Monday, May 03, 2010

Geng 5..Mahfuz Kena Desak Tubuh Siasatan Diraja


Geng 5 Lebai Jahanam Didedah

Penulis blog, Kickdefella, semalam mengesahkan telah pun mendedahkan nama lima individu terlibat menyalurkan peruntukan RM4 juta kepadanya untuk operasi gerak saraf bagi mewujudkan persepsi buruk terhadap bekas Perdana Menteri, Tun Abdullah Ahmad Badawi dan mengekalkan pentadbiran Pas di negeri ini kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).
Kickdefella atau sebenarnya, Syed Azidi Syed Abdul Aziz berkata, beliau berbuat demikian sewaktu memberikan kenyataan kepada suruhanjaya itu dua hari lalu.
Katanya, senarai ’Geng 5’ tersebut ialah seorang Exco Kerajaan Negeri Kelantan, seorang ahli majlis kepada sebuah kerajaan tempatan di negeri ini, pengarang sebuah akhbar propembangkang, bekas Ahli Dewan Undangan Negeri Kelantan dan pemimpin Dewan Pemuda Pas Kelantan.
Menurutnya, peruntukan itu disalurkan melalui syarikat perunding media, Global Media Channel Sdn Bhd (GMC) yang beribu pejabat di Jalan Kota Darul Naim dekat sini dan mula menjalankan operasinya pada Julai 2007.
Sambung Sinar Harian
Aku nak cabaq Mahfuz tentang beberapa perkara:-
1. Mahfuz kena desak kerajaan untuk tubuhkan Suruhanjaya Diraja siasatan penyelewengan wang rakyat Kelantan oleh "Geng 5 Lebai PAS".
2. Mahfuz kena desak Nik Aziz supaya letak jawatan dan bertaubat kerana lebih percaya pada fitnah daripada minta petunjuk daripada Allah S.W.T.
3. Mahfuz kena desak semua yang bekerja di GMC untuk bertaubat termasuklah cleaner syarikat tuh yang bernama makcik Rokiah.
4. Mahfuz kata untuk bantu rakyat bab yang ini lebih penting sebab PAS dah seleweng duit cukai pintu rakyat Kelantan. Mahfuz kena desak buat sampai berjaya.
5. Mahfuz kena desak untuk dedahkan siapa Geng 5 demi ketelusan dan hak rakyat Kelantan.
6. Mahfuz kena desak Husam Musa supaya mengakui ini semua fitnah pasal PAS parti yang belandaskan Islam.
7. Kalu Mahfuz taknak desak, sah Mahfuz bagi duit kat anak dia untuk beli dadah.
8. Mahfuz kena desak untuk dedahkan siapa yang tembak Pengawal Istana pasal dengaq cerita depa nak alih isu.
Kita tengok Mahfuz nak jadi ayam jantan berak kapur tak..!

11 comments:

Anonymous said...

bro garam,
setuju mahfuz perlu desak kerajaan untuk adakan suruhanjaya siasatan diraja kerana terang sudah membazirkan duit kerajaan.

KJ, apa cerita bro..takkan senyap je.

Anak Lenggong said...

Respon Mampus ..ehh mahfuz..saya tak tau dan baca berkenaan dengan perkara ni ..so saya tak boleh komen apa2...lagi pun kes ni melibatkan negeri kelantan..jadi saya rasa elok kerajaan negeri yang selesaikan sahaja

Tambah mahfuz"Ini lah hasil daripada perbuatan keji umno dengan memainkan peranan blogger untuk menjatuhakan orang"...puiiihhh mahfuz...ko kena ingat sape yang mula main dengan api..siapa yang mulakan fitnah dan memburukkan kerajaan menggunakan blogger...PAS dan PKR serta DAP yang mula kan..pihak blogger lain cuma mengikut rentak yang dimainkan oleh blogger upada daripada puak ko..so bila terasa gigit cili..rasa lah sendiri akan kepedasannya.

Anonymous said...

mahfuz 'serenti' omaq cuma tau desak dan gepaq lepaih tu bila kena batang hidung sendiri senyap kemain..

macam ni punya tahap iq ahli parlimen pun ada.

Anonymous said...

bro, harap dapat lagi satu geng nya jadi enam .... boleh kita namakan '6 JAHANAM '

naDim'IQ said...

relax dulu kawan-kawan.. bila geng 5 ni kena interview ngan SPRM baru ar dapat cukupkan KORUM 6 JAHANAM.. TUNGGU DULU!! berani ke PECAH LUBANG??? Xtakut kena TOLAK ngan samseng DAPigs dari bangunan tinggi???

Anonymous said...

5 jahanam kena siasat SPRM yei..yei padan muka padan muka balas duit rakyat yei..yei..Mafuz balas duit bagi anak hisap dadah sampai mampos yei..yei...Mahfuz gila yei..yei..entah entah mafuz pun hisap buah dada silap hisap dadah pak pong pong mahfuz.

Jalak Lenteng said...

mahfuz ada batu pel** ke..?

Anonymous said...

MAHFUZ TAKDA KERANDUT
BODOH PUNYA MELAYU

tamingsari said...

Mahfuz oh Mahfuz. Patutlah kau kalah bertanding dalam Pas. Semangkin lama bertambah bebal. Tanda2 celako dah mula menjelma pada kau. Jangan lupa pesanan Abang Karpal. Mahfuz mesti bertaubat.

Anonymous said...

mampos mahfuz mendakwa , "ni semua kerja UMNO ni...." anak masuk pusat serenti pun sebab UMNO gak...he..he..

Anonymous said...

mahfuz kote xde..hahaha