Tuesday, March 31, 2009

PAS Menyelak Kain Sendiri

video

Ini adalah Orang Cina Kristian yang malam tahun baru Cina boleh minum air syaitan lepas mengucapkan ayat-ayat Allah tanpa ada rasa bersalah. Melayu PAS yang dibawah bersorak takbir mengatakan Cina Kristian ini lebih USTAZ dari UMNO dan lebih baik bacaan surah dari USTAZ UMNO. Hebat sungguh Parti Islam Semalaysia (PAS)


video
Hanya kerana undi dan sokongan takbur duniawi, hamPAS membiarkan Islam itu dimain-mainkan orang bukan Islam. Adalah lebih elok hamPAS membuang imej Islam jika teringin sangat untuk berpolitik, kerana hamPAS Islam itu dipijak-pijak dan dipermainkan hanya dengan menyogokkan sokongan politik iman hamPAS akan hilang.


hamPAS adalah parti politik yang sentiasa berada dalam keadaan terdesak. Terdesak mendapatkan undi dengan pelbagai fatwa karut asalkan halal dan dapat undi. Dulu heboh semasa PRU ke-12 DUN Pasir Panjang, Nizar Camry keluarkan fatwa “Jika Undi Bukan Islam, Kita Akan Masuk Neraka”. Kini, undi bukan Islam itulah akan menghantar beliau untuk disimpan di peti sejuk Pasir Panjang.


Heboh, kini dikebanyakan kawasan masyarakat bukan Islam mengenai fatwa karut Nizar Camry ketika pilihanraya dulu. Jika dahulu beliau begitu angkuh supaya orang Islam mengundi calon Islam dan kini tiba giliran golongan ini yang sepakat menolak Nizar Camry. Alasannya, beliau tidak akan menjadi pemimpin yang baik.


Telah kedengaran gerak saraf dari parti bukan Islam untuk menghukum Nizar Camry supaya kesombongannya dahulu terbalas. Kumpulan Fuckatan Riot mungkin merasa selesa ketika tetapi sebenarnya mereka lebih mengetahui suasana dibawah. Apa yang perlu mereka lakukan adalah dengan menentang arus sokongan ketika ini.


Jika Nizar Camry melawat rakyat Bukit Gantang dalam suasana yang kurang mesra akan ditulis dan dimomokkan dengan kemeriahan yang diterima Nizar Camry. Strategi supaya Fuckatan Riot tegar akan melihat sentiasa Nizar Camry calon yang diinginkan. Lihatlah Harakah Daily,ALBanjiri dan TKO sentiasa memaparkan berita yang seolah-olah meriah terhadap Nizar Camry.


Tidak perlulah berpura-pura, rakyat Bukit Gantang menyedari perkara ini. Orang luar yang banyak membaca dan menyelak. Strategi meletakkan gambar bukanlah cara blog ini tetapi sudah ada gerak saraf daripada rakyat Bukit Gantang untuk melihat sendiri kehodohan laman media Fuckatan Riot dan membuat penilaian sendiri.


GM bukan hendak mencari kebanggaan tetapi telah banyak orang mula membuka mata tentang kelakuan hodoh Fuckatan Riot dan kecelaruan yang dibawa mereka dan ruangan maya ini menjadi medan untuk memperlihatkan kecelaruan itu.

9 comments:

TAIPINGMALI said...

tuan garam,

Malam tadi puak-puak Pas bertakbir lagi bila Sivakumar berucap dalam ceramah di simpang.

garamanis said...

Salam Taipingmali,

Saya ada mendengar cerita tuh..nak buat macam mana puak-puak PAS semua sudah hitam hatinya....

Jika UMNO yang buat pasti dikafirkan oleh PAS...

Anonymous said...

GARAMANIS..ANJING UMNO

darul said...

pas memang suka menyelak kain.. ingat tak dulu abe jak yang selak kain tunjuk punai 2 inchi dia tu kat puteri umno... tu pun nik ajis kata tak salah kalo kita tunjuk punai kat orang...

Anonymous said...

BERITA GEMPAR!!!MAHATHIR CAKAP DENGAN TERUS TERANG DI BBC(LONDON)BAHAWA DIA SEKARANG MAHU TAN SRI MUHYHIDDIN JADI PERDANA MENTERI,KERANA NAJIB ADA KELEMAHAN!APA KELEMAHANNYA!!!

Eisya said...

wow!!! sedap nyer Encik GaRaManis mengutuk aku kat blog "unbreakmyheart"

seenak2 nya kamu ngomong sya gunain ide yahudi utk psiko kamu ya?

stu lgi,,, senak2 nya kamu bilang gue ngak punya "jantina"???

apa mau loe?

Pewaris Melayu said...

bagusnya..
ini la orang kata,
penggunaan agama oleh org bukan islam yg diajar pas utk politik kotor.. tahniah pas

garamanis said...

Hye Eisya,

Ala U nie terasa lah pulak I cakap gitu..ala..ala.. nanti I blanja roti canai

backup said...

si anynimuous kata kat seorang member tu 'anjing umno' tapi dia tak sedq yg dia tu babi DAP dan PAS. Esok, jgn hairan kalau PAS kata, kalau harga ayam naik, babi boleh makan. Esok2 nanti si anynomous ni makan babi lah. Anjing ok lagi..masih boleh bela utk kebaikan. Babi apa kebaikannya? Anynomous babi.