Wednesday, April 29, 2009

Nafsu 'Pintu Belakang' Anwar Masih Lagi Membara.


Celakanya Anwar Ibrahim Munafikun, beliau lebih seronok untuk melepak di Bukit Segambut, mencatur cita-citanya untuk mengambil Putrajaya dan tidak mempedulikan nasib Permatang Pauh yang telah menangkatnya untuk bersama-sama balacinya di dalam Parlimen.


GM beri amaran kaler oren jika BN tidak melakukan sesuatu pasti cerita fantasi 16 Sept akan berkumandang dalam versi lain. Anwar Ibrahim Munafikun(Pencinta Putrajaya) melalui Saifuddin Nasution (Balaci Perang Saraf Komunis) sedang memancing 4 orang AP BN untuk memenuhi jigsaw puzzle Putrajaya.


GM mendapat khabar usaha untuk mengukuhkan rantaian 4 orang AP BN ini kuat dijalankan dan yang pasti Sang Pencinta Putrajaya mendapat strategi perangkap daripada Mossad Israel. 4 orang AP BN itu datang daripada beberapa kawasan di utara dan yang nyata mereka mungkin kurang membaca buku sejarah.


Anwar Ibrahim Munafikun masih lagi berharap dengan memetik nama YDP Agung dan Raja-raja Melayu bahawa satu kerajaan baru akan ditubuhkan setelah beliau genap memenuhi jigsaw puzzle Putrajaya. Cita-cita rakusnya masih lagi membara dan jika BN leka situasi ini akan mengundang bencana. BN harus berwaspada.


Nafsu 'pintu belakang' Anwar Ibrahim Munafikun masih lagi membara.

15 comments:

Anonymous said...

rubbish post.

sapien said...

BPN. BARUA PECACAI NAJIB.
Mana dia pembela agama yang dicanangkan selama ini. Pembela agama Islam konon. PM Najib sanggup menggadaikan Islam demi untuk politik tidak kamu sanggah. Sanggup mengatasi hukum Allah. Melampaui hak pihak yang bertanggungjawab terhadap islam dengan berpakat dengan presiden Gerakan yang berugama buddha dan menteri MIC yang beragama hindu dalam keputusan yang penuh kontrovesi. Mengapa tiada yang membantah. Mana BPN, mana Pemuda UMNO yang mencanangkan selama ini pembela agama. Celakalah pihak kamu ini.

Anonymous said...

BRO SAPIEN,

HE..HE..HE..

ESOK TAK GI SKOLAH KER SAPIEN..?

KERJA SKOLAH DAH SIAP.?

SUBJEK SEJARAH BAGI PENEKANAN SKIT TAU NANTI PMR GAGAL PULAK..

sapien said...

Apa kata kamu dengan keputusan Najib dan kabinetnya tentang hal yang penuh kontrovesi itu. Tak marahkah tentangnya. Semua orang Islam yang benar Islam dah marah BPN macamana pula. Apa pendirian kamu.

Admin said...

Apa kebenda yang si sapien nie membebel nih? Bila masa pulak najib pegi kedai pajak gadai? Yang aku tau, PAS ajer yang dok menggadai agama demi politik!

Lord Garam said...

DES,
NTAH AKU PUN PELIK SAPIEN NIE MEROYAN SENSORANG...

YANG AKU TAU PAS AJER YANG DOK GADAI ISLAM KAT PAJAK GADAI AH CHONG TUH..!

sapien said...

Penakut. Pengampu. Macamnikah yang dikatakan pembela Islam. Pembela Melayu Islam. Tidak berani menyatakan pendirian keatas isu Najib menghalang pengislaman anak-anak kepada si mualaf yang memeluk Islam. Apa pandangan anda BPN. Takkanlah tak berani menyanggah keputusan Najib. Kalau benar Islam pasti akan berasa marah sekiranya perkara yang menyentuh perkara yang secara terang-terangan merugikan penganut agama islam. Takkan lah tak sudi sekiranya ada penganut agama lain ingin memeluk agama Islam. Kalau orang bukan Islam yang berasa senang membaca hadis dan ayat suci Al-Quran kamu marah tapi kalau orang bukan Islam tidak dibenarkan memeluk agama Islam kamu tak marahpun. Nampak sangat kamu BPN pecacai Najib dan UMNO.

Lord Garam said...

SAPIEN,

BUKANKAH ITU YANG DIINGINKAN PAS DAN ANWAR IBRAHIM.?

