Wednesday, March 03, 2010

Rewind: Strategis 16 Sept Sudah Bomberang Kat Anwar

Kah..Kah..Kah..
Kah..Kah..Kah..

Kita wajib gelak kat depa. Kalau dapat peluang buat aksi macam P.Ramlee dalam filem Pendekar Bujang lapok yang gelak dekat Pak Mat huruf M lagi meriah..silap-silap boleh bawa bergaduh panaih hati.

Kita pusing balik, bila Anwar Mat Delay ghiuh pasal projek gila 16 Sept mahu rampas Putrajaya dari jalan belakang, satu Malaya kelam kabut. Pak Lah masa tu jenuh tepis kiri kanan bila ghiuh AP BN nak lompat join PKR. Pak Lah sampai suruh depa pi melancong kat Taiwan tuh. Itu yang tak cerdiknya PM kita dulu. Sepatutnya buat bodoh jangan layan game Anwar.

Cuba ringankan jari scroll kat sini seperti yang ditulis reporter upahan di Malaysian Insider.

Di sebalik desas-desus lebih ramai akan keluar Parti Keadilan Rakyat (PKR) Kumpulan 10 Ahli Parlimen parti itu, yang dikategorikan antara mereka dijangka meninggalkan PKR, akan muncul pagi ini untuk menafikan spekulasi mahu berbuat demikian. Kumpulan 10 ini dijadual membuat penjelasan tentang pendirian dan ikrar setia kepada pucuk kepimpinan PKR pagi ini. Desas-desus mereka akan keluar PKR kedengaran sejak awal bulan lalu.

Di antara mereka yang akan menghadiri sidang media pagi ini ialah Ahli Parlimen Indera Mahkota Azan Ismail. Edaran media PKR awal pagi tadi juga mengesahkan satu sidang media akan diadakan berhubung isu tersebut. Seramai 10 Ahli Parlimen PKR akan hadir pada satu sidang media yang akan diadakan hari ini.

Tak ke lawak, bila kegilaan Anwar dulu sudah patah balik kat dia. La nie Anwar pula melompat-lompat bila anak buah pakat-pakat nak lari. Itu la, bila buat dulu tak pikiaq dah sedap main bontot sangkut sperm mengelupor cari 3 Pakar DNA.
Nak kata apa, contempt of courts.!

1 comment:

Anonymous said...

hua..hua..

Anwar sedap main juboq patutla gila nak jadi PM