Saturday, March 28, 2009

Padan Muka Aku..!

Bukit Selambau bakal menjadi kubur PKR untuk ditalkinkan oleh rakyat Bukit Selambau kerana kecelaruan politik yang diada-adakan oleh Anwar Ibrahim Munafikun. Setelah menyaksikan pertandingan 12 penjuru atara satu sama lain mula merasakan kegerunan terhadap barisan kepimpinan baru UMNO yang lebih segar


Rupa-rupanya Anwar Ibrahim Munafikun wajar merasa ‘goyang’ di Bukit Selambau bukan kerana kehadiran ramai calon BEBAS atau barisan kepimpinan UMNO yang lebih segar tetapi cerita disebalik kehadiran ramai pihak yang ingin bertanding di DUN Bukit Selambau.


Anwar Ibrahim Munafikun merasakan bumi Kedah bakal menyaksikan maruah PKR dikoyak-koyak kerana kegagalan Fuckatan Riot mencapai kata sepakat dalam beberapa perkara. Zamil Ibrahim, calon BEBAS yang asalnya adalah penjilat PKR tegar menawarkan diri untuk bertanding kerana mahu memalukan Anwar Ibrahim Munafikun dan Fuckatan Riot kerana kegilaan kuasa yang genap setahun yang telah dimanafaat dengan jayanya.


Calon BEBAS tersebut ternyata kecewa dengan kepimpinan Fuckatan Riot khususnya hamPAS dalam isu pembahagian jawatan dalam GLC (Syarikat Berkaitan Kerajaan). Ini kerana hamPAS telah meletakkan penjilat-penjilatnya di dalam GLC tanpa merujuk kepada PKR dan DAP.


Zamil Ibrahim telah memberi amaran kepada Anwar Ibrahim Munafikun, PKR bakal ditalkinkan di bumi Kedah kerana semua 11 Ketua Bahagian PKR Kedah telah menyatakan bantahan akan memboikot dan menjahanamkan Fuckatan Riot Kedah. Dikhabarkan 11 Ketua Bahagian PKR Kedah dari AMK dan Wanita telah menghantar MEMORANDUM UNTUK TIDAK BERGABUNG DENGAN FUCKATAN RIOT KEDAH sebaliknya kesemua mereka sepakat untuk bergabung dengan Kerajaan BN jika diberi peluang dan syarat-syarat lain dipenuhi.


Memorandum itu telah ada di tangan kotor Anwar Ibrahim Munafikun dan salinannya juga telah sampai ke tangan kepimpinan tertinggi Kerajaan Pembangkang Kedah dan BN Pusat. Anwar Ibrahim Munafikun mula dilanda sakit kepala dan pening-pening lalat tahap ke 5


Anwar Ibrahim Munafikun tahu akan kelibat penjilat-penjilatnya yang berang tetapi kerana mahukan sokongan kaum marhaen, Dajal itu mula pening kepala memikirkan strategi. Arumugum, Raja Poligami sudah memberi amaran kepada Anwar Ibrahim Munafikun jika tidak mengambil proksinya, si poligami tidak akan membantu kempen memburuk-burukkan BN dalam filem Tamil beliau yang telah siap produksinya.


Apakah selepas ini akan menyaksikan langkah sumbang Anwar Ibrahim Munafikun yang ternyata longlai kerana beliau tahu cita-cita mengarutnya untuk menjadi PM akan berkubur bersama jasadnya kelak. Dajal itu sedar kepimpinan baru UMNO hari ini adalah cabaran terbesarnya tambahan pula kembalinya ‘Ayahandanya’ ke dalam UMNO.


Inilah cabaran yang besar untuk Anwar Ibrahim Munafikun. Padan muka aku..!

3 comments:

PARPUKARI said...

BETUL KE NI BRO? WOW INI ADALAH SATU BERITA GEMBIRA NI...MUAHAHAHHAHA

FUCKATAN RIOT DI MAKAN SUMPAH...

MUAHAHAHAHAHAHAHA

Lord Garam said...

Parpu..

Fuckatan Riot dalam proses pepecahan macam Empangan kat tangerang indonesia...

Eisya said...

Alamak Eisya Janda Berhiasa ko buek apo kek sini woi..balik basuh baju laki ko lagi bagus...

Menjerit lah ko kek situ Eisya oi..bodoh punya eisya..Bang Nuar, manusia spesis dajal...cam ko jugak eisya oi..shhoohh pi basuh baju.

wah2!!! garamanis.... enak sungguh kamu mengomen aku yek?

aku cukup malu menjadi melayu... kerna manusia sebangsa dgn aku yg menyokong kemungkaran!!! aku tak nak komen banyakla... ckupla setakat si GOMO dakwa Anwar "%$%^*(^(&^$"

aku rasa ngko nie pembangkang kot??? sengaja mengkucar-kacirkan perpaduan dalam UMNO!!! tolong la.... ngko buatla mcm maner pun... org2 tak kan terpengaruh dgn dakyah bodoh ngko utk menipu pengundi2....

Hidup UMNO!!!!
Nyah ngko dari dunia ini... nyah!!! dan jadi la makNyah ngko!!!