Wednesday, May 12, 2010

Liwat: Mungkin Ada Teknologi Pemerahan Air Mani.


Kita kena realistik. Jika rangkaian peguam Anwar menyusun pelbagai strategi dan helah untuk memerangkap Saiful, apakah Anwar boleh menafikan spesimen air mani yang berada di dalam dubur Saiful. Itu adalah bukti yang paling kukuh.

Apa lagi helah yang Anwar mahu gunakan.?

Anwar sudah terperangkap. Gertakan Karpal pada Saiful Isnin lalu sebenarnya sudah menjerut lehernya sendiri. Persoalan mandi junub Saiful akan menjadi soalan bonus pada Anwar nanti. Mana Anwar nak cari talian hayat.?

Kita kena rasional dan realistik dalam hal ini.

Anwar lantang mengatakan ini adalah konspirasi mahu menjatuhkan dia, dia sudah tersilap kerana Anwar sudah jatuh bertimpa-timpa sebelum kepimpinan hari ini berkuasa. Anwar perlu menjawab dulu bagaimana air mani itu boleh membiak didalam dubur pasangannya.

Zakarnya mahu berkonspirasi.?

Menaikkan syahwat, menegang mencari lubang lalu memancutkan air maninya ke dalam dubur. Logikkah terpancut air mani dengan tanpa disedari yang tidak disertai dengan nafsu syahwat.
Atau mungkin ada teknologi pemerahan air mani.? Jika ada pasti ini adalah senjata terhebat untuk menjatuhkan pemimpin negara dengan skandal ciptaan sendiri.

Lepaih ini, Lim Kit Siang atau Karpal Singh ataupun Najib kena berhati-hati dengan teknologi terbaru ini. Dah kena perah air mani, habislah riwayat politik depa. Senjata terbaik ciptaan Anwar Ibrahim.

Yang boleh jawab cuma Anwar Ibrahim, Mat Delay...

"Syaitan bersedia untuk bersorak kerana menyesatkan Anwar Ibrahim"

3 comments:

Sayang Anwar said...

hahaha..anwar sorang ja yang boleh jawab pasal teknologi terbaru itu.pas juga yg buta hati

Anonymous said...

aku penyokong tegar anwar ibrahim. sesapa yang tuduh dia belasah bontot siaful, aku minta kemukakan bukti..ehh saiful dah bagi bukti la..ok sesiapa kata yang bos kesyangan aku tu gay, aku minta bukti..eh saiful pun dah bagi bukti..sesapa yang kata bos hamba yang hina tu kaki liwat, siala kemukakan bukti,,eh bukti semua dah ada lah..kalau camtu memang sah lah bos kesayangan aku ni peliwat, gay dan pembelasah bontot jantan. sialan kena tipu aku dek bos gampang aku ni. anak gampang punya bro anwar ibrahim bin ibrahim ni. so memang sesuai la korang panggil dia BABI.

PENYOKONG TEGAR BABI

Anonymous said...

biar mahkamah yg tentukan-lah. Tak baik kutuk-kutuk bila dapat sikit bukti. macam "org buta" apabila menyentuh belalai gajah bermati-matian mengatakan gajah macam ular! apa yg kita "lihat" yg dikira bukti tu tak lengkap lagi. let's see and hear episod seterusnya.