Monday, March 02, 2009

Kehuru haraan PAS

Dato' Husam Musa terkedu seketika apabila suaranya melalui lidah Dato' Nik Aziz dinafikan oleh kumpulan Ulama PAS. Klik Beliau pasti mendengus geram apabila kumpulan Ulama membantah keras cadangan haprak Nik Aziz untuk mengadakan rundingan bagi memilih herarki kepimpinan tertinggi PAS. Maksudnya disini kumpulan sekular akan di'interview' oleh Majlis Syura sebelum memegang jawatan dalam PAS.

Harapan Anwar Ibrahim Munafikun untuk menyuntik ubat pelali dalam kepimpinan PAS akan melalui jalan sukar kerana Ulama PAS telah menyedari bahaya virus kebodohan Anwar jika tidak dicegah dan dirawat dengan betul. Adalah pasti, kem tertinggi PAS sudah melakukan strategis halus untuk membuang virus-virus ini dari terus merosakkan PAS.

Anwar Ibrahim Munafikun sudah sedia maklum akan rancangan sulit ini kerana Presiden PAS sudah memberi hint kepada muzakarah bersama UMNO cuma dalam bahasa yang lebih sedap dan berbaur sedikit politik, Kerajaan Perpaduan.

Inilah yang sangat-sangat ditakuti oleh Anwar Ibrahim Munafikun walaupun beliau berjaya memperbodohkan kebanyakkan tenaga penting PAS namun atas dasar kebaikan jangka panjang Kumpulan Ulama mengambil jalan selamat, PAS perlu membersihkan virus-virus ini.


Tidak hairan jika selepas ini organ PAS akan memainkan isu ini dengan menggambarkan kem tertinggi PAS berada dalam keadaan bercelaru. Apa yang pasti Harakah akan terus memperbodohkan penyokong-penyokong tegar PAS di ceruk-ceruk kampung akan bahaya Ulama dan Majlis Syura yang harus di'jenama'kan semula. Inilah satu-satunya cara untuk kumpulan sekular melancarkan psywar bagi memburuk-burukkan Kumpulan Ulama. Wallahualam

3 comments:

abe MIE 'TERJAH' said...

http://pkrpasdap.blogspot.com
PAS..jom tinggal PAS..
ulama 40 tahun jadi Dewan ulama PAS pun masuk UMNO...

PAPA GOMO said...

SALAM....
PENGGUNAAN KALIMAH ALLAH NI DIGUNAKAN UNTUK TUJUAN APA??
BAIK KE???

SETAHU AKU PENGGUNAAN KALIMAH ALLAH DALAM AHKBARNYA INI SEMATA-MATA NAK MENGHASUT ANAK MUDA SUPAYA TERPESONG DARI ISLAM!!!

JIKA BENAR DAKWAAN NIK AZIZ PENGGUNAAN NAMA ALLAH INI DIGUNAKAN SEJAK ZAMAN DULU LAGI, KENAPA IANYA TIDAK DIGUNAKAN DI DALAM GEREJA SEKALI???

KENAPA HANYA PERLU DI AHKBAR???

INI HANYALAH PROPAGANDA KAFIR UNTUK MENGHASUT UMAT ISLAM AGAR TERPESONG DAN SETERUSNYA MENJADI KAFIR.

HAPUSKAN MEREKA INI SEBELUM TERLAMBAT!!!!

Lord Garam said...

Salam Perjuangan'

Inilah akibatnya bila agama dipergunaakan untuk tujuan politik 3 suku.