Thursday, May 06, 2010

Jauhilah Daripada Syaitan Itu Semua.


Saya minta keluarga arwah Aminul, tolong jauhkan diri daripada syaitan dan iblis yang berada disekeliling mereka. Iblis-iblis seperti Karpal Singh, Khalid Samad, Lathefa Koya, N.Surendran semua mahu menggunakan isu ini demi keuntungan politik semata-mata. Tiada keikhlasan dalam pertolongan mereka.

Dimana keikhlasan mereka beriya-iya mahu membantu keluarga kamu tetapi mengabaikan keluarga arwah Salleh yang dilanggar mati oleh Tian Chua, rakan baik mereka semua. Mereka semua tahu Tian Chua sudah melanggar sampai mati Salleh. Seorang askar melayu yang menjadi harapan keluarga. Kenapa tidak dibantu keluarga itu.

Dimana janji untuk tidak dipolitikkan kematian tragis ini. Kenapa dilantik ahli politik mewakili peguam keluarga. Terimalah hakikat kecuaian juga berpunca daripada kamu. Jangan kerana malu, kamu menyalahkan orang lain.

Tolonglah...

Jauhi daripada syaitan itu semua.

5 comments:

Anonymous said...

betul saudara,
bila peguam dari kalangan ahli politik for sure mesti ambil advantages untuk hentam kerajaan.

saya rasa kesilapan juga daripada pihak keluarga. apa pun semuanya datang daripada rumah

Anonymous said...

Saya setuju..ambillah daripada peguam-peguam yaqng tidak ada kepentingan politik..masih ramai lagi peguam yang boleh tolong..kamu sendiri pun dah kata jangan dipolitikkan..macam juga kes Teoh Beng Hock,..dipolitikkan..biarlah mahkamah yang tentukan..ni belum apa2 dah kata mahkamah tak adil..polis bukan tak ada jasa langsung kepada kita sebagai rakyat..ibu bapa dan penjaga memainkan peranan dlam membentuk jati diri anak2..sayugia diingatkan..saya pernah mendengar kata-kata dari seoranmg pakar motivasi tersohor..anak-anak adalah pelakon di dunia ini..depan mak bapak semuanya ok..tetapi..belakang mak bapak..dia dan kawan2nya sendiri yng tau selaian Allah..carilah peguam yang berkecuali kalau betul2 ikhlas ingin mencari kebenaran...Allah maha mengetahui nawaitu kita..

Anonymous said...

pakatan pembangkang cuma menumpang menanggok diair yg keruh....apabila membabitkan sedikit kelemahan drpd pihak kerajaan maka menyalak lah anjing2 liar keseluruh pelusuk kampung dan desa dgn niat utk memburuk kan kerajaan dan menarik rakyat bersama sama memusuhi kerajaan dan konon nya mereka lah yg amat perihatin tentang masaalah rakyat....inilah cara mereka meraih keuntungan dpd rakyat....rakyat yg kurang cerdik maka termakanlah dgn segala hasutan dan fitnah mereka....mereka ingat mereka bijak dgn menggunakan cara yg hanya mencari keuntungan drpd rakyat disebaliknya rakyat tidak menerima apa2 keuntungan drpd pihak mereka!!!!!...apa pun lama kelamaan rakyat semakin bijak utk menilai sejauh mana keiklasan drpd mereka utk membantu rakyat dan membangunkan negara!!!....apabila tercipta sesuatu dgn secara kotor maka sudah pasti pengisian nya juga akan kotor!!!...ummi merdeka said

zafri zainal said...

apa yang tersurat dan tersirat dalam kes ini hanya mereka yang terlibat yang tahu... lawyer persetan yang datang memberi bantuan ini hanyalah untuk menambah luka di hati kita orang melayu...Al kafirun ini bagai dajal yang datang dan nak memecah belahkan orang melayu...orang Islam dan melayu ramai yang dah bersekongkol dengan mereka...jangan di biarkan diri kita di kuasai oleh "SETAN INI"

geludok said...

Dah jadi hilang simpati dgn keluarga ni..