Tuesday, March 02, 2010

Aneh: Betul Ker PAS Sokong 100%

Malaysiakini lapor:-

Lim Kit Siang kata perbezaan ketara antara PR dan BN ialah sampah-sarah PR adalah permata BN.

Lepaih tuh, sekretariat PAS dalam satu kenyataan media menyatakan semua ahli parlimennya menyatakan sokongan padu kepada kepimpinan Anwar sebagai ketua pembangkang.

PAS menipu ahli. Blog ini ingin tanya PAS siapa ahli parlimen yang masih buta kayu sokong peliwat.? Mahfuz Omaq, dia memang dungu dan membabi buta sokong orang. Nik Aziz pun selamba dia desak pecat Ariffahmi. Salahuddin Ayuba, biasalah seirama dengan Anwar. Puduraya boleh jadi saksi utama.

Kita tolak grup Erdogan yang memang mahu Anwar jadi PM tapi cuba bisik kat Hadi Awang dan Nasharuddin takpun tanya Harun Din dan team ulamak. Setujukah depa ber'leader'kan peliwat. Sure punya depa termenung panjang.

PAS masih lagi bermimpi. Harapan depa cuma mahu menjatuhkan UMNO. Dengan cara terkeji depa tak kisah walaupun perpaduan orang Melayu terpaksa dikorbankan.

Baiklah, Lim Kit Siang dah akui pemimpin PR ramai yang sampah dan jadi permata untuk BN. Kit Siang tunjuk kat muka pemimpin PAS,PKR dan DAP adalah sampah. Yang boleh polish sampah cuma Anwar Ibrahim. Itu pasal bermatian selamatkan bontot Anwar dari disebat dalam kes liwatnya.

Itupun PAS masih buta keuntungan yang akan DAP dapat. Maksud DAP, orang Melayu akan jadi second class bila depa dapat Putrajaya.

Tanya orang PAS balik, depa beli rumah nak diskaun bumiputera tak? Hipokrit betoi orang PAS.

Komen..Komen..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

7 comments:

hanizam said...

semua depa nak...kalau segala subsidi kerajaan, rembat dengan muka tak malu...tapi dah ambik kutuk kerajaan jugak...itu realitinya...

sekolahkan anak guna kemudahan yang kerajaan sediakan...tulah mentaliti sesat yang dah lama ditanam dalam jiwa mereka...

setakat jadi sesumpah demi kepentingan politik, itu dah semestinya...halal haram tolak tepi..janji politik..politik...

Rahman said...

bungkuih je parti PKR tu masuk tong taik.jijik sungguh perilaku kepten2nya.hangit,busuk.masam sampai nak termuntah bila bayangkan PKR tu.

PAPA GOMO said...

salam bro, betul tu, takkan lah pro ulamak dalam PAS nak kan si anwar al juburi jadi PM..he he he
kelak habis rakyat semua kena liwat dek nuar al juburi ni....

Anonymous said...

Pening aku... Betul lah apa orang duk kata PAS tu sama dengan Parti Ajaran Sesat... Sekali dengan aku pun sesat gak....

Anonymous said...

Dulu aku pas tapi sekarang pis lepas ni mampus aku tak percaya lagi dengan pas penipu penyokong nya besok aku nak daftar masuk U.M.N.O.

Anonymous said...

Tak payah heran dengan ahlul PAS ni, depa semua ada dua hati. Bukan takat subsidi kerajaan je depa sapu apa saja yang untung kat depa semua depa ambik. Mintak tolong dengan BN pangkah dah tentu PAS. Kerja dengan Kerajaan yang depa kata kerajaan BN " haram, rasuah, zalim, kroni dan macam2 lagi tapi duit gaji yang depa bawak balik bagi makan anak bini x haram sebab titik peluh dia.....poorah ahlul PAS. Cakap tak serupa bikin.

Anonymous said...

salahudin ayub ke yg ada affair dgn bini org kat puduraya 2,en gomo? dulu ada bc psl ada pemimpin pas yg ada affair,tp xtau lak sape...dia rupanya...