Saturday, March 14, 2009

Mari Kita Tengok Siapa Yang Kena

Kedengaran kini heboh diberitakan di Perak, Video Anwar Ibrahim Munafikun sedang 'bersama' Saiful dipertontonkan dari satu cd player ke satu cd player. Adakah ini benar2 ada.?, jikalau ada mungkin ini yang mengerunkan Anwar Ibrahim Munafikun sedang ke'gelabah'an kerana itu adalah bukti nyata yang pasti melondehkan perliku jijik beliau dan paling utama Kak Wan pasti cukup2 kecewa.

Dalam menjalani hubungan suami isteri, pasangan itu lebih mengetahui selera dan 'level of appetite' pasanganya walaupun perkara itu cuba disorok seberapa dalam yang boleh. Anwar Ibrahim Munafikun tidak hairanlah jika 3 hari lepas beliau berjumpa Sheik Al-Majmud untuk mempergunakan segala ilmu kesesatan yang dimiliki oleh Sheik untuk menundukkan Pak Lah yang telah sedia ditundukkan.

Jangan lupa Pusat kesesatan di Hulu Langat itu telah dirasmikan oleh Anwar Ibrahim Munafikun 15 tahun dahulu sewaktu beliau di dalam kabinet dan pasti ada hubungan yang istimewa antara kedua-duanya.Anwar Ibrahim Munafikun akan menggunakan saki baki nafas Pak Lah di dalam kebinet seberapa yang boleh cuba untuk men'delet'kan sejarah kotor yang dimilikinya.

Najib oh najib, inilah manusia yang paling digeruni Anwar Ibrahim Munafikun di samping gandingannya bersama Muhyiddin Yassin yang diketahui track recordnya amat cemerlang sepanjang karier politiknya. Anwar Ibrahim Munafikun ketika ini telah berjaya mencipta persepsi yang sangat buruk terhadap bakal PM itu dan ini masih belum mencukupi baginya selagi saki baki nafasnya masih berada di dalam Putrajaya.

Anwar oh Anwar, ramai yang berfikir anda mungkin berubah setelah ditempatkan di Sekolah Berasrama Penuh Sg. Buloh selama 6 tahun untuk ditarbiyahkan oleh kerajaan tetapi silap anda menjadi semakin rakus dan sedikit pun tidak timbul keinsafan dalam diri anda. Disitu juga, Anwar Ibrahim Munafikun masih memasang rangkaian untuk kepuasan diri sendiri.

Sesuatu yang ditunggu oleh rakyat Malaysia yang cintakan keamanan pada Julai ini untuk melihat Anwar Ibrahim Munafikun dibogelkan seaib-aibnya. Pakcik, makcik, ayahlong dan sekalian penduduk Permatang Pauh akan menangis kecewa dan malu kerana telah memberi undi kepadanya setelah habis dikencing dengan songkok dan tasbih dijari kotornya.

5 comments:

MK IV said...

tangkap si kaki jubur tu, jail kan dia selama 150 tahun, macam medof kena kat us...

Arjuna said...

cacing yang kepanasan..
cacing pun tak panas macam anua sekarang

PARPUKARI said...

TANGKAP SI AL JUBURI ITU..BRO AKU DAH LINK KAN ARTIKEL LU NI DAN DARUL EHSAN BERSAM GAP DLM BLOG GUA...

APA F'UCKATAN RIOT NAK CAKAP???

Panglima Perang Cyber said...

Benar...tangkap saja dia masuk ke dalam penjara balik sebelum terlepas ke USA nanti..

Anonymous said...

Kalau benar dia bersalah,Aku harap Allah akan tunjukkan kebenaran dengan segera......Semoga scenario politik kita semakin aman dan pihak pemerintah dapat focus kepada pentadbiran negara semula..