Thursday, May 20, 2010

Budi DAP Adalah Racun Orang Melayu


Depa ni lupa siapa yang nak halau orang melayu tahun 1969 dulu.

Kita timbulkan persoalan ini-

DAP yang beriya-iya bela Anwar dalam kes liwat walaupun Karpal Singh pernah nak bawa saksi liwat round pertama masuk Parlimen. Boleh lihat hansard Parlimen bila dia bantai Anwar yang dikatakannya tidak bermoral. Hari ini Karpal Singh yang jadi hulubalang bela Anwar.

DAP dah boleh berbangga dengan jawatan Ketua Pembangkang dan Lim Kit Siang dah cukup pengalaman untuk balun kerajaan tapi Anwar Ibrahim juga diangkat. Alasannya, pasal Anwar masih mampu nak tarik orang-orang Melayu sayangkan DAP.

PAS apa yang depa boleh buat sekadar menjadi pak turut dan langsung tidak dihormati dalam gabungan apatah lagi di Selangor. Senyum hingga ke telinga bila DAP menang di Sibu dan impian nak jatuhkan BN 'kononnya' sudah hampir.

Mungkin kerana depa hampir terlupa.

Jika ditakdirkan gabungan ini berjaya bentuk kerajaan, adakah PAS boleh sibuk-sibuk menempel memohon untuk diterima idea dalam mentadbir negara.? Jika di Selangor pun PAS terpaksa pulangkan arak setelah gah dengan rampasan itu walhal isunya adalah untuk Islam

Di Perak, stail kepimpinan pembangkang sudah menampakkan taring. PAS yang berlagak dengan status MB tapi sebenarnya lebih kepada samdol kerana DAP yang lebih berkuasa. Habis tanah mahu dilelong. Itu baru menguasai negeri dah mengsamdolkan orang Melayu. Tak payah pegi jauh, DAP dah terang tongsampahkan hasrat PAS nak tubuh negara islam.

Kalau di Perak macam tuh, kat Selangor pun sama juga haram jadahnya. Khalid pun terkena penyakit lelong tanah. Hilang gagap bila tiba masa melelong. Pada orang Melayu harga ditekan mahal sedikit kerana telah di sepak bontot untuk mengikut cakap.

DAP nak Anwar untuk huru-harakan negara

Punca DAP nak Anwar jadi leader pasal budak gila nie sorang saja yang boleh menghuru-harakan negara. Dah jadi huru hara, DAP akan berlagak macam messiah yang nak selamatkan Malaysia. Jangan kita pandang PAS masa tuh, depa dah tak boleh buat apa. Kena sepak bontot lagi ada. Mahfuz nak desak apa lagi time tuh. Nak desak buat suruhanjaya..! gila..

Bagi DAP, Anwar seorang saja yang boleh bagi magic kat DAP untuk membentuk sebuah gabungan yang paling berjaya dalam sejarah pembangkang. Antara yang paling tersusun ketika ini ialah persiapan DAP menjadi jaguh perkauman untuk semua kaum.

Kena ingat, dah banyak sangat budi yang DAP bagi pada Anwar dan PAS. Itu semua racun pasal DAP jenis berjanji macam nak beromen dengan anak dara. Janji manis bagai tapi tunggulah peluang depan mata. Hanyut dengan kuasa tak seberapa yang disogok mesti melopong dengan habuan yang lebih besar pada depa.

Pelik bunyinya, tapi realitinya selagi majoriti kat sini Melayu dan ada kuasa politik selagi itulah DAP akan jadi jaguh. PAS buat apa, itu bukan agenda PAS untuk pertahankan hak Melayu. Depa senada dengan DAP nak hak Melayu dihapuskan.

Kalau berjaya depa mempertahankan Anwar Ibrahim, insyallah kita bakal merempat di bumi sendiri. Next election pasti hangpa semua dah tau nak buat apa. Nak pembangkang terimalah hakikat untuk merempat...pilih kerajaan hari ini walaupun pahit tapi itulah jaminan untuk anak cucu kita.

7 comments:

Anak Lenggong said...

Bulan lupa tapi tak tau pun sebab 1969 tu mereka ni belum lahir lagik...bila lahir telah dibangangkan oleh Tok ajis & the gangs

life is not a fairy tale dude said...

Tolak DAP yang menjadi punca berlakunya 13 Mei dulu kerana begitu rasis menghina Melayu.

Relinquishing the special rights of the Malay

Anonymous said...

pas memang biol dan buta tuli. tak percaya korang baca penulis perisik rakyat. memang bodoh dan bebal

dagey@bungkill said...

BUDI MCA MIC GERAKAN DAN LAIN_LAIN TERMASUK UMNO
ULANG YE UMNO
ADALAH RACUN SELURUH RAKYAT MALAYSIA

Anonymous said...

DAP mau jadi apartheid modern. kuasa minoriti memerintah..

Melayu jadi 3 sekarang. 20% BN, 20% PR 20% tak undi..peluang 40% mmg ada..

yg tak undi macam aku mmg mau huru-hara..krn BN sombong berlagak dgn duit hasil cukai & PR mainkan perkauman tak sudah2..

Biar darurat..mcm thailan...selagi Agong berkuasa..tembak semua depa ni..

Anonymous said...

DAP mau jadi apartheid modern. kuasa minoriti memerintah..

Melayu jadi 3 sekarang. 20% BN, 20% PR 20% tak undi..peluang 40% mmg ada..

yg tak undi macam aku mmg mau huru-hara..krn BN sombong berlagak dgn duit hasil cukai & PR mainkan perkauman tak sudah2..

Biar darurat..mcm thailan...selagi Agong berkuasa..tembak semua depa ni..

Melayu Pasir Gudang said...

tidak ada cara lain untuk menghadapi DAPig nie...Melayu mesti bersatu....melayu mesti bersatu....melayu mesti bersatu...Kerajaan Perpaduan Melayu mesti di zahirkan. Pemimpin UMNO dan PAS mesti duduk semeja, alim ulama mesti ambil pendekatan menyatukan mereka semua.Ketepikan Nik Najis al khawarij. Ulama seperti Harun Din,Taib Azamudin,Tuan Ibrahim Tuan Man, Ismail kamus kena duduk semeja dengan Jamil Khair ,Harunsani,Noh Gadot,mufti-mufti negeri,penasihat agama raja, dan alim ulama tok-tok guru pondok yang murshid kena duduk semeja bincang macamana nak satukan UMNO dan PAS nie. NGo-Ngos buat program temukan mereka semua bincang soal perpaduan bangsa. Insyallah kita akan dapat mengalahkan kafir Harbi ini.