Sunday, March 01, 2009

Azmin: Silakan Duduk.

( Si Munafik Jr. ketika berkempen di Kuala Terengganu begitu bersemangat menjual diri beliau yang ala-ala serba hebat.)

Nampaknya kedudukan Si Khalid Gagap benar-benar di hujung tanduk. Bang Azmin Dayus (BAD) akan konker Pejabat Menteri Besar dalam masa terdekat ini. Hua..hua..hua..abis rosak la seluruh Negeri Selangor. Si tamak haloba ini sangat-sangat menanti lampu hijau dari bang Liwat yang kini diberitakan tengah pening kepala menepis musibah yang datang bertimpa-timpa.

Si BAD dahulu menafikan jawatan MB kerana Bang Liwat dah janji nak bagi jawatan TIMBALAN PERDANA MENTERI (TPM) tuh bukan Timbalan Pembantu Makmal jika si bahlol Nuar dapat menterbalikkan Parlimen Malaysia.

Dari sumber dalaman, Si Khalid Gagap dah serender sebab si BAD dan kumpulan tarian singanya menjerit-jerit supaya beliau meletak jawatan. Ini pasal kes lembu-lembu dan kebengapan Khalid mentadbir Selangor. HHHAAATTTUUIIHHHH...BAD dulu kau nak nafikan jawatan MB sebab kau nak tunjuk dekat penyokong tegar bahlol yang kau nie tak heran sangat dengan jawatan.

Perkara pertama yang akan si tamak ini buat bila dah sah beliau duduk dikerusi empuk MB adalah segala kontrak2 kerajaan negeri dan tanah-tanah rezab akan diagih-agihkan kepada penari-penari tarian singa dan pemilik-pemilik kueh bulan hijau mengikut kebolehan mereka yang mampu membuatkan beliau gembira sepanjang masa bekerja.

Kepada rakyat Selangor tunggulah apa si tamak nie nak jahanamkan korang. Silap-silap habis seluruh Selangor diliwatnya macam idolanya. Azmin Ali sejarahnya cukup kotor, berlagak dan bijak berlakon macam Idolanya. Inilah hasil asuhan Bang Nuar yang akan meninggalkan legasi penggadai Malaysia kerana Bang Nuar gagal mendapat calon-calon yang paling sesuai untuk ditinggalkan wasiatnya.

Kepada PAS Selangor have a nice day dan alamilah keseronokan membangun bersama Islam acuan Bak Kut Teh. Tidak lupa juga kepada Bang Nuar Munafikun, Al- Saiful akan melambai-lambai anda mulai minggu hadapan.

3 comments:

PAPA GOMO said...

SALAM BRO...
HUA..HUA...HUA...
NI LAH AKIBAT DARI KEGIATAN LIWAT MEREKA....
MASING-MASING DAH NAMPAK LUBUK DUIT..BEREBUT NAK KANNYA...
DAP TUNGGU TIME JE TU...DIA PUN MESTI MAU PUNYA...

HUA..HUA...SELAMAT JALAN PAKATAN RAKYAT!!!

hasipin66 said...

YA GM,PERALIHAN KUASA PM KPD NAJIB BULAN INI,TENTU LEBIH MEMANASKAN DAN MENGETIRKAN BUAT SEMUA WARGA PEMBANGKANG.HARAP KETEGASAN PAK NAJIB LEBIH DERAS DAN CEKAP,TIME PAK LAH NI BANYAK AMBIL ATAU TERAMBIL KESEMPATAN NAK BUAT HAL YG TERLAMPAU.Kita nak lihat PR bukan lagi PAKATAN RAKYAT tapi jadi PECAH ROSAK.

Lord Garam said...

Salam GOMO dan hasipin66,
Salam Perjuangan,

Kecelaruan politik hari ini tidak pernah berlaku. sembah derhaka,apertied dan ADUN bogel..semua ini menunjukkan politik Malaysia tidak matang kerana lebih menumpukan kepada hal-hal politik daripada memikirkan masalah ekonomi yang semakin meruuncing.

Teruskan menulis untuk membogelkan Ahli-ahli Parlimen yang taksub kepada pemimpin tertentu