Wednesday, March 18, 2009

Siva dan Bodyguardnya.

Siva oh Siva...Dah jadi penakut manusia ini. Jika dulu, beliau dengan langkah konfidennya membuat undang-undang mengikut acuan susu lembu sesuka hati. Bancuh susu dumex pun gunakan sukatan yang betul apatah lagi nak bancuh Milo.

Jika dulu, Siva berani membuat kenyataan mengikut lunas buku hijau yang sentiasa beliau bawa ke hulu hilir. Siva menjatuhkan hukuman, memanggil rakan-rakan bermain dibawah pokok jika ada yang tidak suka..haah, you get lose..mudah dan cepat.!

Siva, ketika ini dikhabarkan telah memasang bodyguard bersaiz Malik Noor (baik panggil team CUCI) untuk melindungi dirinya yang dah tak terlindung dek malu ketika ini. Beliau mungkin malu dengan pak guard depan Bangunan SUK atau Siva mungkin malu dengan mamak kedai bawah Pejabat DAP. Yang betulnya Siva sekarang dah pasang bodyguard.

Hebatnya Siva mengalahkan Shah Ruk Khan yang datang Melaka nak ambil pangkat Dato'. Shah Ruk Khan datang Melaka pun tak pasang ramai bodygurad. RELA yang jadi bodyguard Shah Ruk Khan. Tapi Siva juga hebat, hero Tamil yang rambutnya berjambul di depan macam MGR takpun Kamal Hassan.

Siva mewah sampai boleh upah bodyguard 20 orang. Mewah sungguh Siva ini. Apa....Siva buat macam itu sebab Dewa Siva (Dewa Pembunuh) datang ganggu Siva. Siva tak tahan di ganggu Dewa Siva. Nasib Siva selepas ini,meracau-racau di ganggu Dewa Siva terpacul Siva mengigau...Ini kerja BN atau UMNO yang nak ugut saya satu family..Ayo..yoo.yoo..aney. Itu skrip Filem Bukit Selambau kasi main di Ipoh kaa..!

Siva dasyat boleh upah bodyguard sampai 20 orang. Banyak duit Siva. Tapi DAP kena cek gaji Siva. Karpal Singh yang OKU dan bermasalah itu pun takder duit nak upah bodyguard. Beliau hanya mampu upah pekerja sorong wheelchair dan drebar. Tapi tak per, duit gaji Siva pun DAP kontrol. You mau kerusi DUN kasi sini RM1,500. Setuju sain ini agreement. Cukup bulan 20 percent gaji masuk tabung kecemasan DAP.

Tapi DAP cekap juga. Dia tahu Siva tengah pening dan malu yang amat kat Perak. DAP risau Siva buat kerja gila melompat-lompat, gertak nak keluar lari dari rumahnya. Lebih baik aku keluar dari rumah ini masuk rumah biru kat SUK lagi senang habis cerita. Siva menggila nak ikut rakan2 duduk rumah baru kaler biru lagi. Ini yang DAP risau. Alih2 DAP cucuk patungnya nah..sampai bodyguard 20 orang depan rumah teres Siva.

Siva bijak, Siva pusing jalan lain. Bisnes susu lembu kontrol satu Perak. Apa mau hairan. Bodyguard pun ada orang sponsor. Tanyalah Siva, beliau tak keluar satu sen pun nak bayar bodyguard2 itu. Yang bagusnya bodyguard2 ini, mereka semua telah terlatih di bawah satu badan khas. Hebat bodyguard ini. Black Water Security pun tak sehebat bodyguard2 ini. Kalu Black Water dianggap tentera upahan yang berkhidmat di Timur Tengah khususnya Iraq, Bodyguard Siva pun khidmat pun di Timur iaitu Pantai Timur.

Tak perlu minta atau isi borang nak apply bodyguard, lagak bodyguard ini dah selalu diketahui yang mana perlu di beri priority. Nak apply silalah ke Yayasan Amal kerana disitu terletak satu unit khas atau strike force yang sangat hebat. Telah berkhidmat dikebanyakan lokasi kritikal seluruh negara.

Siva juga yang senyum gembira. Tidur malam pun lena tak pernah risau Dewa Siva nak datang ganggu. Unit Amal dah ready kat luar menjaga keamanan Siva dan rumah kecik merah di penjuru rumahnya. Tak perlu panggil samseng taik minyak estet Sg.Siput, Unit Amal dah tahu kewajipan dan prioritynya. Siva perlu dilindungi.

Aku nak Bodyguard juga.

3 comments:

Anonymous said...

Unit Amal tu budak-budak pas ke ? Bangang betul dia orang tu. Ini Malaysia la bukan Amerika. Syahid dan masuk syurga ke budak-budak tu pi jaga kafir laknatullah ?

Z-MAY said...

hairan aku dgn manusia mengaku islam... terkeliru dan tergaru2..

*siapa nak bodyguard, aku boleh supply...

PARPUKARI said...

DAP GUNA PAS YANG TONGONG KAT PERAK TU, AMAT MEMALUKAN

GOOD ARTICLE BRO