Monday, March 22, 2010

Live Parlimen: Ibrahim Ali 'Sound' Anwar Ibrahim

12.50pm: Ibrahim Ali mendedahkan menerima surat dan risalah berhubung perjalanan kes liwat Anwar Ibrahim. Ujarnya risalah itu memaparkan laporan hospital yang mengatakan Anwar Ibrahim tidak meliwat. Ini sudah boleh jadi modal kempen ceramah Anwar dan menipu oghang kampung. Polis kena siasat katanya. Beliau menambah itu boleh disifatkan sebagai contempt of court dengan menjaja kepada oghang kampung bahawa kerajaan sengaja mahu memusnahkan karier politik dia.

Selain surat, Ibrahim Ali turut mempersoalkan kesahihan VCD Yusuf Qhardawi yang dipergunakan oleh Anwar Ibrahim. Ujarnya, Anwar Ibrahim membuat temuramah dengan Yusuf Qardhawi dan menanyakan jika ada tuduhan rogol atau liwat apa yang perlu seseorang tertuduh itu lakukan. Dah tentu Yusuf Qardhawi kata kena bawa 4 saksi. Ini part, yang dipusing Anwar Ibrahim kononnya ulama itu menyokong dia tidak bersalah dalam kes liwat II. Bersabit Qazaf, beliau tahu Anwar sengaja membuat tuduhan itu kerana depa tau, Saiful tidak akan membawa 4 saksi untuk mendakwa Anwar Ibrahim.

Senang cerita, Ibrahim Ali sound Anwar Ibrahim kerana menggunakan ulama untuk kepentingan politik dan menyebarkan VCD cabuk demi keuntungan politik.Sepanjang Ibrahim berucap semua YB pembangkang keluaq Dewan pasal tak tahan telinga dengan pendedahan Ibrahim Ali.

Bersambung isi perut kejap..

2.30pm: Sambung balik perut dah kenyang makan free ada YB belanja makan. Ibrahim Ali smash Anwar dengan statement bahawa Michael Danby adalah pejuang gay dan lesbian. Lagi teruk Anwar kena smash bila dia kata Danby itu adalah seorang yahudi. Aduyai..member kamcing Anwar adalah seorang Yahudi berfahaman Zionis yang bunuh orang Palestin dan Nik Ajis cukup sayang dengan Anwar.

Nasib baik Nik Ajis takda kat sini. Lagi jenuh Nik Ajis kata celako..celako..celako..kat Anwar. Tapi nak buat camana terompah juga Nik Ajis sayang.

3.00pm: Ibrahim Ali tambah lagi. Kali ini dia hentam The Sun. Patutla Michael Danby sayang kat Anwar rupanya dah ada planning nak jadikan Penang sebagai Homoseksual City pasal polisi kerajaan Khalifah Guan Eng yang lelbab dan malas nak ambil port tutup pusat-pusat haram ini. Tahniah pada PAS yang sokong polisi Khalifah ini 100%..Patutlah...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

TokAyah said...

Bodohnya YB2 PR. atau buat-buat bodoh atau buat-buat tak faham. Kalau tak faham jangan jadi wakil RAkyat. Apa yg Anuwar buat semuanya betul. Akai adakah? Lepas tuh hasut rakyat dalam ceramah. Kononnya dia difitnah. BAHALOL

Suara Baru said...

tumpang copy bro artikel ni