Thursday, April 16, 2009

Anwar, Kepala Hotak Hang.!

Satu lagi kerja tidak berfaedah terpaksa di harungi oleh kerajaan, SPR, Polis dan bermacam-macam lagi jabatan kerajaan semata-mata nak melayan kerja bodoh kumpulan Anwar Ibrahim Munafikun yang gila berpilihanraya.

GM pun pelik betul apa faedahnya buat pilihan raya kecil. Nampak sangat PKR tak mempunyai pemimpin yang benar-benar memenuhi aspirasi rakyat. Dah elok-elok mentadbir pergi letak jawatan pula. Ambil rasuah satu hal.

Pemimpin yang ada tak berkenan pula. PKR sesungguhnya parti yang tidak layak langsung untuk memerintah. PKR cuma layak untuk menyusahkan rakyat lepas itu buat bising kerajaan tak bagus, kerajaan zalim, rasuah sana rasuah sini, habis tuh PKR tak ambil rasuah..!

Bulan lepas ADUN PKR Kedah juga yang buat hal menyusahkan rakyat perabih harta rakyat buat PKR. Wahai Anwar Ibrahim Munafikun tahukah anda kos hendak bikin PRK tuh mahal.? PKR memang parti yang tak layak langsung untuk memerintah, Lebih elok PAS atau DAP lebih pengalaman memerintah.

GM syorkan pada kerajaan, PRK ini buat ala-kadar saja. Tak perlu nak beriya-iya bagi peruntukkan perabih harta rakyat jer atau masa pencalonan buat sedikit masalah teknikal bagi je anak buah Anwar Ibrahim Muanfikun menang. Itu yang diorang nak sangat. Kerusi DUN tak penting yang penting perabih duit rakyat.

Anwar Ibrahim Munafikun tak kisah sangat beliau lebih suka duit rakyat dihabiskan. Itu pun sibuk nak merakyatkan ekonomi. Kepala hotak hang nak merakyatkan ekonomi. Cakap pandai. Lidah bercabang Anwar Ibrahim Munafikun.

Pemimpin macam inikah menjadi pujaan kita.? Anwar, Kepala hotak hang !

8 comments:

PARPUKARI said...

MUAHAHAHAHAHAHA, BRO ARTIKEL HANG NI MEMANG POWER BRO, BACA DIA PUNYA TAJUK JE AKU DAH GELAK GULING-GULING BRO!

MUAHAHAHAHAHAHA, ANWAR NI MAKIN LAMA MAKIN NAMPAK KEBABIAN DIA KAN? MUAHAHAHAHAHA

DIA NI KENA MAKAN SUMPAH DAN TULAH SULTAN TAU BRO! MUAHAHAHAHAHA

Anonymous said...

PKR-KEadilan
PRK-Pilihanraya Kecil
RPK-Raja Petra

Dekat2 dah tu

Unknown said...

Assalammualaikum.

Apa yang nak aku perkatakan.... apa sahaja senario politik yang berlaku hari ini... MELAYU yang bodoh, MELAYU yang akan rugi. Sebabnya, PAS kena tekan DAP, UMNO kena tekan MCA dan Gerakan.... akhirnya terpaksa mengalah.... aku juga yang rugi melihat Melayu terus terkebelakang.

Paling senang, DAP yang kerjanya cukup senang. Dia akan laga-lagakan UMNO-PAS-PKR Melayu ...dia yang akan dapat segala-galanya. Kuasa, harta, tanah dan maruah. Yang jadi balacinya, siapa lagi kalau bukan PAS yang diketuai Nizar.

MCA pula ingin mencuba pendekatan yang sama, dengan cuba bermain api untuk minta kerusi Timbalan Perdana Menteri dari Dato Najib.... yang dia dapat OneMalaysia.

Anonymous said...

yap....melayu biar terus mundur

senang jek aku nk perintah......
kalu melayu dah celik susah aku nnt depa memberontak...tgk leni ni

Anonymous said...

melayu ni biarkan layu...51thn dah aku perintah.................
senang aku songlap duit depa

Anonymous said...

kita kena jarak kan hubungan antara kaum kite kena provok...
dasar kite pecah n perintah....

kekalkan n teruskan usaha......
moga berjaya

Anonymous said...

Anwar...hehe mindsetkan..terus n teruskan provokasi..biar org2 kg percaya ngan ape yg kite dakyahkan...kalu org bandar n kalangan muda payah kite provok... depa dah terdedah ngan alam siber.. kalu org kg senang beb kite nk kelentong,,,,,,hehee

Anonymous said...

pejuang berjurus....

yap wa setuju dgn komentar pejuang.... kite kena provok kan rakyat ...dakyah kita kena lebih relevan strategi kite pecah n perintah... kalu dia org bersatu habis kite susah kite nak dakyah .