Friday, April 17, 2009

Speaker Dah Tak Boleh Pakai,Tukar Kepada Speaker Baru Yang Lebih Uuummpphhh..!


GM tak nak cakap banyak. Cakap banyak pun tak guna. Masuk telinga kiri keluar ikut lubang jubur. Opss Al-Jub sensitif. Speaker hitam kat Perak perlu letak jawatan. Tak payah jadi speaker. Buang masa. Undang-undang lembap tak tahu apa-apa. Speaker hitam brand tak bagus. Dah pecah bunyi pun dah tak sedap. Perlu di tukar brand baru lebih sedap, lebih gaya.

Nak tak nak Speaker hitam perlu panggil 59 orang berjumpa dalam dewan bersidang. Usul untuk menukar Speaker akan segera dibuat. Lain negeri semua speaker sedap-sedap. Perak saja speaker rosak. Nak berjumpa selewat-lewatnya 13 mei. Itu perlu.

Nak merusuh ker nak berbaring atas jalan ker nak bergaduh ker itu semua kerja orang tak bertamadun. Tak da otak. Konfiden zero.!

Kalau Speaker Hitam tak nak tak pa..ada cara lain. Penguasa boleh panggil silap-silap Tuanku yang panggil. Jangan buat main-main..Lagi haru jadi. Dulu masa buat tak nak fikir. Rasa-rasa diri tuh dah bijak sangat. apara..akal tarak.

Lagi satu baju rasmi tuh kasi basuh dulu. Dobi kasi bersih. Apa..tak nak kasi. He..he..he kemaruk sangat ler tuh. Elok lerr berkawan dengan budak camry tuh.

4 comments:

rizuan mh said...

hahahaha..entry ni sempoi abis.

nak tanya speker bengap tu ade dpt kembiri x mcm si nizar jambu tu??

tang baju tu ingat xpa laa..bg la dia simpan nak tunjuk ank cucu dia nanti..

kita buat la yg baru..yg penuh maruah..

yg dia pakai tu dah teruk tercemar rasanya.bau khianat, najis penderhakaan dah disapu-sapu kat baju tu..songkok tu pun bg je laa buat sagu hati ikhlas dari rakyat.
kalau kita amek pun pakai solat mcm ragu-ragu je nanti..hina sgt rasanya..teruk tercemar.dah x mulia dah tarafnya

Anonymous said...

Blog baru berkaitan AJK PKR Putrajaya bernama Jamil Ismail di http;//jamilismail.blogspot.com

Hantam produk munafik itu cukup cukup

nalapambu said...

PAS dan PKR akan tetap terus unggul selagi kaum cina dan india terus menyokong nya.

UMNO akan tetap terus ditolak oleh kaum cina dan india.

Penyokong UMNO boleh cakap apa saja yang mereka suka terhadap Pakatan Rakyat, tetapi sokongan kaum cina dan india semakin bertambah teguh terhadap Pakatan Rakyat.

TS Muhyiddin Yassin TPM menyatakan UMNO cuma ada masa dua tahun sahaja untuk pulih, jika gagal dipulih dalam masa dua tahun ini, UMNO akan berkubur.

Kepada juak2 UMNO sekelian, berusahalah bersungguh2 pulih kan UMNO jangan terlalu sibuk dengan hal Pakatan Rakyat.

UMNO sedang menghadapi saat2 maut - Pakatan Rakyat sedang menuju kearah kemenangan pada PRU13 akan datang.

garamanis said...

SAYA SANGAT MENGAGUMI NALAPAMBU..BELIAU TIDAK PERNAH LETIH DAN JEMU DENGAN KOMEN BELIAU ITU..

TERIMA KASIH SAUDARA, SAYA SANGAT MENGHARGAI.