Tuesday, March 24, 2009

Terima Kasih GM Ucapkan

Seseorang dari PWTC menelefon GM tengahari tadi. Katanya, kini rancak calon Ketua Sayap UMNO berkempen menggunakan agen-agennya. Wah...GM suspen, masih sempat lagi ker..!. Timbul desas-desus kem proTemerloh di sinun sudah kecewa dan berpatah arang mengenangkan digantung. Cakap-cakap yang kuat mengarahkan supaya calon manis anak pembesar diundi dan diangkat.

Katanya, sudah ditikam nobody cares...Mangsa mengingatkan UMNO perlu dibela. Disinun perlu ditolak jika tidak UMNO rosak. Baru nak tersedar setelah ditikam. Paling panas kedengaran juga proselangor sudah shake hand damai setelah dibrainwash oleh team senja baru-baru ini.

Bakal Pembesar sudah nyatakan visi dan misi selepas ini dan bakal secondman juga sudah pasti seperti yang diharapkan. Yang paling berkebolehan itulah akan julang. Bukan kerana kuasa tetapi kesayangan terhadap parti menyedarkan puak-puak ini. Si Hang Tuah juga menghulurkan keris menyatakan damai

Syabas dan tahniah.! tidak sia-sia ruangan maya ini dijana. Bukan untuk mencari kesenangan hakiki tetapi kesenangan untuk anak cucu kita. Kepada mereka yang menyelak, GM ucapkan masih belum terlambat untuk bersama-sama.

Aku bukan mahu wang tetapi dengarlah suara-suara disini.

3 comments:

gotahlantun said...

Bagi masyarakat beradat mereka menjadikan ayam, sirih dan serai sebagai sumber aspirasi dalam menjana keseimbangan hidup kerana disebut dalam perbilangannya:


Penakik pisau seraut
ambil galah batang lintabung
seludangnya buatkan nyiru
setitik jadikan laut
sekepal jadikan gunung
alam terbentang jadikan guru.


Sayangnya kepongahan manusia moden sukar menerima hakikat ‘alam terkembang jadikan guru’ itu.

PARPUKARI said...

ALHAMDULILLAH BRO!

Anonymous said...

Haaaa Perhimpunan para penyamun dah bermula..