Thursday, October 15, 2009

Nizar News: *Pemudi Jihad PAS


Tuan Ibrahim Tuan Man sibuk hendak pertikaikan kemenangan Isa Samad yang telah menampar muka Nik Aziz dengan undi yang sangat besar. Kemenangan yang telah mencalarkan ego PAS yang takbur cuba menafikan kredibiliti pengundi. Tak pa..biaq kat dia nak riak dan takbur sebab penampor demokrasi dah hingap kat depa.

Kita fikir kenapa mesti depa semua riuh hendak pertikaikan kemenangan Isa. Kenapa depa tak sibuk pasal militan-militan PAS yang berjuang jihad hingga berparang dan bertetak (kononnya) luka berjuang atas nama jihad. Lebai Din Tantawi pun annouce jihad pada *pemudi2 PAS seluruh negara.

PAS lupa jasa *pemudi2 jihad nie. Sama kes macam *pemudi unit amal masa demo Anti ISA kat KL dulu yang patah riuk sebab kemalangan. Dengaq cerita pemudi tuh langsung tak dijenguk dan dibantu. Cayalah PAS yang baik hati..!

Berbalik pada isu di Bagan Pinang, PAS sebenarnya cuba menutup kelemahan dan kekalahan depa dengan mencipta aura ini. Kelemahan depa yang tidak susun gerak kempen selain berbangga dengan kemenangan sebelum ini telah melalaikan PAS. Huh..! Islam bawaan PAS untuk takbur.

Pokoknya, PAS cuba berselindung daripada isu semasa. Tokey nak tanya awat yang depa tak buat laporan Polis pasal *pemudi yang kononnya kena tetak dengan 100 orang pemuda UMNO. Mana dia..? Pasal apa yang depa tak besarkan isu ini hingga peringkat nasional padahal ini lebih menguntungkan depa untuk rakyat lebih kesian dengan perjuangan PAS.

Depa tak buat pasal depa yang tarok sirap dan koyak baju *pemudi itu dan ambil gambar pastu kecoh dalam web. Depa yang create bende bodoh dan tunding kat oghang lain. Ajaib tak..! Senang cerita, PAS memang expert dalam bab menipu dan buat kecoh. Dah banyak sangat contoh.

Tokey - Lepaih nie depa pakai sos cili plak, lebih pedas lebih sedap cerita yang akan dibikin skripnya.

*Tokey panggil Pemudi sebab bila dengan sesama Islam (UMNO) bukan main garang lagi tapi bila dengan kafir harbi DAP, depa menikus unta.

1 comment:

Anonymous said...

da nama pun PR (peliwat rasuah), t klu bukak citer sal pemudi yg kena tetak tu tentu tentu tbukak tembelang penipuan mrk tu & mmg susah nak soh pengikut hamPAS terima yg mrk pun tertipu skali. hamPAS tipu sal pembentukan negara ISLAM pun mrk xprasan ni kn pula sal hal kecik pemudi kena tetak zorrow tu.. tp awek gmbr atas tu cun lh, kim salam kat dia k hehe... tq