Sunday, March 22, 2009

PAS Boleh Berjaya

1. Untuk PAS teruslah melakukan asakan keatas UMNO di Bukit Gantang. Perbanyakkan risalah-risalah dan banner-banner mengutuk kezaliman yang dilakukan oleh UMNO. Ya..kita mesti teruskan asakan ini.

2. PAS datangkan tentera upahan dari Terengganu atau tentera Fadayyen yang sanggup berkorban demi Tok Guru Nik Aziz di Bukit Gantang. Ini yang terbaik. UMNO sangat takut akan tentera-tentera ini.


3. PAS perbanyakkan kempen-kempen di serata ceruk kampung di seluruh Perak. Hantarkan MB Sohih Nizar dan ayam sabung yang hilang taji, Mat Sabu di seluruh Perak. Ceritakan hal yang sebenar akan kerosakan yang dibuat UMNO.Ya..! kita Partai Islamik

4. Jangan dilupa perbanyakkan solat-solat hajat untuk memohon supaya diturunkan bala kepada UMNO terutamanya Tuanku Sultan kerana menzalimi rakyat dan menafikan hak mereka. Inilah cara PAS berkempen..Ya..! PAS partai Islamik yang meniru kepimpinan Syiah.

5. PAS hamburkan kata-kata hina dan mengutuk seteruk-teruknya kepada UMNO supaya rakyat Bukit Gantang percaya habis kepada PAS. Ya..! kita Partai Islamik.

6. Diketika ini, seluruh Bukit Gantang sedang memberi sokongan bertali arus kepada PAS dan bersimpati kepada PAS. PAS jangan dilupa kita Partai Islamik, kita mesti mendoakan bala kepada musuh kita.


7. Ya..! Kita Partai Islamik. Kita PAS..sebab itu rakyat Perak sangat membenci PAS sebab Partai Islamik ditidak mengutuk orang, mendoakan bala dan macam-macam lagi perkara yang menuntutkan kebenciaan rakyat Perak ketika. PAS teruskan kempen bodoh ini. PAS akan berjaya.

8. Rakyat Perak dan orang Bukit Gantang sangat membenci PAS. Sebab partai Islamik menunjukkan sifat Yahudi yang lebih Yahudi dari Israel. Tak percaya..! tunggulah 7 hb April nanti.

1 comment:

Anonymous said...

Baca tak sebab sebab amalan seorang Islam tidak diterima Allah. Bukan saja tak diterima tapi dilontar balik ke muka?

Apa sebab amalan tak di terima?

Sebabnye senang-ujub, riak, sombong, mengumpat,tak ikhlas!