Friday, March 20, 2009

Di Pentas PAS Anwar Mengaku Berjumpa Al-Gore.


Kelmarin di Markas PAS Bukit Chempedak, Anwar Ibrahim Munafikun mengulangi peristiwa 10 tahun dahulu ketika Al-Gore pada masa itu berjawatan Naib Presiden Amerika menyokong tindakan demonstransi jalanan oleh penyokongnya. Rakyat Malaysia pasti tidak akan melupakan tindakan biadap Al-Gore kerana kenyataannya itu dianggap menghina Institusi Perundangan dan Pemimpin Negara, Tun Dr. Mahathir. Klik Untuk Al-Gore

Di Pentas PAS Bukit Chempedek Anwar Ibrahim Munafikun secara terbuka mengaku pada minggu lepas beliau ke London bertemu dengan Al-Gore, bekas Naib Presiden Amerika kerana melaporkan apa yang berlaku kepada politik semasa Malaysia dan yang paling ajaib mendakwa satu berita besar telah dikeluarkan oleh akhbar Perancis tentang penglibatan Dato Seri Najib dalam kes pembunuhan Altantuya. Ini pasti Anwar Ibrahim Munafikun mendapat kredit dalam monthly repot cardnya.

Ini jelas menunjukkan peranan Amerika dalam mencorakkan peranan Anwar Ibrahim Munafikun dalam menghuru-harakan politik Malaysia. Di atas pentas PAS, parti yang memperjuangkan Islam kononnya, Anwar Ibrahim Munafikun dengan megah menceritakan hubungan istimewa beliau bersama Al-Gore dan Amerika khususnya.

Amerika negara yang dibenci PAS kerana tindakan zalim ke atas Palestin sebuah negara yang disanjung PAS, bersorak seronok mendengar cerita Anwar Ibrahim Munafikun berjumpa si Yahudi itu untuk melaporkan perkembangan semasa politik Malaysia. Tidak ada rasa menyesal langsung penyokong PAS pada malam itu. Laungan "Allahuakbar" jelas berkumandang menyokong tindakan Anwar Ibrahim Munafikun.

Penyokong PAS ketika ini menjerit takbir kerana Anwar Ibrahim Munafikun berjumpa Al- Gore tetapi pada masa yang sama bersifat munafik mengutuk Yahudi kerana peranannya ke atas Palestin. PAS berhentilah bersikap munafik kerana sikap itulah yang telah meyebabkan perpecahan yang wujud hari ini.

2 comments:

PARPUKARI said...

MEMANG BRO, HAL NI PASA PKR DAN DAP SEMUA TAHU, MALAH PENYOKONG2 AL JUBURI NI SEMUA TAHU...TAPI DEMI KUASA MEREKA NI SEMUA BUAT BODOH JE...ITU FASAL ANA FANGGIL MEREKA INI FUCKATAN RIOT....SESUAI KAN BRO?

DEPA PUNYA AKAI LETAK KAT LUBANG ANU....WAR...

MUAHAHAHAHAHAHAHA

Lord Garam said...

Salam Bro,

Nama Fuckatan Riot sesuar bebenor dengan meke..PAS dah hanyut dengan kuasa. Mereka berasa hebat walhal itulah sifat munafik paling buruk. Sejarah telah mencatatkan kejatuhan sesebuah kerajaan dengan senjata fitnah. PAS berhentilah menjadi munafik cukuplah Anwar Ibrahim seorang Raja Munafik janganlah diletakkan di dalam PAS.