AGAMA ISLAM DIPOLITIKKAN DAN MENCABUL HAK PRIVASI AGAMA ISLAM.

JANGAN NAK TUNJUK HERO KONONNYA ANDA PEJUANG ISLAM. DIMANA SAPIEN DAN RAKAN PAS KETIKA IBU LINA JOY MENANGIS MENGENANGKAN ANAKNYA DIHINDUKAN, HAJI KAMARUDDIN DIBELASAH DAN DIPENJARAKAN KERANA MEMPERTAHANKAN AKIDAH ANAKNYA, AISHAH DAN BANYAK LAGI KES MURTAD YANG BERLAKU DEWASA INI.

AHLI POLITIK BUKAN ISLAM MEMBACA AYAT-AYAT SUCI HANYA UNTUK MAKSUD POLITIK BUKANLAH BOLEH DIKELASKAN UNTUK MENDALAMI ISLAM. MEMBACA TANPA MEMAHAMI MAKSUDNYA DAN DIBACA DIPENTAS POLITIK ADAKAH ITU TINDAKAN ORANG YANG INGIN MENDALAMI ISLAM. SUDAHLAH, FIKIRAN ANDA TERLALU BANYAK MEMBACA HARAKAH DAN HIDUP DIDALAM KALANGAN MANUSIA YANG MUNAFIK DENGAN AGAMANYA.

TAK PAYAH NAK JADI HERO KONONNYA ANDA PEJUANG TULEN ISLAM. POLITIK HARI INI POLITIK BERMUSIM DAN AHLI POLITIK HARI INI JUGA ADALAH BERMUSIM.

PAS TERSILAP KERANA TERMAKAN BUDI DENGAN ANWAR IBRAHIM SEBAB ITU MEREKA SELALU DIANIAYA OLEH PKR.

APA YANG KABINET LAKSANAKAN ITU BUKANKAH MENJADI IDAMAN RAKAN PAKATAN ANDA.? KESAMARATAAN BERAGAMA.?

BUKANKAH RAKAN PAS ANDA YANG LAIN MENYOKONG IFC, SURUHANJAYA ANTARA AGAMA.? INILAH YANG DIPERJUANGKAN RAKAN PAKATAN ANDA YANG LAIN. PKR, DAP DAN SEGELINTIR PAS MENYOJKONG IFC. MENGAPA TIDAK BERBARING ATAS JALAN MENPROTES.?

JANGAN NAK JADI HERO KONONNYA ANDA PEJUANG ISLAM TULEN.

TEPUK DADA TANYA SELERA.

Anonymous said...

GM bengong,, apasal lak PAS yang disalahkan bila ramai orang islam murtad,UBN la salah , mereka berkuasa ,, bagi hiburan kt rakyat,, didikan agama kurang,,, jawi hilang siapa punya angkara


APA YANG KABINET LAKSANAKAN ITU BUKANKAH MENJADI IDAMAN RAKAN PAKATAN ANDA.? KESAMARATAAN BERAGAMA.?
..

eik takyah nak salahkan PR ..


mangkuk hayun

Tok Pambu said...

Tak guna pun pencacai2 UMNO ni buat bising. UMNO akan tetap tumbang pada PRU13 nanti.

Sekarang sudah nampak nyata pemimpin UMNO cuba ambil hati kaum bukan melayu - seperti lupuskan DEB dan undang2 bagi bukan islam yang memeluk agama islam.

Kami bukan bodoh dengan mudah termakan 'umpan murahan' UMNO ini. Sebaliknya ianya sudah menimbul kan kemarahan dari kaum melayu/islam pula terhadap UMNO.

Kesian UMNO, nampak nya apa yang dibuat jadi serba tak kena.

Sebenarnya UMNO sudah TIDAK boleh berbuat apa2 untuk kembalikan sokongan kaum cina dan india terhadap UMNO.

Di nasihatkan kepada pencacai2 UMNO supaya jangan buang masa untuk kutuk Pakatan Rakyat. Tumpukan masa untuk perbaiki kerosakan dalam UMNO.

YB TS Muhyiddin Yassin TPM telah memberi amaran bahawa UMNO cuma ada masa dua tahun sahaja untuk di pulihkan.

Malangnya UMNO nampak bertambah parah di buat oleh pencacai2 blogers ini.

Lord Garam said...

ANON,

GM TAK SALAHKAN PAS PUN KENAPA TERASA PULA. BUKAHKAH TUGAS MENJAGA AGAMA ISLAM INI TUGAS SEMUA UMAT ISLAM TAK KIRA MEREKA DARI PAS ATAU UMNO.

