kebaikan PAS tetapi jika terkena pada diri sendiri maka keluarlah sifat MUNAFIK PAS yang pelbagai warna. Inilah yang membezakan ulama agama yang lebih menjaga agamanya daripada ulama parti yang terikat dengan fahaman sempit kepartian songsang PAS.

Kepada yang mengundi fikirkan sejenak dan tafsirkan sendiri video ini untuk tatapan rakyat Bagan Pinang

6 comments:

Anonymous said...

Wah GM , Bro bua gempaq aje...Cdo ingat GM dah bertukar arah...Anyway Cdo setuju dengan pandangan GM bahawa PAS dah TERBABASS>>>>>

Lord Garam said...

Bro, CDO,

Gm tak pernah hilang konsentrasi untuk membogelkan kedurjanaan Anwar Ibrahim dan Melayu PAS Songsang. .

CDo tulisan anda sangat hebat berkenaan jamil kucing tuh..miiooww..

Prof. Era Pasca said...

dongki latu.. perkembar terus menerus menghina hudud...

amaran keras!
http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/04/amaran-keras.html

chotz said...

bila tgk anwar kasik ceramah dlm video tu, aku tak boleh bayangkan dia jadik pemimpin negara.. tak layak!!!

Poppiapap said...

Fuck PAS..pendukung2 parti ini kebanyakannya lidah bercabang & munafiq..

mudz said...

Kenapa UMNO pilih Isa??

Aku kecewa apabila UMNO memilih Isa, sebahagian keluarga aku menaruh harapan yang tinggi terhadap UMNO, hancur berkecai.

UMNO tidak pernah belajar dari kesilapan memilih calon yang imej tercemar bermula di Permatang Pasir melarat ke Bagan Pinang.UMNO tidak memperdulikan lagi imej calon asal kemenangan memihak kepadanya.

Walau pun Tun Mahathir dan Tengku Razaleigh tidak mahu UMNO memilih Isa sebagai calon. Tapi nasihat veteran UMNO ini ditolak mentah dengan alasan kehendak rakyat memilih Isa.

Ujud juga budaya kuno mengugut dari ahli-ahli UMNO sendiri untuk memboikot PRK jika Isa tidak dipilih. Budaya Melayu yang menjejekkan. Begini corak pemikiran Melayu yang dihasilkan oleh UMNO setelah lebih 52 tahun memerintah, setia membabi buta.

Kekalahan demi kekalahan menjadikan UMNO terdesak untuk menang.

Pemilihan Isa sebagai calon BN menunjukkan UMNO secara tidak langsung mengiktirafkan politik wang. Walaupun kehendak rakyat menolak politik wang, UMNO lebih mementingkan kemenangan. Jika Isa benar-benar mementingkan masa depan UMNO, dia sepatutnya menolak pencalonan tersebut. Isa lebih mementingkan diri sendiri.


Pemilihan Isa sebagai calon BN menunjukkkan sikap kepimpinan DS Najib dan TS Muhyiddin yang lemah dan tidak berani membawa perubahan kepada UMNO. Mereka lebih takut kepada desakan dan kekalahan BN dari masa depan UMNO. Beginikah kepimpinan yang diperlukan untuk memimpin Malaysia?


Demi masa depan UMNO , saya tidak dapat menerima Isa Samad sebagai calon BN di Bagan Pinang.

Dan saya berharap UMNO dapat dikalahkan lagi di Bagan Pinang supaya UMNO benar-benar dapat menghayati makna perjuangan parti.