Tuesday, May 11, 2010

PAS...Sah Dah Tiada Arah Tujuan.

Apa yang tidak kena dengan bantahan PAS terhadap program 'Melayu Bangkit'. PAS memberi alasan program seumpama itu boleh menjejaskan keharmonian kaum. Tang mana yang kata bicara pasal kaum sendiri boleh menjejaskan keharmonian kaum.

PAS melalui Salahuddin mahu menjuarai isu-isu rakyat. Isu yang boleh memberi kredit jangka panjang kepada PAS tetapi jika isu melibatkan hal ehwal melayu dan agama, PAS pasti melangkah setapak kebelakang.

Tiada apa yang boleh dibanggakan PAS hari ini. Hal ehwal agama pun PAS tidak berupaya menjadi jaguh inikan pula bermimpi mahu merampas Putrajaya.

Renung semula, ketika rakyat marah dengan tindakan Majlis Peguam yang membicarakan hal-hal Syariah dan Islam, kenapa Salahuddin Puduraya dan kepimpinan PAS membisu?

Bukankah lebih terbilang jika PAS bangkit dengan penuh bermaruah mempertahankan agama daripada dipersenda orang lain. Tapi apa yang PAS buat, membisu seribu bahasa.

Kali ini 'berbulu' pula dengan hal ehwal bangsa Melayu.

Sudahlah....PAS dah tiada arah tujuan. Pertahankan hal agama Islam pun gagal, nak jaga maruah bangsa lagilah PAS tak boleh diharap.

"Syaitan pun menangis melihat kelakuan PAS"

9 comments:

Anonymous said...

SOKONG..................................................................................................SOKONG.................................................................................................SOKONG...................................................................................

TAAVEEKUN PERAK said...

PAS dah terlanjur,maruah PAS dok berada bawah telapak kaki DAP.Kharrrk ptuuuuiiiiiiiiiih.

BATU NESAN said...

PAS SUDAH MENJADI PARTI HINA,DAYUS,TIADA MARUAH DAN HARGA DIRI....ALLAH TELAH MENUTUP MATA DAN HATI PENGANUT PAS UNTUK MENERIMA KEBENARAN...SEGALA TINDAK TANDUK PAS SERBA TAK KENA,CACAT DAN HODOH DI MATA INSAN YANG MAMPU BERFIKIR.....INILAH MUNGKIN PAS DILANDA ZAMAN KELABU,ZAMAN KEJATUHAN,ZAMAN MARUAH DIRENTAP SI KAFIR HARBI,....NIK AZIZ DAN ULAMAK TERBESAR DAN TERALIM DUNIA DARI PAS TIDAK MAMPU LAGI UNTUK MENGGEMBALIKAN MARUAH AGAMA YANG DILACURKAN OLEH PAS,SEMUANYA HANCUR BINASA....KEPADA NIK AZIZ TANGGUNGLAH DOSA PERPECAHAN DAN KEKELIRUAN MASYARAKAT ISLAM MASA KINI YANG DIBAWA OLEH ANDA....DEMI ALLAH ANDA AKAN DITANYA OLEH ALLAH NANTI DI ATAS LACURAN AGAMA ISLAM OLEH ANDA...ANDA MUNGKIN INSAN YANG PALING LAMA DIHISAB ALLAH KERANA TERPAKSA MENANGGUNG KESESATAN DAN KEKELIRUAN UMAT ISLAM LAIN DI SANA NANTI...DAN ANDA TERPAKSA MENEBUS SEGALANYA DENGAN AMALAN ANDA .....TUNGGULAH..TUNGGULAH

Anonymous said...

pas dah jadi macam anjing suruhan dap yang mengikut arahan tuannya menyalak kalau perkara yang mengugat kepentingan kaumnya.

Anonymous said...

PAS hanya mampu mempertahankan Ugama PAS.

Toing!

agbr47 said...

Tidak ada yang lebih baik selain doa Tok Guru; "Celako, Celako, Celako"

agbr47: Islam pun tidak, bangsa pun tidak.

Anonymous said...

aku harap salahuddin boleh balik johor sambil nyanyi lagu "apa khabar orang kampung".

betolkah dia ada skandal?

Anonymous said...

kenapa dinamakan salahudin puduraya? apa maksud puduraya

Mamatchongraju said...

...PAS sekarang setaraf dengan hamPAS BUDU...PAS sudah terkena FATWA sendiri..dulu kata UMNO kafir kerana berpakat dengan MCA dan MIC tapi kini mereka sendiri bukan setakat berpakat tapi jadi BARUA kepada DAP..jilat jubur DAP..