OH TERLUPA PULA PAS LEBIH SENANG MENGUTUK DASAR DARIPADA MELAKSANAKAN DASAR ITU SEBAB ITU PAS GAGAL DI PERAK DAN GAGAL JUGA DI KELANTAN DI KEDAH BELUM NAMPAK LAGI KEBERKESANAAN PAS MENTADBIR.

SEPATUTNYA ANWAR IBRAHIM YANG DIANGKAT PAS UNTUK MENJADI KETUA PEMBANGKANG BERTINDAK MEMBANTU DAN MEMPERBETULKAN DASAR YANG DIRENCANAKAN KERAJAAN BUKANNYA KELUAR DEWAN APABILA KERAJAAN CUBA UNTUK MEMBENTANGKAN DASAR.

ITULAH PAS MEREKA LEBIH BERBANGGA DENGAN CERAMAH YANG BANYAK TETAPI HABUK PUN TARAK DI PERBODOHKAN OLEH PKR DAN DAP ADA LA..

HENDAK BERTANDING DI PENANTI PUN TERPAKSA TUNDUK KEPALA UNTUK MENYATAKAN CALON MEREKA WALHAL TEMPAT ITU ADALAH MILIK PAS DAN KEMENANGAN ANWAR IBRAHIM PUN DISEBABKAN SOKONGAN AHLI PAS. KINI HENDAK BERTANDING PUN TERPAKSA BERBISIK KHUATIR DIDENGAR OLEH GODFATHER PKR. HE..HE..HE..

ORANG PAS PULAU PINANG LAGI MENGENALI SIAPA RAKAN PAKATAN MEREKA KERANA APA KERANA PKR DAN DAP HANYA MENGGUNAKAN PAS UNTUK KEPENTINGAN MEREKA.

SUDAHLAH TUH, JANGAN NAK JADI HERO KERANA PAS ADALAH UNSUNG HERO YANG DI'LONGKANG'KAN.

PERTEMUAN GM DENGAN PEMIMPIN PAS BARU-BARU INI TELAH MEMBUKA MINDA KEKECEWAAN MEREKA TERHADAP PAS HARI INI. ISU DI PERAK ADALAH KESILAPAN MEREKA YANG TELAH DIAKUI DAN MEREKA TERNYATA MALU KERANA MELAYU BUKIT GANTANG KERANA TELAH MENOLAK PAS SECARA TOTAL.

LIHATLAH PUTERA NIK AZIZ, INILAH CIRI PELAPIS YANG DIPERLUKAN PAS. JUJUR, BERANI DAN LANTANG BUKAN DENGAN SEGELINTIR PEMIMPIN PELAPIS PAS HARI INI YANG MUNAFIK DAN BERLAGAK HERO HANYA UNTUK KEPENTINGAN POLITIK. PAS SENDIRI YANG TIDAK BETUL JANGAN HENDAK PERBETULKAN ORANG LAIN.

Anonymous said...

Sapien,

Kalau UMNO tak membantah pasal isu agama KENAPA PAS DAN PKR TURUT TAK MEMBANTAH??? Mana dia PAS mana dia PKR adakanlah perarakan untuk mempertahankan agama islam..adakan ceramah pertahankan islam,

DIMANA PAS????? Kenapa tak membantah???Kenapa tak guling atas jalan demi mempertahankan Islam...INI SANGGUP GULING ATAS JALAN MEMPERTAHANKAN DAP KAFIR HARBI????

MANA PKR????Parti serba boleh janji AKU JADI PM... Mana ANwar PENIPU, MANA ANWAR KAKI DRAMA...buat la ceramah, berila tekanan kepada kerajaan supaya menegakkan kesucian Islam....

Jadi jangan dok tuduh parti lain tak berani kalau PAS dan PKR pun pengecut kat DAP KAFIR HARBI...

Nak tuduh nak cakap senang aja..budak tak pergi sekolah pun boleh salahkan orantg lain...

So buat sapien yang bijaksana tapi tak bijak disini...cuma ceritakan apa yang PAS,PKR dan DAP dan buat untuk menegakkan kesucian islam....
DAP batuk aja PAS dan PKR dan terkencing......

SAPIAN said...

