Sunday, March 22, 2009

Inilah Parti Islam Yang Sebenarnya.


Syabas PAS, kempen anda sangat memberangsangkan. Teruskan lagi risalah-risalah BANGSAT macam ini. Ini yang rakyat Perak suka. Apatah lagi rakyat Bukit Gantang mereka memang menantikan risalah-risalah BANGSAT INI...!!!

Syabas PAS, anda mengatakan ini adalah kerja-kerja UMNO. Tahniah PAS kerana mengamalkan Political Animal bawaan Anwar Ibrahim Munafikun. Manusia yang dahulu mencaci maki anda sekeluarga, Tahniah kerana bersekongkol dengan BAPAK SEGALA MUNAFIK INI..!!!

Inilah contoh rakyat yang baik. Memuji dan menyanjungi Sultan dan Mufti dengan cara yang dihalalkan oleh mazhab PAS. Nik Aziz tidak sehebat ini. Syabas PAS LAKNATULLAH.

Nanti akan datang pengunjung setia lokap-lokap Polis Di Perak. Ya...! risalah-risalah ini telah sedia menanti peminatnya di lokap Polis. Ketika itu, baru anda mengatakan Polis dikudakan oleh kerajaan dan Sultan.

Syabas PAS perbanyakkan kempen-kempen macam ini. Rakyat Perak akan menghukum kerajaan di Bukit Gantang kerana menyerahkan Perak dulu kepada PAS. Rakyat Bukit Gantang akan hukum anda di situ.

Terima Kasih PAS jasa dan budi akan dikenang oleh Rakyat Perak kerana telah menyedarkan mereka siapa PAS yang sebenarnya. Parti Anjingan Sebenar.

4 comments:

PAPA GOMO said...

SALAM BRO..
SEMEMANGNYA MEREKA NI PUAK PAKATAN PEMBANGKANG MEMANG HARAMJADAH.
KURANG AJAR.

BNM JUGA MENJADI SEMAKIN GILA TAHAP BABI DENGAN MEMAINKAN ISU INI DAN MENFITNAH PIHAK KERAJAAN.

KITA PATUT GESA AGAR MENGAMBIL TINDAKAN TEGAS DALAM HAL INI.

Pemuda IKS said...

BERANI BERUBAH!

Z-MAY said...

kawan aku yg paling bodoh pernah berkata, kalau seseorang tu ulama agama (islam), dia akan cerita perihal agama yg baik-baik. tp kalau dia ulama parti, kerjanya adalah mengutuk orang, berkawan dengan syaitan, anti melayu dan berkawan dengan kafir adalah kewajipannya.

Anonymous said...

BIASAK LA TU..BILA BN BUAT SEMUANYA SALAH, HARAM, MUNAFIK, DOSA BESAR.
BILA DEPA BUAT SEMUANYA BETUL, IKUT SUNNAH NABI,DAPAT PAHALA, SYAHID.
AKU TAK PAHAM BTOL DEPA NI. DULU SIBOK DOK KATA TUGU NEGARA KAT TASIK PERDANA TU HARAM..SYIRIK. TAPI NAPE DEPA DOK BINA "TUGU PERINGATAN KERAJAAN DUA BUTIR PASIAQ" KAT PERAK NUN? ITU BUKAN HARAM KE? DAK PUN HARAM JADAH!!!
TAPI YANG PALING BEST..LEPAS NI DENGA CITE DEPA NAK BINA PATUNG
AN(JING)UAR YANG SAMA TINGGI DENGAN PATUNG DEWA KAT BATU CAVE....
ITU PUN KALAU MUFTI-MUFTI TERSOHOR DARI BARISAN DAP BENARKAN LE.