Tuesday, April 14, 2009

Tamat Riwayat Siva


So, ADUN pun dah cukup..31 oang. Pakatan 28 orang. Kalu ikut matematik taraf tadika siapa yang lebih banyak.Dah tentu 31 lebih banyak daripada 28. Takkan 28 lebih banyak daripada 31. Ambil kalkulator 31 tolak 28 pun ada lebih 3 lagi.

Masuk dewan nanti, bila di usul undi tak percaya kat Siva "Siva letak jawatan"..31 orang angkat tangan. 28 orang angkat juga tapi tak cukup lagi. So, macam mana. Tebar roti canai tengok sketsa dalam Dewan pun tergelak.."Lebih elok aku masuk angkat tangan tolong tambah jadi 29 orang"..tapi boleh ker aku.?

Nizar Camry dah tak hairan pasal DUN Perak. Beliau kini Ahli Parlimen. Lagi besar dada di buka..Boleh duduk sama taraf dengan sepupu sepapat beliau. Camry nak ambil..ambil ler yeop..teman tak kisah..tapi sighboard MB kat rumah teman jangan di cabut..berparang deme, teman kerjakan...Padan Muka Aku.

Nizar Camry apa nak kisah di Perak. Beliau boleh turun KL tiap-tiap minggu. Dapat masuk Parlimen. Polis kat depan pintu Parlimen pun tabik beliau. Turun Bukit Gantang buat apa. Beliau cuma nak jawatan dan malukan pemerintah. Orang Melayu sana pun tak sokong beliau. Kalu turun pun mungkin singgah sekejap di Kuala Sepetang. Untung-untung dapat udang fresh. Tabik pun tak dapat. Begitulah jika dah meroyan dengan kuasa.

Betulah dunia dah akhir zaman apabila ulama pun sanggup jual agama demi kuasa. Hamba abdi pun dah jadi pemimpin dunia. Nun, Barak Obama, si pemuja Anwar Ibrahim Munafikun.

7 comments:

Dal said...

Sejak dari Adam dah tammat riwayat dia ni. Last kopek dia cuba bertahan bila dia dirikan kuil bawah pokok tu.

Belum sempat dia pecah kelapa di situ, kuilnya dah kena roboh.

GAP said...

Huhu...



TRENGGANU BAKAL MENANTI...


NANTIKAN...

karam singh walia melaporkan dari berita Gerakan Anti Pkr. ( GAP )

sungai udang boy said...

saudara garamanis...

mintalah blog GAP tu jernihkan keadaan. Orang dah sangka saudara sebagai zahid md arip tu...

nanti kecoh pula..

rahman,ahchong,muniandy said...

Kepada rakyat yang masih sayangkan Malaysia, janganlah disokong Pakatan Pengganas. Kerana setiap sokongan kepada mereka akan menghancurkan masa depan anak cucu. Setiap sokongan membawa kehancuran kepada Malaysia, menolak Islam sebagai Agama Rasmi malah mengusir orang Melayu daripada tanahair sendiri.

Bangkitlah wahai rakyat Malaysia dan bersatulah menolak anasir anasir jahat dan lindunglah kedaulatan Negara dan Raja Raja Melayu. Peliharalah agama Islam dan Perlembagaan Malaysia. Lindungilah anak anak dan keluarga kita dari pengaruh jahat mereka. Semoga Allah s.w.t melindungi kita dan negara daripada kejahatan mereka.

garamanis said...

Salam,

GAP Palsu hua..hua..hua..gempak lebih..

Sungai Udang terima kasih atas ingatan saudara.

rahman,ahchong,muniandy saya setuju dengan saudara

Parpu Kari said...

BRO, CANTIK LA BLOG KAU NI. AKU SETUJU BRO, NIZAR PASNI BOLEH JADI TAUKE JUDI LA. MUAHAHAHAHA

Anonymous said...

sokong parti Rasuah semalaysia..parti ape tu..jeng-jeng UMNO la ....ka kak wek wek .....