ESOK ADE PERHIMPUNAN BANTAH USUL TU..ATLEAST ADE USAHA GK NMPAK NK TNJUK BANTAH..PENDEK CITE MCM NILAA..NAPE BPN XKUAR POSTING TENTEANG BENDE NI??TANGGUNG JAWAB KORG GK KAN??NAPE MRHKAN PAS OR PKR??SEDANGKAN PERSATUAN HARAM SENDRI PON XBANTAH??JAWAB GM..BLOG PANGLIMA KORG PON XBANTAH..DIE LG SEBUK NGAN MSALH DIRAJA KELANTAN!!

Lord Garam said...

DEMONTRASI ITU EKRJA YANG TIDAK BERFAEDAH. MENYUSAHKAN RAKYAT UNTUK MENJALANKAN TUGAS HARIAN. LEBIH ELOK DIADAKAN PERBINCANGAN DARIPADA BUANG MASA TURUN BUAT DEMONNTRASI KERJA PUN DITINGGALKAN.

MANA ANWAR IBRAHIM.? JIKA BELIAU DIANGKAT MENJADI KETUA PEMBANGKANG GUNAKAN JAWATAN ITU. PAS JUGA YANG MANGANGKATNYA MENJADI PEMIMPIN PR.

INI TIDAK HANYA TAHU MENCARI MASALAH ORANG LAIN. LEBIH SENANG MENGADAKAN DEMONSTRASI LEPAS ITU KENA TANGKAP TUDUH KERAJAAN ZALIM..APA KEJADAHNYA PEMIKIRAN ORANG POLITIK PR.!

KERAJAAN SEDANG MELAKSANAKAN PROSES UNTUK MEMANTAPKAN EKONOMI DITUDUH DASAR YANG COPY AND PASTE. JADILAH PEMBANGKANG YANG CERDIK BUKAN HANYA PANDAI MENGGUNAKAN AIR LIUR TETAPI PENDEKATAN ZERO..KEADAAN SEKARANG MEMERLUKAN SOKONGAN SEMUA PIHAK BUKAN MENCARI KESALAHAN ORANG LAIN DAN CUBA BERLAGAK HERO.

GM RASA KORANG YANG OTAK TEPU NIE PASTI BELI JUGA ASN YANG DILANCARKAN OLEH NAJIB..

BETUL TAK..!

TAK KER NAMANYA HARAM JADAH..!

KUTUK BUKAN MAIN LAGI TAPI DALAM SENYAP-SENYAP PERGI BELI SAHAM SAMBIL BANGGA UNTUK DITUNJUKKAN KEPADA ANAK BINI.

sapien said...

Nampak sangat BPN tidak berani menyanggah keputusan Najib yang sememangnya menganiaya saudara baru Islam dengan keputusan tidak membenarkan mengislamkan anak-anak mereka sendiri. Keputusan yang dianggap penuh dengan muslihat untuk menarik sokongan bukan Islam kepada UMNO BN amat merugikan Islam itu sendiri. Sememangnya umum mengetahui BPN diupah untuk menghasilkan blog dan menyerang serta memberikan maklumat salah terhadap isu semasa. Masakan mereka sanggup menghentam keputusan Najib ketua UMNO yang memberi mereka makan. Dan kerana menjaga perutlah sanggup mereka merelakan diri dan minda mereka ini dilacurkan. Menidakkan yang benar dan mencari sesuatu yang benar untuk disalahkan.

Tak apalah sememangnya orang yang tidak bermaruah sanggup melakukan apa sahaja asalkan mendapat sesuatu tidak kiralah ianya haram ataupun tidak. Dengan bersetuju terhadap keputusan Najib yang telah tersurat untuk menghalang penganut agama lain memeluk Islam dengan menghalang anak-anaknya sekali maka terbantutlah usaha untuk meramaikan penganut Islam di Malaysia kita ini.
Dengan banyaknya aktiviti tidak sihat berunsur hiburan yang melalaikan maka akan terlupalah lagi anak remaja Islam kepada Islam. Angkara siapakah ini.

Semasa kisah murtad heboh diperkatakan UMNO melalui menteri agamanya telah menutup kes ini dengan alasan untuk menjaga perpaduan kaum. Kisah Aishah, Lina Joy yang memeluk Kristian (bukan HINDU) sememangnya mendapat perhatian tetapi akibat ugutan untuk ditahan dibawah ISA kerana merusuh dan menghasut maka pihak yang ada terpaksa melakukannya secara mengikut undang-undang. Pihak NGO Islam banyak terbabit dalam kes ini. Dimanakah UMNO ketika itu. Dimanakah Pemuda UMNO?