Wednesday, May 12, 2010

Liwat: Sam Sempat 'Tweet' Kata Konspirator Dapat Habuan


Saiful Akui Hubungi IGP dan Ezam
Mohd Saiful Bukhari Azlan hari ini mendedahkan dia sebenarnya ada mendampingi Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan dan bekas pemimpin PKR Senator Ezam Mohd. Noor sebelum membuat laporan polis akhir Jun 2008.

Saiful membuat laporan dia diliwat Ketua Umum Pakatan Rakyat Datuk Seri Anwar Ibrahim 28 Jun 2008.

Bekas pembantu khas Anwar itu yang mendakwa diliwat oleh beberapa kali hari ini memberitahu mahkamah, dia ada bercakap dengan Musa pada 25 Jun 2008, pada hari dia bertemu dengan Datuk Seri Najib Razak di rumahnya dan juga seorang pegawai polis Rodhwan Yusof di Hotel Mulia.

Saiful berkata dia ada bercakap dengan Ketua Polis Negara kurang daripada seminit dengan menegaskan ia satu-satunya hubungan kedua-dua mereka.

“Ketua Polis Negara minta saya tidak menghubunginya, beliau marah (dalam telefon) kerana beliau menganggap saya membuat panggilan palsu,” kata Saiful.

Apabila peguam kanan pasukan Anwar bertanya dia menghubungi Ketua Polis Negara, Saiful berkata, “saya mahu memberitahu Ketua Polis Negara masalah saya.”

Saiful kelihatan lain berbanding kelmarin di mana dia muncul yakin apabila ditanya bagaimana dia memperoleh nombor telefon.
Cuba lihat gambar yang dibulat dengan warna merah. Sam ketot buncit main 'tweet' menyebar dan membuat andaian bodoh.

Bukankah dia seorang lawyer.? kenapa IQ dia setaraf tadika di Republik Uganda. Hairan betol Anwar boleh simpan lawyer bodoh IQ rendah macam Sam.

Kenapa pula dia tak kata 'anu' Anwar juga berkonspirasi memancutkan air mani ke dubur Saiful. Apa habuan 'anu' Anwar dapat.?

1 comment:

naDim'IQ said...

NAFIkan yg ANUwar meLIWAT & berSUMPAH dengan AL-QURAN..
jangan dok kata KONSPIRASI padahal nak SPIN coz dah tau yg " ANUwar iBERAHIm perlu berTAUBAT "...

aku Xcakap, KARPALa puSINK punya statement..